Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Hvis det viser seg at jeg trenger linser, er det mulig at jeg får vite det på dagen, eller tar synstester lengre tid enn de 45 minuttene jeg sitter der og blir testa (tenker på etterarbeid) er så lei det langsynte dobbeltsynet mitt nå!
Malama Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 Når de er ferdig å måle og sjekke og dille og dalle, så får du vite det ja. Når jeg trenger nye briller tar det en uke å få dem, fordi glassene må lages, men om du skal ha "standardlinser" som ikke skal spesialproduseres til deg, så antar jeg du kan få dem med deg når du går derfra. Når samboeren min bytter styrke får han i alle fall med seg nye samme dag. (men, skal du ha linser og ikke hr hatt det før, så tror jeg du må gjennom en "opplæring" også. aldri hatt linser selv, men har hørt om det)
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 har hatt linser før ja, med farge og uten noe styrke i. Så det er jeg ganske vant med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå