AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #21 Del Skrevet 2. mai 2023 Jeg er glad jeg er så gammel at jeg ikke aner hva dette er. Anonymkode: a9ced...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #22 Del Skrevet 2. mai 2023 Nei, jeg har selvrespekt. Det er bare "pick-me"-jenter som tar den jobben der. Utelukkende for å få poeng hos gutta. Ironisk nok de samme gutta som visstnok ikke skal bry seg en dritt om jenter. Anonymkode: 05549...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #23 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, jeg har selvrespekt. Det er bare "pick-me"-jenter som tar den jobben der. Utelukkende for å få poeng hos gutta. Ironisk nok de samme gutta som visstnok ikke skal bry seg en dritt om jenter. Anonymkode: 05549...07d Er da menn som følger feminist narrativet “pikk-me“-gutter? Anonymkode: 47f8b...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #24 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er da menn som følger feminist narrativet “pikk-me“-gutter? Anonymkode: 47f8b...3d1 Hvis de ikke er oppriktige, så ja. Anonymkode: 8e8ea...9a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 3. mai 2023 #25 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvis de ikke er oppriktige, så ja. Anonymkode: 8e8ea...9a5 … og det er det veldig få som er. Knapt noen mann tror oppriktig at han er en del av et "patriarkat" i Norge i 2023. Det vet vi veldig godt at vi ikke er. Her er det noen som vil i trusa på noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #26 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 5.33): Det er tidsspørsmål når vi ser ei norsk kvinne promotere red pill propaganda. Noen her inne som holder på å pugge og lage emne til sin nye plattform? Anonymkode: 47f8b...3d1 Blir sikkert mye bivirkninger av den pilla Anonymkode: 02310...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 3. mai 2023 #27 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir sikkert mye bivirkninger av den pilla Anonymkode: 02310...6ba Ja, man kan få vrangforestillinger på den måten at man blir overdrevent misstenksom og tror andre er imot en. Man kan også få depresjon, alvorlige selvdestruktive tanker og body dysmorfia. Det er jo ikke engang kødd, stakkars pillene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #28 Del Skrevet 3. mai 2023 ClausSaus skrev (4 timer siden): … og det er det veldig få som er. Knapt noen mann tror oppriktig at han er en del av et "patriarkat" i Norge i 2023. Det vet vi veldig godt at vi ikke er. Her er det noen som vil i trusa på noen. Feminisme er mer enn Ottar. Anonymkode: 8e8ea...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 3. mai 2023 #29 Del Skrevet 3. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Feminisme er mer enn Ottar. Anonymkode: 8e8ea...9a5 Det får du krangle om med diverse kvinnenettverk , organisasjoner, "akademiske" instituasjoner og lignende. Bare å slå deg løs. Men av en eller annen grunn tipper jeg at du ikke er like opptatt av å korrigere dem…? Rart det der. Vel: Stilltiende aksept er også aksept. Og det der er ikke en diskusjon jeg gidder. Endret 3. mai 2023 av ClausSaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #30 Del Skrevet 3. mai 2023 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Det får du krangle om med diverse kvinnenettverk , organisasjoner, "akademiske" instituasjoner og lignende. Har ingen planer om å krangle med noen som helst. Har grei oversikt over variasjoner i ideologi i feministiske nettverk. Kanskje du burde skaffe deg det samme. Anonymkode: 8e8ea...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 3. mai 2023 #31 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ingen planer om å krangle med noen som helst. Har grei oversikt over variasjoner i ideologi i feministiske nettverk. Kanskje du burde skaffe deg det samme. Anonymkode: 8e8ea...9a5 Ingen som lurer på om du har "oversikt". Det vi lurer på er hvor det blir av protestene fra sånne som deg rettet mot Ottar & Co. Altså ikke mot meg, men mot dem Det vil si… nei, vi lurer egentlig ikke. Vi er godt kjent med sammenhengen mellom stillhet og samtykke. Så det spiller ingen rolle hvilken kverulering du måtte sende i min retning – den har ingen verdi fra en som som stilltiende aksepterer at Ottar & Co får sette agendaen. For da vet vi nemlig hvilken side du egentlig er på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå