Kreativtbrukernavn Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Hei! Jeg har startet enkeltpersonsforetak og skal i den forbindelse blant annet opprette en bedriftsside på Facebook, samt en instagramkonto (vet ikke om det bare blir en vanlig konto eller om det finnes eget opplegg for bedrifter?). Begge deler vil opprettes gjennom mine eksisterende kontoer. Jeg ønsker å jobbe med sidene før de blir offentlige, men vet ikke hvordan dette fungerer. Jeg vet det er enkelt å lage begge deler, men er det noen som kan svare meg på om dette blir offentlig fra første sekund, eller om jeg får mulighet til å ferdigstille sidene i ro og fred frem til jeg er klar for å gjøre det offentlig? Vil venner/ følgerne få varsler når jeg oppretter? Hvis ja, hvordan kan jeg gjøre dette uten at noen får opp varsler? Ønsker ikke at noen ser dette før logo og all info er på plass. Har selv blitt invitert til å like diverse sider på facebook, er dette noe som skjer automatisk hvis man oppretter eller er det noe man selv styrer? Om det er noe annet jeg burde vite så kom gjerne med råd og tips, bruker aldri Instagram så der er jeg helt grønn 😅
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Det første du må gjøre er å gjøre deg ordentlig kjent med plattformene du ønsker å bruke, ellers kommer dette til å havarere. Les deg opp og se noen tutorials på YouTube. Det er masse informasjon der ute, både fra Meta og fra tredjepart. Anonymkode: 21ea9...0f1 2
Kreativtbrukernavn Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det første du må gjøre er å gjøre deg ordentlig kjent med plattformene du ønsker å bruke, ellers kommer dette til å havarere. Les deg opp og se noen tutorials på YouTube. Det er masse informasjon der ute, både fra Meta og fra tredjepart. Anonymkode: 21ea9...0f1 Facebook har jeg brukt i mange år, men ikke som bedrift. Instagram har jeg hatt siden 2014, men bruker den lite og har ikke postet på mange år. Er jo nøyaktig derfor jeg spør, fordi jeg vil gjøre meg kjent og ferdigstille i ro og fred. Selve bruken er ikke rocket science, og nå var jo ikke spørsmålet mitt om hvordan man bruker det, men hvordan man oppretter det «anonymt» i starten til man er klar for å launche. Hvis du har konkrete svar på spørsmålene mine så hadde det vært flott, hvis ikke var det jo svært lite vits å i det hele tatt gidde å svare på tråden 😊.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå