Anonymmann26 Skrevet 3. mai 2023 #21 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tror mye ligger i det. Min ene store «fetisj» er å oppleve en partner som nyter. For meg er det uinteressant å ligge der å motta. Å skulle gi meg en BJ feks må være ganske kjedelig😂 Når man er utpreget i sitt tenningsmønster slik som jeg er, så er det nok viktig med en partner som selv er utpreget «passiv» og ikke har et egetbehov for å skulle aktivt tilfredstille meg. Da kan det bli litt kræsj. Anonymkode: 4bc9a...0f4 Den beste følelsen som finnes er når partner ikke vet hvor hu skal gjøre av seg pga det du gjør med hu eller når hu gjemmer hue under puta for å ikke "skrike" seg ihjel
Bamseklemmer Skrevet 3. mai 2023 #22 Skrevet 3. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Etter å ha lest dette innlegget flere ganger, så tror jeg kanskje at dette er spot on. At det handler mer om seksuell lidenskapen, eller mangel på sådan, enn at han kanskje ikke forstår/ønsker å tilfredstille meg.. du fikk meg skikkelig til å tenke her nå.. og konkluderer med at du har rett. Han er lidenskapelig og opptatt av å tilfredsstille meg, bare på andre ting. For, vi gjør utrolig mye godt sammen. Typisk lager ofte treretters fine dining, mens vi drikker god vin til, hvor vi begge er lettkledde og koser rundt på kjøkkenet. Mat i seg selv er veldig sensuelt, og den er det han som står for og serverer meg. Han drikker ikke egentlig vin selv, men har kjøpt flere flasker som han tror jeg vil like, ut i fra hva han har lært meg å kjenne. Jeg kan plutselig ha sagt at " blåskjell er det lenge siden jeg har smakt", og neste helg vi er sammen er det blåkjell til forrett. eller at yndlings sjokoladen min ikke produseres lengre, så lager han den som en overraskelse til meg, ut i fra hvordan jeg har pratet om smakseksplosjonene denne kombinasjonen i sjokoladen gir. Men han er ikke særlig nær fysisk. Verken med forførende blikk eller bekreftende ord, selv om sexen i seg selv er god (nok). Kanskje jeg bare "ser" på feil signaler? Han gjør det med det utgangspunktet han har til rådighet, mens jeg har "lett" på feil premiss? Han er en skikkelig flott mann.. Arh nå får jeg nesten dårlig samvittighet. Men det var godt med en eye-opener. Så takk Bamseklemmer. Anonymkode: e7338...155 Takk selv du, du er bare så hærlig å skrive til👏 Hehe, jeg tror mye av det du tenker på sitter i hodet ditt. Og da skal jeg være snar å ikke klandre deg for alt. Det er nemlig veldig normalt for kvinner å tenke slik, for de vil ha kontroll over forholdet slik at det blir så bra som mulig. Så egentlig vil jeg takke kvinner for at det gjør det som trengs.. All ære, all respekt. Jeg lærte ganske mye om kvinner i ung alder, og kost meg mye med dem. Spurte dem om alt om hva de føler og liker, og selvsagt hvordan hun skulle oppleve nytelsen på best mulig måte. Jeg leste masse bøker om seksualitet og biologi, og på et tidspunkt tenkte jeg å bli sexolog. Det ble det ingenting av, så jeg er bare en vanlig hobbysexolog🤭 Jeg har en oppgave til deg kjære bruker, det er en ting jeg vil du skal lese. Det beskriver akkurat det du tenker og føler på, det er ei på instagram.. sexolog: @kristina.merete , så går du nedover til du finner en tekst som begynner slik: "Før pleide jeg å klandre min partner..." Det er bare så utrolig hva det stemmer😊 Håper at du gir meg tilbakemelding etter å ha lest den, jeg er svært nysgjerrig om den stemmer med deg.. Av det lærer jeg også, det hadde vært fint😊 Endret 3. mai 2023 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #23 Skrevet 3. mai 2023 Jeg må innrømme at jeg hadde fått litt prestasjonsangst og følt veldig press dersom min seksuelle partner hadde gitt veldig mange instruksjoner om hva han likte og hvordan. Jeg foretrekker at sexen er fri, på en måte. At det som skjer, det skjer, og at det er litt lave skuldre og mye generøsitet, på en måte. Om det blir mye eller lite forspill, kort eller langt samleie, mye eller ingen oralsex/kyssing/kosing etc, så spiller det ikke så stor rolle for meg. Sex er godt uansett. Noen ganger ber jeg ham gjøre noe helt konkret, akkurat som at han noen ganger ber meg gjøre ting, men hvis han forventet at ditt og datt skulle skje hver gang, hadde jeg følt meg fanget, og det hadde ødelagt mye av sexlysten, dessverre. Kanskje mannen din har et lignende tenningsmønster? Det betyr ikke at man ikke bryr seg om hva den andre tenner på, men at man trenger å være litt fri for å kunne fungere seksuelt. Det samme gjelder forsåvidt enhver annen ting vi gjør sammen, for mye dirigering fra ham gjør meg bare nervøs og stresset. En god samtale av og til der vi snakker om hva vi liker, eller at vi lager avtaler enkelte dager for hva vi har lyst til å gjøre, er noe annet. Det gjør ikke at jeg føler meg ufri. Anonymkode: e7df7...577
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå