Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

173 er ikke høyt. Det er ingen som reagerer på en slik høyde og man skiller seg ikke ut i mengden. At man er høyere enn venninnene sine har ingenting å si for om man faktisk er høy eller ikke. Rart at slike tråder ofte skal domineres av kvinner på rundt 170 som påstår at de er så høye fordi de i deres omgangskrets og nærmiljø er høyere enn andre.

Jeg er kvinne på 187 og er da veldig høy, men har aldri vært opptatt av høyde på partner. Det vil si at etter å ha vært sammen med en på rundt 170 så fant jeg ut at det var litt i laveste laget for meg, men om han er litt lavere enn meg så bryr jeg meg ikke om det. Tror jeg er mer opptatt av at han skal være større enn meg på andre måter.

Om jeg kun skulle gått etter menn som var 190 så hadde utvalget vært veldig lite. Det er ikke gitt at menn på 190 ønsker seg høye damer og så er det jo andre ting som skal klaffe også.

Anonymkode: 097c1...f71

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 180. 

Har hatt forhold med menn fra 175- 186. Foretrekker helt klart de som er høyere isolert sett, men det er ikke noen dealbreaker om en veldig sjarmerende mann er like høy eller noen cm lavere. 

Har faktisk aldri datet noen som er 190+, selv om det egentlig er et ønske jeg har hatt. Ikke alt som kan planlegges når det gjelder tiltrekning:) 

Anonymkode: eab8f...689

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (På 1.5.2023 den 15.42):

Point Blur_May012023_154151.jpg

😂👍

Anonymkode: 1d890...edf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 18.07):

Er det verdens høyeste kvinne? Eller bare sensurert video? 

Anonymkode: 006a9...16f

Redigert vil jeg tro. Har sett flere slike bilder og videoer av  høye tynne kvinner med laaange ben på bla Instagram   
Jeg aner ikke hvilken app/filter/redigeringsverktøy de bruker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Redigert vil jeg tro. Har sett flere slike bilder og videoer av  høye tynne kvinner med laaange ben på bla Instagram   
Jeg aner ikke hvilken app/filter/redigeringsverktøy de bruker. 

Teknologien har i hvert fall blitt ganske imponerende når man får til dette i videoer, om det stemmer. Hun ser absolutt unaturlig høy ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 16.11):

173 er ikke høyt. Det er ingen som reagerer på en slik høyde og man skiller seg ikke ut i mengden. At man er høyere enn venninnene sine har ingenting å si for om man faktisk er høy eller ikke. Rart at slike tråder ofte skal domineres av kvinner på rundt 170 som påstår at de er så høye fordi de i deres omgangskrets og nærmiljø er høyere enn andre.

Jeg er kvinne på 187 og er da veldig høy, men har aldri vært opptatt av høyde på partner. Det vil si at etter å ha vært sammen med en på rundt 170 så fant jeg ut at det var litt i laveste laget for meg, men om han er litt lavere enn meg så bryr jeg meg ikke om det. Tror jeg er mer opptatt av at han skal være større enn meg på andre måter.

Om jeg kun skulle gått etter menn som var 190 så hadde utvalget vært veldig lite. Det er ikke gitt at menn på 190 ønsker seg høye damer og så er det jo andre ting som skal klaffe også.

Anonymkode: 097c1...f71

Beklager at jeg sa jeg er høy i nærområdet som 170, jeg har alltid blitt omtalt som høy, vært høyest i klassen, høyest av venninnene, høyest av kvinnene i familien. Tenker av vane at høy kvinne gjelder min kropp.

Anonymkode: 0c7d1...288

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 14.16):

Dame 164, mannen 177, fikk datter som er 175 og sønn på 185. (Begge blonde og blåøyd)

Både sønn og datter  ble 10 cm høyere enn mor og far ?!. Og vi har ikke høye besteforeldre. Tvert i mot.

Gener og arv er ikke alltid lett å bli klok på.

Anonymkode: c4c9b...0cc

det stemmer ikke alltid nei… mannen min er 1,94 høy, og jeg er normal , men alle barna våre ligger langt under gjennomsnittet og er et hode lavere enn sine jevnaldrende.. utrolig frustrerende at de er så små, når far er så høy..

Anonymkode: ca815...8ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

det stemmer ikke alltid nei… mannen min er 1,94 høy, og jeg er normal , men alle barna våre ligger langt under gjennomsnittet og er et hode lavere enn sine jevnaldrende.. utrolig frustrerende at de er så små, når far er så høy..

Anonymkode: ca815...8ea

Er de utvokst da?

Anonymkode: d3fd9...a0f

AnonymBruker
Skrevet

Utenom da jeg var veldig ung og ukomfortabel med egen høyde (bikket 180 før jeg var 13 og endte nærmere 190 enn 180 ), så har ikke høyde vært viktig for meg. Samtidig så skal jeg innrømme at  det er ikke noe minus at en mann er like høy eller høyere. 

Anonymkode: 36f4c...430

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 16.54):

Jeg spurte etter høye kvinner 180+. 173 er lavt. Jeg var 173 på barneskolen. 

Anonymkode: f35a7...f69

AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 17.29):

Har jeg sagt at det er viktig? 

AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 17.35):

Men står det at det er viktig? 

AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 17.43):

Ville du blitt mer komfortabel hvis jeg drømte om korte barn? 

Æsj, du virker kverulerende og slitsom.

Anonymkode: 33049...ddd

• Nyttig 1
Skrevet

Må man være over 180 for å være definert som en høy kvinne? Jeg er 177 og føler meg relativt høy. Mannen er 0,5 ish cm lavere enn meg

AnonymBruker
Skrevet

Klubben for høye mennesker i Norge, der er grensa 180 for kvinner, og 195 for menn.

Er du 170, er du standard. Du får lett klær, passer inn i busseter, og er en i mengden.

Gjennomsnittshøyden i Norge har vel falt noe pga innvandring. 

Anonymkode: 84c26...70b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Æsj, du virker kverulerende og slitsom.

Anonymkode: 33049...ddd

Ekstremt kverulant også 😂 Men jeg har en jobb det jeg må være veldig tålmodig, så ingen klarer å vippe meg av pinnen. Ikke en gang mobbing av meg eller bæsj, tiss, promp-plaging endrer ansiktsuttrykket mitt. Absolutt ingen ting vipper meg av pinnen.

Hilsen ei høy dame som er langt over gjennomsnittshøyde for damer i Norge: 173 cm. Og fornøyd med det. Fikk ikke bli modell, men nære på. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ekstremt kverulant også 😂 Men jeg har en jobb det jeg må være veldig tålmodig, så ingen klarer å vippe meg av pinnen. Ikke en gang mobbing av meg eller bæsj, tiss, promp-plaging endrer ansiktsuttrykket mitt. Absolutt ingen ting vipper meg av pinnen.

Hilsen ei høy dame som er langt over gjennomsnittshøyde for damer i Norge: 173 cm. Og fornøyd med det. Fikk ikke bli modell, men nære på. 

Du er fremdeles ikke høy da. Skal du bli høy, må du ha ganske mange cm på hælene ;)

Anonymkode: 84c26...70b

• Liker 2
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hvordan går datingen for dere damer på 180+? Er det sånn at noen elsker det mens andre ikke elsker høyden? Litt enten/ eller? 

Anonymkode: d17ee...808

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 19.30):

Det er en grunn til at jeg gikk rundt å trodde jeg var 180 liksom 😂 (Før jeg målte meg som 22-åring). Var høyere enn alle venninnene mine.. 

Hvem er det som går rundt og tror at de er nesten ti cm høyere enn det de er (inntil de måler seg i en alder av 22!)? Altså hæ?

Anonymkode: 4b7e0...52f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvem er det som går rundt og tror at de er nesten ti cm høyere enn det de er (inntil de måler seg i en alder av 22!)? Altså hæ?

De med høydekomplekser kanskje? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

De med høydekomplekser kanskje? 

Evt null konsept om virkeligheten.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Evt null konsept om virkeligheten.

Trenger ikke være det. Noen ganger syns jeg de som er 10 cm høyere ikke er stort høyere enn meg. Når vi gir hverandre klem merker jeg det, men å gå ved siden av, ikke så mye. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Trenger ikke være det. Noen ganger syns jeg de som er 10 cm høyere ikke er stort høyere enn meg. Når vi gir hverandre klem merker jeg det, men å gå ved siden av, ikke så mye. 

Samme her. Hvis jeg går ved siden av en mannlig kollega som er 10 cm høyere, så føler jeg at vi nesten er jevnhøye, nesten ingen høydeforskjell. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...