Olaug Olsen Skrevet 2. mai 2023 #101 Del Skrevet 2. mai 2023 Full Ugle skrev (3 timer siden): Du hadde meg helt frem til du fremsnakker en mann som mener barn med kreft skyldes at de selv har ønsket seg det og kvinner med mange sexpartnere sliter psykisk fordi de får avtrykk inne i vaginaen sin etter samleie med menn…. Nei da vil jeg heller høre mer om hummere og rydde rommet mitt! Hr Verrett bare improviserer fordi han forsøker å få folk til å helbrede seg selv. Det er healing, ikke vitenskap! Det var bare et eksempel. De beste sjamanene er selvsagt de som ikke tar seg betalt. Men her er det ulike livsveier for ulike mennesker. Det blir avsporing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 19. juli 2023 #102 Del Skrevet 19. juli 2023 Full Ugle skrev (På 1.5.2023 den 12.49): ..har ofte blitt nevnt i samme åndedrag som Andrew Tate. Jeg søkte opp Peterson på Instagram og leste noe av det han postet som jeg mente kunne tolkes litt tvetydig og potensielt kvinnefiendlig. Nå har jeg sittet siste timen og sett på klipp og utdrag fra hva han har å si, og fyren er jo brilliant! Er det flere kvinner som har noe positivt å si om Jordan Peterson? Og hvorfor omtales han som samme kaliber som Tate? Har ikke sett mye av JP, men han har utdannelse som psykolog og vet hva han snakker om. I motsetning til Tate. JP er genuin og gråter når han snakker om selvmord og depresjon, mens Tate er en ufølsom drittsekk som mener at depresjon er et valg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonathan Smith Skrevet 19. juli 2023 #103 Del Skrevet 19. juli 2023 kar90 skrev (På 1.5.2023 den 13.16): Han er blant annet en Putinsupporter, og han er også dypt regliøst konservativ. Kroppsspråket og mannerismen minner mye om Hitlers, og han er svært pragmatisk i at man ikke skal kaste bort ressurser på å hjelpe de som, etter hans definisjon ikke vil hjelpes, spesifikt rettet mot hjemløshetkrise og alkoholisme. Alt han forfekter er kristen konservativisme og populisme. En mann av 30-tallets tankesett, og det er ikke noe brilliant i det han sier. Det er gammelt vissvass som vi på mange måter har lagt fra oss, men som han børster støvet av igjen. Han er ingen Putin supporter - hvor tar du det fra...fake news! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå