Dubidu Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 kjønnshår forbinder jeg med seskualitet. ikke bare fordi det ligger rundt kjønnsorganet, men ogå fordi det ofte er krøllet og litt vilt. så er det ogå litt annerledes enn nnet hår, og dermed litt spesielt også. flere som synes det?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 Ok. Rar fetisj men du om det Anonymkode: 886ea...05e 1
feliek54 Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Dubidu skrev (5 timer siden): kjønnshår forbinder jeg med seskualitet. ikke bare fordi det ligger rundt kjønnsorganet, men ogå fordi det ofte er krøllet og litt vilt. så er det ogå litt annerledes enn nnet hår, og dermed litt spesielt også. flere som synes det? Jeg liker helst å se mest mulig av selve fitta og da kan det bli for mye hår som skygger 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Skrevet 1. mai 2023 Det fører til mer stimulering og nytelse også Anonymkode: 06399...bd3 1 1
Dubidu Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2023 feliek54 skrev (5 timer siden): Jeg liker helst å se mest mulig av selve fitta og da kan det bli for mye hår som skygger men er det greit med litt? kanskje du synes lyse hår er finest?
Dubidu Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det fører til mer stimulering og nytelse også Anonymkode: 06399...bd3 hår mot hår er herlig🤩
Dubidu Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ok. Rar fetisj men du om det Anonymkode: 886ea...05e er ikke alle fetisjer litt spesielle?
Friluftsmann70 Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 Jeg tenner av helt barbert, så utrolig deilig og sexy 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #10 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ok. Rar fetisj men du om det Anonymkode: 886ea...05e Fetisj å like det naturlige utsendet til et menneske? Lolleti lol Anonymkode: e6120...9ee 2
Dubidu Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2023 kanskje det som er sexy, er kombinasjonen kropp og bevegelse - sensuelle beevegelser. kan være med klær på, men da med fantasien om den nakne kroppen innenfor med hår på musa.greier ikk e se det tilrekkende med barbert. sikkert like rart for noen at jeg elsker hårete fitte
Dubidu Skrevet 5. mai 2023 Forfatter #12 Skrevet 5. mai 2023 dessuten - vilter dott på fitta gjør at jeg tenker 'ellevill kvinne'
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #13 Skrevet 6. mai 2023 Hår er mest sexy på hodet. Kjønns-/kroppshår kan med fordel fjernes. Anonymkode: 7fd4a...bc2 3
Geojak Skrevet 6. mai 2023 #14 Skrevet 6. mai 2023 Dubidu skrev (På 1.5.2023 den 12.25): kjønnshår forbinder jeg med seskualitet. ikke bare fordi det ligger rundt kjønnsorganet, men ogå fordi det ofte er krøllet og litt vilt. så er det ogå litt annerledes enn nnet hår, og dermed litt spesielt også. flere som synes det? Helt enig, liker også hun har hår der nede. Og om jeg får et hår i munnen når jeg slikker henne gjør det ingenting, fordi det kommer defra.. Det er som du sier litt spesielt hår, og jeg forbinder det med seksualitet og hennes kjønn, dermed blir det noe helt snnet enn «hår i maten» som noen ynder å kalle det. Hår mot hår under skten, myke «puter» som møter hverandre er herlig.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #15 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 0.48): Fetisj å like det naturlige utsendet til et menneske? Lolleti lol Anonymkode: e6120...9ee Viss en hadde opprettet mange tråder på kg om at en elsket kvinner som aldri klippet tåneglene sine hadde du skrevet det samme da? "Hyllest til naturlig utsende" du liksom😅 Anonymkode: 886ea...05e 2
Geojak Skrevet 6. mai 2023 #16 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Viss en hadde opprettet mange tråder på kg om at en elsket kvinner som aldri klippet tåneglene sine hadde du skrevet det samme da? "Hyllest til naturlig utsende" du liksom😅 Anonymkode: 886ea...05e Hver sin lyst 😏 Men får meg er det stoor forskjell på kjønnshår og tånegler. Kona barberer ikke, men har heller ingen kraftig hårvekst, bare en lys liten busk, helt herlig. hadde hun hatt lange tånegler hadde jeg helt klart bedt henne klippe dem.
PITTY Skrevet 6. mai 2023 #17 Skrevet 6. mai 2023 Dubidu skrev (19 timer siden): dessuten - vilter dott på fitta gjør at jeg tenker 'ellevill kvinne' Kan også handle om en vilter bakterieflora..😱
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #18 Skrevet 6. mai 2023 Geojak skrev (1 minutt siden): Hver sin lyst 😏 Men får meg er det stoor forskjell på kjønnshår og tånegler. Kona barberer ikke, men har heller ingen kraftig hårvekst, bare en lys liten busk, helt herlig. hadde hun hatt lange tånegler hadde jeg helt klart bedt henne klippe dem. Ja hver sin lyst. Men å komme dragene med argument at det å like naturlig utsende på mennesker aldri vil være en fetisj eller en preferanse folk må på død og liv dele med andre blir for dumt. Du liker hår: greit nok det. Men for mange, meg selv inkludert er mye kjønnshår like uappetittlig som lange tånegler. Det naturlige er ikke alltid det beste! Men både kjønnshår, lange tånegler, aldri pusse tennene eller bruke deodorant er naturlig; bare ikke tiltrekkende for mange. Anonymkode: 886ea...05e
Dubidu Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #19 Skrevet 6. mai 2023 la være å stelle seg er noe annet enn åikke barbere bort kjønnshår, vil jeg nok si. det er naturlig å ville stelle seg og være ren. noen menn lar skjegget gro også, uten å være fulle av bakterier av den grunn-
Bumoa Skrevet 6. mai 2023 #20 Skrevet 6. mai 2023 Tenner mest på helt barbert. Frister ikke så mye å gå ned på dama om en får hår i munnen og blir kilt i nesen. Føles mer rent. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå