AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Del Skrevet 1. mai 2023 Noen som kan anbefale noen dekk typer som er nokså billig men bra? Har SUV Nissan q. Anonymkode: 73c22...b3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. mai 2023 #2 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen som kan anbefale noen dekk typer som er nokså billig men bra? Har SUV Nissan q. Anonymkode: 73c22...b3b Kan anbefale Dekkonline og Fevik Dekk åssen dimensjon er det ? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Del Skrevet 2. mai 2023 Sjekk motor.no. NAF tester ulike typer dekk hvert år, fra SUV dekk til årets performance-dekk. Dette er generelt til å stole på. Anonymkode: 6cec6...a34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 2. mai 2023 #4 Del Skrevet 2. mai 2023 Har ingen peiling på SUV dekk, jeg liker bilene mine lave, men i mellomsjiktet av dekk har jeg god erfaring med Nexen. Men liker best å kjøre på de beste dekkene jeg kan finne, det blir ikke mye dyrere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Del Skrevet 2. mai 2023 Enig med @Tiuren, de få kronene du sparer er ikke verdt det. Det fins ingen viktigere del på bilen enn dekk. Nå er Qashqaien ganske dårlig til å begynne med, men du trenger likevel best mulig dekk til å svinge unna, bremse og få feste i regnet. Anonymkode: 6cec6...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 2. mai 2023 #6 Del Skrevet 2. mai 2023 Nå vet ikke jeg hvilken model bilen din er eller hvilken dimensjon du trenger, men ser at Thansen selger premium dekk til 17-1800. Kjøper du Nexen (som jeg anbefalte i lavere pris område) så sparer du i første omgang en tusenlapp på 4 dekk, dårligere dekk en det ville jeg ikke kjørt med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå