Gå til innhold

Hvilke bra og billig sommerdekk til SUV

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som kan anbefale noen dekk typer som er nokså billig men bra? Har SUV Nissan q.

Anonymkode: 73c22...b3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Noen som kan anbefale noen dekk typer som er nokså billig men bra? Har SUV Nissan q.

Anonymkode: 73c22...b3b

Kan anbefale Dekkonline og Fevik Dekk åssen dimensjon er det ? 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekk motor.no. NAF tester ulike typer dekk hvert år, fra SUV dekk til årets performance-dekk. Dette er generelt til å stole på.

Anonymkode: 6cec6...a34

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen peiling på SUV dekk, jeg liker bilene mine lave, men i mellomsjiktet av dekk har jeg god erfaring med Nexen. Men liker best å kjøre på de beste dekkene jeg kan finne, det blir ikke mye dyrere :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig med @Tiuren, de få kronene du sparer er ikke verdt det. Det fins ingen viktigere del på bilen enn dekk. Nå er Qashqaien ganske dårlig til å begynne med, men du trenger likevel best mulig dekk til å svinge unna, bremse og få feste i regnet.

Anonymkode: 6cec6...a34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvilken model bilen din er eller hvilken dimensjon du trenger, men ser at Thansen selger premium dekk til 17-1800. Kjøper du Nexen (som jeg anbefalte i lavere pris område) så sparer du i første omgang en tusenlapp  på 4 dekk, dårligere dekk en det ville jeg ikke kjørt med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...