Gå til innhold

ANALSEX gir kvinner oftere orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Zaltomortale skrev (21 timer siden):

Interessant at 1/3 av kvinnene ikke vet dette, og altså oftere får orgasme ved analt enn ved vaginalt samleie..

1/3;av de spurte kvinnene,  ja. Vi vet strengt tatt ikke hvor representativt utvalget er.

Anonymkode: ffbeb...7ed

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med x hadde vi analsex enkelte ganger. Jeg fikk orgasme. Var trygg på han, vi brukte glidemiddel. Dette kunne jeg ikke gjort med fremmede. Må ha tillit og være trygg. Å utforske sex i et forhold ser jeg på som naturlig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Å herregud, har de kommet dit nå? Så mye rart man leser opp igjennom årene. 

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Lukkemuskelen blir også ødelagt så de begynner å drite på seg tidligere (mye) og lukter bæsj. 

Anonymkode: c0712...249

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Lukkemuskelen blir også ødelagt så de begynner å drite på seg tidligere (mye) og lukter bæsj. 

Anonymkode: c0712...249

Har dere ingenting annet å gjøre enn synse om analsex? 🫠

Anonymkode: 89ff2...800

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 0.21):

Og menn får bedre orgasmer av å bli pult i rasshullet enn av å poste tråder på KG, så det er bare å finne frem vaselinen og legge deg med ansiktet ned og ræva høyt mens Gunnar fra IT-avdelinga pumper tissefanten inn i deg.

Anonymkode: 986ae...989

Gunnar fra IT  tar en for laget 🤣😂😂😂❤️

Anonymkode: 31e73...150

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid de største homofobene som er gira på analsex. 😅

Anonymkode: 5303f...966

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 0.47):

Altså, kan du så lite om kvinnekroppen at du syns dette er banebrytende informasjon siden du prøver å reklamere for hvor bra anal sex er? 

Det står at kvinner får lettere orgasme av anal sex enn vaginal sex. Mindretallet av kvinner får orgasme av vaginal sex, vagina er en kanal for fødsel med lite nerver og penetrering generelt er ikke kjent for å akuratt være nøkkelen til kvinners orgasme. Det er det klitoris som er. Har du aldri stimulert en kvinnes klitoris siden du later til å tro at analsex må være bedre for kvinner? 

Nei takk til analsex. Ja takk til klitoris stimulering som 100% av oss får orgasme av! 

Anonymkode: 5ebd2...d24

Hvor har du det fra at jeg mener det er "banebrytende informasjon"? Er du dikter?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har dere ingenting annet å gjøre enn synse om analsex? 🫠

Anonymkode: 89ff2...800

`Du mener at DU er den rette til å bestemme hva andre skal diskutere?
Mulig du bør ta en lang samtale med "noen"..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...