AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #61 Skrevet 30. april 2023 Jeg får ikke orgasme av vaginal penetrering med klitorisstimulering. Ikke sjangs! Kommer lett som bare det med analpenetrering og klitorisstimulering, eller vaginalt med analvibrator. Tror ikke vaginaen min funker som andres, men rumpa er det ihvertfall gang i🤷♀️ Anonymkode: 23c49...854 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #62 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Artig hvordan KG kvinnene kommer rett i skyttergravene med en gang noen kvinner sier de elsker analsex 😅 Er det virkelig så fælt at noen liker noe annen enn dere? Anonymkode: e3728...f48 For min del må kvinner elske analsex så mye de bare orker, stå på👍 Men: når en ikke evner å se at det er en rekke negative ting som kan komme ut av analsex, når en sprer om seg med sprøyt som at de fleste kvinner får orgasme av analsex og at det ikke er vondt for de fleste og noe som er helt normalt så handler det ikke bare hva enkelte liker eller ikke liker, men om direkte løgn. Når vi itillegg vet at det er en rekke kvinner spm føler et sterkt press til å utøve analsex runda de ikke vil bare fordi menn vil så er det noe hakkede gale en plass. Det handler ikke om hva hver og en liker men at en må slutte å tro at de aller fleste kvinner elsker analsex og må ja dette fordi menn elsker det. Anonymkode: 90afa...367 1 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #63 Skrevet 30. april 2023 Undersøkelsen viser ikke at kvinner får orgasme av analsex, men at de får orgamse når de har sex som inkluderer analsex. Det er noe helt annet. Jeg tror det betyr at siden praktisk talt ingen kvinner får orgasme av penis rumpa så skjønner alle at man må gjøre noe annet for å få henne i mål. Siden noen kvinner tross alt får orgasme av penis i vagina så glemmer noen klitten ved vaginalt samleie. Anonymkode: e4c5e...fd0 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #64 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For min del må kvinner elske analsex så mye de bare orker, stå på👍 Men: når en ikke evner å se at det er en rekke negative ting som kan komme ut av analsex, når en sprer om seg med sprøyt som at de fleste kvinner får orgasme av analsex og at det ikke er vondt for de fleste og noe som er helt normalt så handler det ikke bare hva enkelte liker eller ikke liker, men om direkte løgn. Når vi itillegg vet at det er en rekke kvinner spm føler et sterkt press til å utøve analsex runda de ikke vil bare fordi menn vil så er det noe hakkede gale en plass. Det handler ikke om hva hver og en liker men at en må slutte å tro at de aller fleste kvinner elsker analsex og må ja dette fordi menn elsker det. Anonymkode: 90afa...367 Orgasme kun med analstimuli er nok sjeldent, men mange får god nytelse av det uansett, selv om det nok ikke er flertallet. Men merket meg hvordan det flokker med bitre kvinner når analsex er tema her inne, gjør alt de kan for overbevise folk om at analsex er vondt og skadelig for kvinner, og latterliggjør både menn og kvinner som liker den type sex. Merkelig mange her inne som tror at alle liker det samme som en selv, og ikke forstår at kvinner liker forskjellige ting seksuelt Anonymkode: e3728...f48 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #65 Skrevet 30. april 2023 Zaltomortale skrev (22 minutter siden): Er da ikke kjedelig selv om du ikke likte analsex? Kjedelige er vel heller de som ikke kan leke og eksperimentere seksuelt.? Er jo akkurat det jeg er. Virker som at analsex er det store for de fleste menn, og når jeg ikke fikser det så er jeg kjedelig. Har ikkeno selvtillit lenger når det gjelder sex. Anonymkode: 27a7d...5f9 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #66 Skrevet 30. april 2023 Nei, stimulering av klitoris er det som normalt gir meg orgasme. Antar det gjelder for de fleste kvinner. Anonymkode: ee0e8...5cc 5
Coachshinny Skrevet 30. april 2023 #67 Skrevet 30. april 2023 Zaltomortale skrev (1 time siden): Hvordan det ikke gjør vondt med analsex: https://www.cupido.no/articles/224764 Og det gjelder da for ALLE kvinner….???
Zaltomortale Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #68 Skrevet 1. mai 2023 Coachshinny skrev (28 minutter siden): Og det gjelder da for ALLE kvinner….??? Det tviler jeg på
Zaltomortale Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #69 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er jo akkurat det jeg er. Virker som at analsex er det store for de fleste menn, og når jeg ikke fikser det så er jeg kjedelig. Har ikkeno selvtillit lenger når det gjelder sex. Anonymkode: 27a7d...5f9 Det er trist.. Jeg tror at de fleste menn vil være happy så lenge jenta er lekende og liker å eksperimentere - også uten analsex..
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #70 Skrevet 1. mai 2023 Zaltomortale skrev (8 timer siden): Innlegget tråden starter med handler om analsex kontra vaginal sex. Antar at analsex da inkluderer stimulering av klitoris, eller hva? Ja, med 100% sikkerhet. Du vet sjokkerende lite om kvinnekroppen hvis du virkelig tror 94% får orgasme kun av penis i rumpa. Ingen spurte kvinnene om de fikk orgasme AV analsex. De ble spurt om de hadde analsex sist de hadde sex og om de fikk orgasme. Det som gav de fleste kvinnene orgasme var helt sikkert klitorisstimulering. Det sto også at 64% av de som hadde vaginalt samleie fikk orgasme. De fleste av den fikk heller ikke orgasme av penetreringen. Anonymkode: e4c5e...fd0 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #71 Skrevet 1. mai 2023 Zaltomortale skrev (11 timer siden): Nå handlet ikke den artikkelen om deg, men om kvinner generelt.. 🙂 Lurer på om «kvinner generelt» foretrekker klitorisstimulering eller analsex. Eller, lurer egentlig ikke. Anonymkode: a1baf...a94 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #72 Skrevet 1. mai 2023 Zaltomortale skrev (19 timer siden): Nå handlet ikke den artikkelen om deg, men om kvinner generelt.. 🙂 Analsex er ikke ment som penetrering. Men anal play av ulike former. Anonymkode: 66622...e99
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #73 Skrevet 1. mai 2023 Analsex ødelegger lukkemuskelen hos kvinner, og gjør at de lekker avføring resten av livet. Anonymkode: 80fad...b8f 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #74 Skrevet 1. mai 2023 Zaltomortale skrev (20 timer siden): https://www.nettavisen.no/analsex/ditt-sexliv/analsex-gir-oftere-orgasme/s/12-95-3035985 Litt vanskelig å bekrefte dette så selvsikkert, men anallek (som buttplug m.m) har forsterket orgasmen til alle kvinner jeg har ligget med. Anonymkode: dd667...174
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #75 Skrevet 1. mai 2023 Zaltomortale skrev (20 timer siden): Stemmer antagelig at kvinner som liker analsex er de som er trygge på kroppen sin og på å eksperimentere seksuelt. Temaet er nok derfor følsomt og vekker harme hos de som ikke er det, slik at de kommer med en masse påstander som faller i grus dersom man googler det de kommer med..? Signerer denne. Man skal likevel ikke shame alle de horder av kvinner som ikke tør/ønsker å ha analsex. Man skal aldri tvinge folk, eller latterliggjøre dem fordi de ønsker å sette grenser for seg selv og sin kropp. Jeg hadde en partner som spurte jeg selv ønsket å bli penetrert analt, og jeg sa nei det ønsker jeg jo ikke. Hun argumenterte at da jeg har prostata så vil jeg kunne få minst like kraftige orgasmer som henne, og langt dypere. Jeg sa likevel nei, og da parerte hun med at da kunne heller ikke jeg forvente at hun stilte sitt rumpehull til disposisjon. Ble svar skyldig der. Poenget er at man skal ikke latterligjøre eller stakkarsliggjøre de som sier nei til analsex, noe jeg faktisk syns at du gjør. Anonymkode: a8ebb...65f 2
Agaton Skrevet 1. mai 2023 #76 Skrevet 1. mai 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Det der var en snarslutning som var lite mat på. Er vel mer sannsynlig at kvinner som er komfortabel med å ha analsex ofte er såpass trygge på kroppen sin og angående å eksperimentere seksuelt at de kjenner kroppen sin og partner svært godt, og er blant dem som mye sannsynlig hadde fått orgasme ved piv også, om det var det de hadde sist. Analsex er forøvrig mye mer enn å bli knullet i analen. Det kan også være kun anal stimulering, utvendig eller bare noe litt/lite innvendig. Anonymkode: c8f08...901 Enig. Tenkte det samme umiddelbart. Kunne vært interessant å se på "analsex" populasjonen vs. "normal populasjon" og sammenlignet om det er forskjeller i orgasmehyppighet etc. 3
Agaton Skrevet 1. mai 2023 #77 Skrevet 1. mai 2023 19 hours ago, AnonymBruker said: Er jo akkurat det jeg er. Virker som at analsex er det store for de fleste menn, og når jeg ikke fikser det så er jeg kjedelig. Har ikkeno selvtillit lenger når det gjelder sex. Anonymkode: 27a7d...5f9 Niks. Jeg er mann, og det er ikke det store. Har faktisk aldri tent på det. Har dog hatt partner som digget det, og var liksom med på greia av den grunn. Så du må bare treffe en som er like "kjedelig" som deg selv 🙂
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #78 Skrevet 1. mai 2023 Menn og kvinner er litt forskjellig utformet i anatomien. Menns anal tåler penetrering bedre enn kvinners. Kvinner må derfor være mer forsiktig ved anal penetrering. De får lettere skader enn menn. Anonymkode: 07be8...127 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #79 Skrevet 1. mai 2023 Zaltomortale skrev (21 timer siden): https://www.nettavisen.no/analsex/ditt-sexliv/analsex-gir-oftere-orgasme/s/12-95-3035985 Kanskje fordi kvinner som lett får orgasmer oftere har analsex? Hvem vet. Anonymkode: dd7bc...4d7
Pjatte Skrevet 1. mai 2023 #80 Skrevet 1. mai 2023 Zaltomortale skrev (21 timer siden): Hvor har du det fra at jeg er opphengt i dette noe mer enn i annen form for sex? Ved å sjekke profilen din og tidligere innlegg/tråder kommer det jo tydelig frem at du er veldig opptatt av analsex, enten du har skrevet alle innleggene selv eller mannen din har skrevet noen av dem. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå