AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #41 Skrevet 30. april 2023 Zaltomortale skrev (1 minutt siden): Da har dere gjort noe feil... Dette er noe mange leger har omtalt, og hadde man fått utvidet anus av analsex så hadde man også fått det av å bæsje.. Det er forskjell på ut og inn, på å bruke hullet til det en er ment til, næmlig å presse avfall ut fremfor å putte noe opp dit som kroppen ikke er konstruert for. Anonymkode: 90afa...367 3 7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #42 Skrevet 30. april 2023 Zaltomortale skrev (Akkurat nå): Ja, det er risikoer ved de fleste former for sex dersom man ikke gjør det riktig.. Ja, men risikoen er høyere ved analsex. Skjeden er skapt for penetrasjon, det er ikke endetarmen. Anonymkode: 1be81...e6a 2 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #43 Skrevet 30. april 2023 Altså, kan du så lite om kvinnekroppen at du syns dette er banebrytende informasjon siden du prøver å reklamere for hvor bra anal sex er? Det står at kvinner får lettere orgasme av anal sex enn vaginal sex. Mindretallet av kvinner får orgasme av vaginal sex, vagina er en kanal for fødsel med lite nerver og penetrering generelt er ikke kjent for å akuratt være nøkkelen til kvinners orgasme. Det er det klitoris som er. Har du aldri stimulert en kvinnes klitoris siden du later til å tro at analsex må være bedre for kvinner? Nei takk til analsex. Ja takk til klitoris stimulering som 100% av oss får orgasme av! Anonymkode: 5ebd2...d24 2 5
Zaltomortale Skrevet 30. april 2023 Forfatter #44 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men risikoen er høyere ved analsex. Skjeden er skapt for penetrasjon, det er ikke endetarmen. Anonymkode: 1be81...e6a Var du med på skapelsen av oss kvinner?
Zaltomortale Skrevet 30. april 2023 Forfatter #45 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså, kan du så lite om kvinnekroppen at du syns dette er banebrytende informasjon siden du prøver å reklamere for hvor bra anal sex er? Det står at kvinner får lettere orgasme av anal sex enn vaginal sex. Mindretallet av kvinner får orgasme av vaginal sex, vagina er en kanal for fødsel med lite nerver og penetrering generelt er ikke kjent for å akuratt være nøkkelen til kvinners orgasme. Det er det klitoris som er. Har du aldri stimulert en kvinnes klitoris siden du later til å tro at analsex må være bedre for kvinner? Nei takk til analsex. Ja takk til klitoris stimulering som 100% av oss får orgasme av! Anonymkode: 5ebd2...d24 Innlegget tråden starter med handler om analsex kontra vaginal sex. Antar at analsex da inkluderer stimulering av klitoris, eller hva?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #46 Skrevet 30. april 2023 Zaltomortale skrev (Akkurat nå): Var du med på skapelsen av oss kvinner? Nei, men jeg følte med på skolen. Skjeden er skapt for penetrering og fødsel. Endetarmen er skapt for avføring. Det går fint an å ha analsex, men risikoen er større enn ved vaginal sex, naturligvis. Anonymkode: 1be81...e6a 7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #47 Skrevet 30. april 2023 Zaltomortale skrev (2 minutter siden): Var du med på skapelsen av oss kvinner? Herregud, Ts😪 Kan du ikke basic biologi? Anonymkode: 1be81...e6a 5
Zaltomortale Skrevet 30. april 2023 Forfatter #48 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, men jeg følte med på skolen. Skjeden er skapt for penetrering og fødsel. Endetarmen er skapt for avføring. Det går fint an å ha analsex, men risikoen er større enn ved vaginal sex, naturligvis. Anonymkode: 1be81...e6a Det er risiko ved de fleste former for sex dersom man ikke gjør det riktig..?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #49 Skrevet 30. april 2023 35 minutter siden, Zaltomortale said: Tåpelig spørsmål.. Viser til artikler om emnet - se over.. Nå er dette en meget begrenset undersøkelse med ett avgrenset området for utvalg av respondenter. Det refereres ikke til kontrolgrupper som kan vise validiteten i undersøkelsen. Hvor mange av de spurte har i utgangspunktet erfaring med analsex? På hvilke måte ble spørsmålene stillet mm. I artikkelen du linker til har 30 % av utvalgt responsgruppe i Norge sagt at de ikke liker analsex og 31 % har aldri prøvd, det igjen gjør at utvalget blir lite representativt for hele den kvinnelige norske befolkningen. Det samme gjelder for din artikkel da respondentene er begrenset til ett universitet, og undersøkelsen har da veldig begrenset valide resulgater da gruppen blir for lite representativ. Anonymkode: 66d30...bca 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #50 Skrevet 30. april 2023 Zaltomortale skrev (Akkurat nå): Det er risiko ved de fleste former for sex dersom man ikke gjør det riktig..? Ja, så klart. Men ettersom endetarmen ikke er skapt for penetrering er risikoen høyere. Ser flere har lenket til denne, du burde ta deg tid til å lese den: https://nhi.no/for-helsepersonell/fra-vitenskapen/unge-kvinner-og-analsex/ Anonymkode: 1be81...e6a 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #51 Skrevet 30. april 2023 Artig hvordan KG kvinnene kommer rett i skyttergravene med en gang noen kvinner sier de elsker analsex 😅 Er det virkelig så fælt at noen liker noe annen enn dere? Anonymkode: e3728...f48 1
Zaltomortale Skrevet 30. april 2023 Forfatter #53 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Og menn får bedre orgasmer av å bli pult i rasshullet enn av å poste tråder på KG, så det er bare å finne frem vaselinen og legge deg med ansiktet ned og ræva høyt mens Gunnar fra IT-avdelinga pumper tissefanten inn i deg. Anonymkode: 986ae...989 Antar kommentaren kommer av at kvinner som liker analsex er de som er trygge på kroppen sin og på å eksperimentere seksuelt. Temaet er nok derfor følsomt og vekker harme hos de som ikke er det, slik at de kommer med en masse påstander som faller i grus dersom man googler det de kommer med..?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #54 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Og menn får bedre orgasmer av å bli pult i rasshullet enn av å poste tråder på KG, så det er bare å finne frem vaselinen og legge deg med ansiktet ned og ræva høyt mens Gunnar fra IT-avdelinga pumper tissefanten inn i deg. Anonymkode: 986ae...989 Jepp, denne er til deg ts! Kjør på, kan godt linke deg opp med en dom med stor pikk som eeeelsker stramme mannerumper! Anonymkode: 5ebd2...d24 3
Zaltomortale Skrevet 30. april 2023 Forfatter #55 Skrevet 30. april 2023 Uansett.. budskapet til alle kvinner er at jeg er helt enig i at analsex gir oftere orgasmer enn vaginalsex, og det også mye sterkere 🙂 https://www.nettavisen.no/analsex/ditt-sexliv/analsex-gir-oftere-orgasme/s/12-95-3035985 Da er dette delt, og jeg følger ikke lenger tråden.. 🥰
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #56 Skrevet 30. april 2023 Zaltomortale skrev (2 minutter siden): Antar kommentaren kommer av at kvinner som liker analsex er de som er trygge på kroppen sin og på å eksperimentere seksuelt. Temaet er nok derfor følsomt og vekker harme hos de som ikke er det, slik at de kommer med en masse påstander som faller i grus dersom man googler det de kommer med..? Vi har googlet og linket til en artikkel flere ganger i denne tråden, en artikkel som kommer opp ganske med en gang skrevet av en professor innenfor medisin som taler deg rett i mot og lar deg skinne som en kronidiot med de påstandene dine og fu klarer ikle engang å komme med noen konstruktive argumenter når vi linker til artikkelen, det er jo litt svakt av deg. Men viser jo bare hvor lite hold det er i argumentene dine. Anonymkode: 90afa...367 1 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #57 Skrevet 30. april 2023 Zaltomortale skrev (5 minutter siden): Antar kommentaren kommer av at kvinner som liker analsex er de som er trygge på kroppen sin og på å eksperimentere seksuelt. Temaet er nok derfor følsomt og vekker harme hos de som ikke er det, slik at de kommer med en masse påstander som faller i grus dersom man googler det de kommer med..? Jeg var trygg på kroppen min, og å eksperimentere seksuelt. Helt til det ble så jævlig popp med analsex. Jeg har virkelig prøvd å like det. Men det føles bare ut som å drite, når den går ut. Mister tenninga umiddelbart. Nå føler jeg at jeg er kjedelig i senga, siden analsex er utelukket for meg. Anonymkode: 27a7d...5f9 2
Zaltomortale Skrevet 30. april 2023 Forfatter #58 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jepp, denne er til deg ts! Kjør på, kan godt linke deg opp med en dom med stor pikk som eeeelsker stramme mannerumper! Anonymkode: 5ebd2...d24 Antar kommentaren kommer av at kvinner som liker analsex er de som er trygge på kroppen sin og på å eksperimentere seksuelt. Temaet er nok derfor følsomt og vekker harme hos de som ikke er det, slik at de kommer med en masse påstander som faller i grus dersom man googler det de kommer med..?
Zaltomortale Skrevet 30. april 2023 Forfatter #59 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har googlet og linket til en artikkel flere ganger i denne tråden, en artikkel som kommer opp ganske med en gang skrevet av en professor innenfor medisin som taler deg rett i mot og lar deg skinne som en kronidiot med de påstandene dine og fu klarer ikle engang å komme med noen konstruktive argumenter når vi linker til artikkelen, det er jo litt svakt av deg. Men viser jo bare hvor lite hold det er i argumentene dine. Anonymkode: 90afa...367 Antar kommentaren kommer av at kvinner som liker analsex er de som er trygge på kroppen sin og på å eksperimentere seksuelt. Temaet er nok derfor følsomt og vekker harme hos de som ikke er det, slik at de kommer med en masse påstander som faller i grus dersom man googler det de kommer med..?
Zaltomortale Skrevet 30. april 2023 Forfatter #60 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var trygg på kroppen min, og å eksperimentere seksuelt. Helt til det ble så jævlig popp med analsex. Jeg har virkelig prøvd å like det. Men det føles bare ut som å drite, når den går ut. Mister tenninga umiddelbart. Nå føler jeg at jeg er kjedelig i senga, siden analsex er utelukket for meg. Anonymkode: 27a7d...5f9 Er da ikke kjedelig selv om du ikke likte analsex? Kjedelige er vel heller de som ikke kan leke og eksperimentere seksuelt.?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå