AprilLudgate Skrevet 3. mai 2023 #21 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For min del er denne Stilkontot eksempel på hvordan man IKKE kler seg som 40+. Anonymkode: f25fb...44c 😂😂 Ja, der kjører hun opplegg jeg personlig ikke ville gått med uansett alder. Hun har noen kokko outfits iblant, akkurat slik mange motefolk driver med. Det jeg sikter til er det mer hverdagslige: Selvsagt finnes det slanke folk som kler seg utelukkende i beige/kun klassisk stil osv - men jeg personlig ser ikke så mange sånne voksne folk i gatene. I Norge/Skandinavia - særlig i byer har mange mer casual stil, og trenger noe spm kan funke når man skal hjem i slapseføre eller kjøre poden på fotballkamp. Om man liker preppy er jo ikke casual aktuelt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #22 Skrevet 3. mai 2023 AprilLudgate skrev (3 timer siden): 😂😂 Ja, der kjører hun opplegg jeg personlig ikke ville gått med uansett alder. Hun har noen kokko outfits iblant, akkurat slik mange motefolk driver med. Det jeg sikter til er det mer hverdagslige: Selvsagt finnes det slanke folk som kler seg utelukkende i beige/kun klassisk stil osv - men jeg personlig ser ikke så mange sånne voksne folk i gatene. I Norge/Skandinavia - særlig i byer har mange mer casual stil, og trenger noe spm kan funke når man skal hjem i slapseføre eller kjøre poden på fotballkamp. Om man liker preppy er jo ikke casual aktuelt. Tja, ingen höjdare dette. Synes helheten er sjuskete, udelikat og lite inspirerende. Ser ut som en fra bygda som har fått gavekort på kapp ahl og bonprix. Men, for all del, hver sin smak😊 Anonymkode: f25fb...44c 4
AprilLudgate Skrevet 3. mai 2023 #23 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tja, ingen höjdare dette. Synes helheten er sjuskete, udelikat og lite inspirerende. Ser ut som en fra bygda som har fått gavekort på kapp ahl og bonprix. Men, for all del, hver sin smak😊 Anonymkode: f25fb...44c Spørsmålet var ikke «hvem liker vi på KG», poenget mitt er at disse ulike har følgere man kan gå inn på og få opp mange ulike kontoer som forslag. For å bla seg gjennom. Ikke at TS skal kle seg akkurat sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #24 Skrevet 3. mai 2023 AprilLudgate skrev (1 time siden): Spørsmålet var ikke «hvem liker vi på KG», poenget mitt er at disse ulike har følgere man kan gå inn på og få opp mange ulike kontoer som forslag. For å bla seg gjennom. Ikke at TS skal kle seg akkurat sånn. Uansett rart valg når det finnes SÅ mange flinke, men som sagt: smaken er ulik🙂 Anonymkode: f25fb...44c 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #25 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 8.46): Hun eier jo ikke stil. Turkise tights på en overvektig dame over 45? Virkelig? Anonymkode: f25fb...44c Jeg syntes det var kult jeg. Ville kanskje ikke gått slik selv men beundrer folk som tør å dra den litt lenger enn allværsjakka og joggesko. Syntes også det er kult når folk med litt ekstra" junk in the trunk "kler seg i noe annet enn kjerringtøy fra zavannah.. Anonymkode: 82ad7...15f 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #26 Skrevet 4. mai 2023 AprilLudgate skrev (På 3.5.2023 den 16.24): 😂😂 Ja, der kjører hun opplegg jeg personlig ikke ville gått med uansett alder. Hun har noen kokko outfits iblant, akkurat slik mange motefolk driver med. Det jeg sikter til er det mer hverdagslige: Selvsagt finnes det slanke folk som kler seg utelukkende i beige/kun klassisk stil osv - men jeg personlig ser ikke så mange sånne voksne folk i gatene. I Norge/Skandinavia - særlig i byer har mange mer casual stil, og trenger noe spm kan funke når man skal hjem i slapseføre eller kjøre poden på fotballkamp. Om man liker preppy er jo ikke casual aktuelt. Nederste 👌 syntes hun kler seg bedre enn de fleste damer i gata. Anonymkode: 82ad7...15f 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #27 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg syntes det var kult jeg. Ville kanskje ikke gått slik selv men beundrer folk som tør å dra den litt lenger enn allværsjakka og joggesko. Syntes også det er kult når folk med litt ekstra" junk in the trunk "kler seg i noe annet enn kjerringtøy fra zavannah.. Anonymkode: 82ad7...15f Det er et langt steg fra kjerringtøy fra zavanna/allværsjakke til turkis tettsittende catsuit😂😂 Joda, kult at hun tør å ta det helt ut klesmessig, men noe inspirasjon er hun ikke for folk som er opptatt av mote. Anonymkode: f25fb...44c 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #28 Skrevet 5. mai 2023 Jeg anbefaler å sjekke ut emmaleinswelt på instagram. Hun er riktignok litt eldre enn 45, men jeg synes hun har en flott stil, og fine videoer/reels. Selv om jeg ikke alltid vet merkene på klærne, skoene og tilbehøret hun bruker, så kan en la seg inspirere av stilen hennes. Anonymkode: e5210...277
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #29 Skrevet 5. mai 2023 Tigerstilen, stildoktorn, piavibekegrace, garderobenmin og emiliadeporet ser jeg på Instagram, og der har du endel forskjellige stiler. Anonymkode: 9032e...77f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #30 Skrevet 5. mai 2023 Takk for alle gode svar! Jeg visste ikke at det var så mange gode sider som passer til mitt behov 😊 Jeg sjekker hvert eneste forslag og kommer helt sikkert til å følge en del av dem. Anonymkode: 6d16b...5bd
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #31 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 16.04): Sjekk ut Freya på IG. Jeg svimet innom butikken deres på Sandvika storsenter, og kom ut blakk🤣 Anonymkode: 2d803...9b1 Hva er kontoen? Anonymkode: e945c...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #32 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 12.28): Jeg sa ikke tjukk, jeg sa overvektig. Det er ikke estetisk pent å gå med (turkise) tights når du har ekstra kilo på kroppen. Det er de færreste som kler tights, og i alle fall de færreste over 45 år. Det er estetisk uappellerende. At enkelte her mener hun ikke er overvektig, viser hvilket samfunn vi lever i - chubby er blitt normalen. Og slutt med å kategorisere meg som fettfobisk, det kan du ikke påstå på bakgrunn av en setning. Det er mange andre damer på 40+ man kan se til: janka polliani, Petra dieners osv. Anonymkode: f25fb...44c Hvorfor kler man tights dårligere når man er over 45? Går du nå ut i fra at alle lar kroppen forfalle med alderen? Jeg kjenner flere 45-åringer som er bedre trent enn de fleste 19-åringer… Ts, hva slags stil liker du, og hva slags kropp har du? Det er mer relevant enn alderen. Det er jo ikke sånn at de klærne jeg brukte da jeg var 38 ble ubrukelige da jeg ble 45. Anonymkode: bc4ed...e0d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #33 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvorfor kler man tights dårligere når man er over 45? Går du nå ut i fra at alle lar kroppen forfalle med alderen? Jeg kjenner flere 45-åringer som er bedre trent enn de fleste 19-åringer… Ts, hva slags stil liker du, og hva slags kropp har du? Det er mer relevant enn alderen. Det er jo ikke sånn at de klærne jeg brukte da jeg var 38 ble ubrukelige da jeg ble 45. Anonymkode: bc4ed...e0d Er man supertrent over 45 kler man såklart tights, men det er de færreste som er det - selv om du «kjenner flere». 40+ betyr at tyngdekraften har satt inn, og mange legger også på seg. Det er ikke fint med store (ei heller små) hengerumper i tighte antrekk. Men for all del, folk må selvsagt bruke tights enten de kler det eller ei. Og før jeg beskyldes for å aldershame: jeg er i 40-årene selv. Anonymkode: f25fb...44c 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #34 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er kontoen? Anonymkode: e945c...5f4 Får ikke til å linke, men bare søk IG på «freyja» Anonymkode: 2d803...9b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå