AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Hva foretrekker du? Anonymkode: a39c9...12f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Leilighet. Har ikke sjans til å få unna alt vedlikeholdet som alenemamma til småbarn. Måtte selge huset. Anonymkode: e7767...c38
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Leilighet, gleder meg til å legge hus ut til salgs og flytte tilbake til leilighet Anonymkode: e4921...6c5 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 Hvor mye vedlikehold er det på hus? Gammelt hus Anonymkode: a39c9...12f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Hus. Liker godt å vedlikeholde, og er veldig glad i oppussing, renovering og snekring. Anonymkode: 27a21...1a7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mye vedlikehold er det på hus? Gammelt hus Anonymkode: a39c9...12f Alle ferier går til noe vedlikehold for min del. Anonymkode: 5bcb1...f6f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 Skal selge huset og flytte til leilighet i sommer. Gleder meg. Men kunne ikke vært aktiv messingblåser i leilighet 😄 Anonymkode: 31aa1...3ba
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 Villa eller slott. Anonymkode: cf0e9...778
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 Leilighet. Har tidligere bodd i leilighet. Nå rekkehus en del år. Ytre vedlikehold, hagearbeid og snømåking er drepen. Ønsker meg tilbake til leilighet. Anonymkode: d88c4...4ac
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #10 Skrevet 30. april 2023 Leilighet. Liker at noen andre tar seg av vedlikehold etc. Anonymkode: c354a...bc3
Daria Skrevet 30. april 2023 #11 Skrevet 30. april 2023 Leilighet. Mindre vedlikehold, enklere å varme opp og mer enn nok plass for en. Dessuten er jeg oppvokst i blokk og liker å høre at det er folk rundt meg (innen rimelighetens grenser...).
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #12 Skrevet 30. april 2023 Rekkehus. har eid både leilighet, enebolig og rekkehus, og jeg elsker å bo i rekkehus. Anonymkode: 83ee0...7d5
Helene Skrevet 30. april 2023 #13 Skrevet 30. april 2023 Jeg har eid 2 eneboliger. Første gang alene. Andre gang med x. Jeg foretrekker rekkehus. Jeg er så gammel og gjennomtenkt. Hva vil jeg, hva greier jeg med? Jeg har den perfekte boligen i dag. Rekkehus. Endebolig. Ja, der er husleie, men jeg har ikke ansvar for uteområde. Jeg kjenner mine begrensninger.
MyCupOfTea Skrevet 30. april 2023 #14 Skrevet 30. april 2023 Jeg ser veldig frem til å flytte fra hus til leilighet når ungene har flyttet hjemmefra.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #15 Skrevet 30. april 2023 Leilighet = gir mer frihet. Hus er fint, men det følger med masse forpliktelser. Med mindre du har veldig god råd og kan sette alt av arbeid og vedlikehold til andre så kan det være bra ellers styr unna. 90 prosent av den norske befolkningen burde velge leilighet. Konklusjon: - Leilighet hvis du vil leve. - Hus hvis du vil slave. Anonymkode: a646b...28b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #16 Skrevet 30. april 2023 Daria skrev (1 time siden): Leilighet. Mindre vedlikehold, enklere å varme opp og mer enn nok plass for en. Dessuten er jeg oppvokst i blokk og liker å høre at det er folk rundt meg (innen rimelighetens grenser...). Kjøp leilighet i et nybygg så hører du tilnærmet ingenting. Bodde før i en leilighet som er bygd etterkrigsårene og det var veldig lytt. Flyttet til en ny leilighet på Løren i Oslo, i en lavblokk, og det er ingen støy. Anonymkode: a646b...28b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #17 Skrevet 1. mai 2023 Har bodd i tomannsbolig, svær enebolig og leilighet. Tomannsboligen var når ungene var små. Da hadde vi en liten hageflekk, som var veldig lett å stelle. Veldig praktisk med små unger. I eneboligen kunne vi gi ungene hvert sitt soverom. Den gav oss voksne mye mer vedlikehold. Både hus og hage krevde mer. Dermed flyttet vi til leilighet når ungene begynte å flytte ut. Nå har vi ikke hage eller vedlikehold ute. Det er deilig å slippe! Vi har mye mindre plass, på godt og vondt. Vi savner tidvis et ekstra rom der en kan trekke seg tilbake, for å holde på med en hobby. Vi var veldig bortskjemt med stor plass i huset. På den andre siden er husarbeidet unnagjort på rekordtid i leiligheten. I huset ble en liksom aldri ferdig. Leiligheten ligger veldig sentralt, huset lå ute på landet. Jeg trives nok bedre i leiligheten enn mannen. Samtidig angrer vi ikke, noen av oss. Anonymkode: 01dbc...724
Peanut Skrevet 1. mai 2023 #18 Skrevet 1. mai 2023 Bodde før i: tomannsbolig med plen og for mye å gjøre utvendig, huset var over hundre år gammelt og ikke isolert. Flyttet til: enebolig som er stikk motsatt fordi de som bodde der før ville ha det så vedlikeholdsfritt som mulig. Huset er også Peanuts drømmehus da så
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #19 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Leilighet = gir mer frihet. Hus er fint, men det følger med masse forpliktelser. Med mindre du har veldig god råd og kan sette alt av arbeid og vedlikehold til andre så kan det være bra ellers styr unna. 90 prosent av den norske befolkningen burde velge leilighet. Konklusjon: - Leilighet hvis du vil leve. - Hus hvis du vil slave. Anonymkode: a646b...28b Vi setter bort "alt" men det er alt for mye jobb likevel. Både det du må gjøre selv. Og å følge opp anbud, og de som er leid inn for å gjøre noe. Satt bort husvask og maling nå, og må stadig stikke hodet ut døra og korrigere småting. Anonymkode: 6b859...8a1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #20 Skrevet 1. mai 2023 Bor i halvpart av ny tomannsbolig med platting og hage og svær innkjørsel. Minimalt med vedlikehold fordi det er så nytt. Elsker det ❤️ Anonymkode: d3b06...7ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå