AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Del Skrevet 30. april 2023 Hei klarinettisterđ Jeg har nylig tatt opp igjen klarinetten etter mange Ă„rs pause. MĂ„ bare spĂžrre; er det vanlig Ă„ fĂ„ vondt i fortennene nĂ„r man spiller? Kan ikke huske dette problemet fra tidligere. Har en gammel pute (eller hva heter det?) pĂ„ munnstykket, men tenkte Ă„ fornye dette. Hvilken stĂžrrelse bĂžr man velge? Ser de finnes i flere ulike varianter og mm- stĂžrrelser. Anonymkode: 79d63...6ae Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
blui89 Skrevet 6. mai 2023 #2 Del Skrevet 6. mai 2023 Jaaa, vondt i fortennene ja! Samt sĂ„r pĂ„ leppene. Men det forsvinner fort. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Del Skrevet 6. mai 2023 Det kan hĂžres ut som du biter litt mye i munnstykket. NĂ„r du fĂ„r trent musklene rundt munnen blir det bĂ„de mindre vondt i tennene og bedre klang. Hvis du merker det underveis mens du Ăžver kan du fokusere pĂ„ at det er leppene som skal stramme, tennene skal ikke bite. Anonymkode: c35f8...9dd Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kan hĂžres ut som du biter litt mye i munnstykket. NĂ„r du fĂ„r trent musklene rundt munnen blir det bĂ„de mindre vondt i tennene og bedre klang. Hvis du merker det underveis mens du Ăžver kan du fokusere pĂ„ at det er leppene som skal stramme, tennene skal ikke bite. Anonymkode: c35f8...9dd Tusen takk for godt rĂ„d! Du har nok rett, muskulaturen rundt munnen er ute av trening, da jeg ikke har spilt pĂ„ mange mange Ă„r. Kan ikke huske problemet med vondt i tennene sist jeg spilte. Vet du hvilken mm- tykkelse som er best Ă„ kjĂžpe av sĂ„nne puter til munnstykket? Tenkte fjerne den som sitter pĂ„ nĂ„, og sette pĂ„ nyđ Anonymkode: 79d63...6ae Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ