AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Fikk kupong på lang weekend tur i Europa med kjæresten 🥰 Jeg kan velge destinasjonen selv. Hvilket reisemål vil dere anbefale? Vi er glade i sol, varme og strender. Samtidig litt by med noen attraksjoner og gode spisesteder. Har tidligere vært i Sorrento, Italia, og syntes det var helt nydelig ☀️🌴 Anonymkode: 0f921...bf6
FriSomFuglen Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Lang weekend i Europa som inkluderer bading, kultur og attraksjoner, og god mat og hyggelige spisesteder? Tre spanske forslag fra meg, også basert på at det er steder det er mulig å få (relativt) rimelige flybilletter til fra Norge: 1. Palma de Mallorca. Bo i gamlebyen, bad på Calle Mayor. En svært hyggelig destinasjon for kjærestetur! 2. Barcelona. Bo sentralt, bad på bystranda. 3. Malaga. En hyggelig by som folk ofte ikke tenker på å besøke, selv om de flyr til Malaga Airport for så å reise videre til andre steder. Har ikke testet strendene der (har slappet av ved bassenget i stedet), men de ser fine ut!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Reykjavik! ❤️ Anonymkode: 50e9b...79c 2 1
Helene Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 Er i Paris akkurat nå, men kunne veldig tenkt meg Svalbard. Ønsker utforske. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Lisboa. En by som har et rolig tempo og ufatteligmye å se. Jeg vare gikk i 2 dager. Strender i nærheten. Anonymkode: d9f76...603 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 G-dansk, København, Valencia, Brighton Anonymkode: 9741c...f03
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #7 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Lisboa. En by som har et rolig tempo og ufatteligmye å se. Jeg vare gikk i 2 dager. Strender i nærheten. Anonymkode: d9f76...603 Er det ikkje masse vind der? Anonymkode: 50e9b...79c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det ikkje masse vind der? Anonymkode: 50e9b...79c Var ikke det da jeg var der i mai i fjor. Hadde et fantastisk vær med sol og varmt nok til å bruke kjole på dagtid. Anonymkode: d9f76...603 1
Pawn Hearts Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 Hva med Praha? Ikke badeferie, men nydelig by med masse spennende historie.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #10 Skrevet 1. mai 2023 Kommer litt an på når du tenker å reise men; - Barcelona - Lisboa - Berlin (min favorittby) - Gibraltar - Malta - Kroatia (jeg har bare vært i Split) Mitt neste reisemål bli Albania, har ikke vært der før men det ser nydelig ut! Anonymkode: 3ba22...6b6
ursa81 Skrevet 1. mai 2023 #11 Skrevet 1. mai 2023 Kona elsket Brügge og Gent over alt annet vi har sett i Europa. Men det må naturligvis være sommer der siden klima er noenlunde likt som i Norge. Har man vært i Brüssel så er det absolutt ingenting spennende der, men ta tog utover til Brügge og Gent så er det sannsynligvis de mest fotogene byene i Europa. Kommer litt an på hva du vil - det er ikke badebyer eller utelivsbyer, men det er ro i sjelen, sjokoladebutikker, kultur og verdensarv. Jeg selv er kanskje mer en Barca-type eller Gran Canaria for den del, men Brügge og Gent er to byer som er spesielle for oss. Vi reiste to ganger til begge byene i fjor sommer fordi vi likte oss så godt 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #12 Skrevet 1. mai 2023 Utrolig mye flott å se i Europa. Elsker Roma og Firenze med all historie, skjønnhet og kultur. Edinburgh er også en nydelig by med masse interessante severdigheter, historie og bra shopping. Palma er en annen favoritt. Feiret nyttår der for noen år siden og likte byen skikkelig godt. Anonymkode: fe98c...0e3
Katarina1919 Skrevet 20. juli 2023 #14 Skrevet 20. juli 2023 ursa81 skrev (På 1.5.2023 den 19.25): Kona elsket Brügge og Gent over alt annet vi har sett i Europa. Men det må naturligvis være sommer der siden klima er noenlunde likt som i Norge. Har man vært i Brüssel så er det absolutt ingenting spennende der, men ta tog utover til Brügge og Gent så er det sannsynligvis de mest fotogene byene i Europa. Kommer litt an på hva du vil - det er ikke badebyer eller utelivsbyer, men det er ro i sjelen, sjokoladebutikker, kultur og verdensarv. Jeg selv er kanskje mer en Barca-type eller Gran Canaria for den del, men Brügge og Gent er to byer som er spesielle for oss. Vi reiste to ganger til begge byene i fjor sommer fordi vi likte oss så godt Hei, vi skal til Brugge i september. Har du tips angående spisesteder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå