Klown Skrevet 1. mai 2023 #21 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Den var flau ja men tror du ikke det var et klønete forsøk på foreplay? Anonymkode: 31366...24e Ja det tror jeg også 🤣
Thanos Skrevet 1. mai 2023 #22 Skrevet 1. mai 2023 Herregud hvor enkelte av dere kvinner overtenker slikt tullball 😂😂 Det var ufattelig idiotisk formulert av ham, men det var ikke vondt ment! Han refererer jo bare til "møkkhullet" som det det anatomisk er ment til å være. Et hull som dumper møkk 😅 Han mener jo ikke at hullet ditt er møkkete eller lukter ts! Nå må du gi deg! 2
feliek54 Skrevet 1. mai 2023 #23 Skrevet 1. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 13.33): I går ble barna levert å jeg og samboer har to dager for oss selv ❤️ Idag tidlig før jeg skulle opp å kjøre barna mine til besteforeldre så lå vi og pratet om hva vi skulle gjøre idag jeg og han. Analsex kom bl.a opp (vi begge elsker analt) Så i bilen så jeg at jeg hadde fått mld hos han: vask møkkhølet når du dusjer Føler alt er ødelagt nå. Er dette ting han liksom ikke tørr ta ansikt til ansikt? Mener han hullet mitt er skittent eller lukter? Og hva svarer jeg liksom på noe sånt? Ligner ikke han å skrive sånne ting, sjelden han i det hele tatt sender meg tekstmld Anonymkode: 84d32...709 Jeg forstår deg. Det var ikke noe sexy men stikk motsatt Endret 1. mai 2023 av feliek54 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #24 Skrevet 1. mai 2023 Herregud… mannen prøvde bare å være morsom. Klønete, men det får en ta på tabbekvoten og heller si til han at det var avtennende og teit å lese. Neste gang er det din tur å invitere 😅 Anonymkode: b6659...b83 1
Fremmed fugl Skrevet 1. mai 2023 #25 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 13.33): I går ble barna levert å jeg og samboer har to dager for oss selv ❤️ Idag tidlig før jeg skulle opp å kjøre barna mine til besteforeldre så lå vi og pratet om hva vi skulle gjøre idag jeg og han. Analsex kom bl.a opp (vi begge elsker analt) Så i bilen så jeg at jeg hadde fått mld hos han: vask møkkhølet når du dusjer Føler alt er ødelagt nå. Er dette ting han liksom ikke tørr ta ansikt til ansikt? Mener han hullet mitt er skittent eller lukter? Og hva svarer jeg liksom på noe sånt? Ligner ikke han å skrive sånne ting, sjelden han i det hele tatt sender meg tekstmld Anonymkode: 84d32...709 🤓 Ok, han skrev at han håpet dere skulle ha analsex, håpet å gjøre deg kåt. Du skriver at du likte analsex, så kan ikke være det du reagerer på, så skjønner ikke hva som er problemet.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #26 Skrevet 1. mai 2023 Forsøk på ironi kommer sjelden godt ut i tekstmeldinger eller skrevet form. Kan det ha vært et dårlig forsøk på ironi? Anonymkode: d0cd2...472 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #27 Skrevet 1. mai 2023 Han tenner nok litt på ordet. For noen er jo analsex nettopp litt opphissende fordi det er skittent. Og så kom det ut litt feil (for deg) i den tekstmeldingen. Dere får finne noen ord sammen som begge kan tenne på 😁. Anonymkode: fd390...55c 1
Snok1 Skrevet 1. mai 2023 #28 Skrevet 1. mai 2023 Lt.Dan skrev (På 30.4.2023 den 14.29): Alle dere analsex fantaster, hvordan klargjør dere egentlig ræva deres før akten? Står dere å sprer rassen og spyler oppi langt inni, det skal tross alt en kuk inn ett stykke, avhengig av hvor velutstyrt mannen er/ fassongen på den penetrerte personen osv? Må man regne med litt dritt av og til, eller er hullet helt sterilt nyvasket og fint? Hvorfor lurer du på dette dersom det uansett er info du ikke skal bruke? Jeg ville aldri spurt om din intimhygiene. 1
Lt.Dan Skrevet 2. mai 2023 #29 Skrevet 2. mai 2023 Snok1 skrev (På 1.5.2023 den 23.51): Hvorfor lurer du på dette dersom det uansett er info du ikke skal bruke? Jeg ville aldri spurt om din intimhygiene. 50/50 nyskjerrighet, og lyst til å skrive litt dirty. Trist du tok sånn på vei.. *Jeg ville aldri spurt deg så mye som hva klokka er, med sånn grinete holdning🤣
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #30 Skrevet 2. mai 2023 Virker som han har erfaring, er han halvhomo? Anonymkode: f8776...69d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #31 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Virker som han har erfaring, er han halvhomo? Anonymkode: f8776...69d De skriver i parantes at de begge liker analsex så kan jo tenkes de har prøvd det noen ganger før. Å den dritt holdninga om at han må være homo for å ha vært borti en anal før kan du og alle andre egt legge vekk!! Anonymkode: 7e179...b43 1
Maskinfører Skrevet 3. mai 2023 #32 Skrevet 3. mai 2023 (endret) Han tulla kansje 🙂 Endret 3. mai 2023 av Maskinfører
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #33 Skrevet 3. mai 2023 Siden det er noe dere begge liker,så har dere vel gjort det før. Hva sa han før dere skulle det da? Anonymkode: d1356...a29
Snok1 Skrevet 3. mai 2023 #34 Skrevet 3. mai 2023 Lt.Dan skrev (4 timer siden): 50/50 nyskjerrighet, og lyst til å skrive litt dirty. Trist du tok sånn på vei.. *Jeg ville aldri spurt deg så mye som hva klokka er, med sånn grinete holdning🤣 Det finnes noveller i Alle Menn som beskriver denne prosedyren for sånne som deg. God fornøyelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå