Gå til innhold

Vil reise til monaco og finne men en mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg hadde en venninne som gjorde akkurat det. Og hun fant lykken! Hun har veldig høy selvtillit da og nærmest mener hun omtrent fortjener ingenting mindre. Tror man må være litt sånn. Jeg hadde aldri turt det. Ikke hadde jeg villet heller. De var sammen i 4 år. Cruiset rundt i privatfly, fine restauranter hver kveld og champagne. Så var han utro, og hun avsluttet forholdet. 

Anonymkode: ad07c...908

Da finnes det håp, synd han var utro:( Vet du om hun hun reiste alene?☺️

Anonymkode: 16dde...94d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (14 timer siden):

De viktigste parametrene for en partner for deg er at det er en mann og at han er rik? OK.

Nå skal jeg fortelle deg en ting. Vi lever i en generasjon hvor alle menn er like og det har blitt alt for normalisert å være utro.  Så derfor velger jeg heller en rik en 😘

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (14 timer siden):

De viktigste parametrene for en partner for deg er at det er en mann og at han er rik? OK.

Du som viser fordommer mot rike menn nå, som om ikke de kan ha egenskaper og personlighet normale mennesker har og som er opplagt at er viktig for alle kvinner og menn som søker partner. De er ikke bare en rik mann om det er det du tror.... At hun ønsker en rik mann betyr ikke at hun ikke syns andre egenskaper er viktigere og nødvendig som en del av pakken 

Anonymkode: 183f4...329

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt å prostiture seg for penger :spy:

Anonymkode: f0249...37b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå skal jeg fortelle deg en ting. Vi lever i en generasjon hvor alle menn er like og det har blitt alt for normalisert å være utro.  Så derfor velger jeg heller en rik en 😘

Du søker nok på feil plass. Prøv noe annet enn Tinder du.

Anonymkode: f0249...37b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så da er løsningen din å bli en hore?

Anonymkode: 49c78...31f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

En hore er en som selger seg selv for penger kjære deg. Hadde jeg villet bli en hore så hadde jeg lagd en bruker på eskortejenter for lengst. Bare fordi jeg ønsker meg en rik mann betyr ikke det at jeg er en hore. Mannen må selvfølgelig ha et godt hjerte og være snill mot meg og menneskene rundt seg. Melder meg ut av denne diskusjonen nå, men et lite tips du burde ta til deg, lær deg å vite hva ordene du bruker betyr☺️

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Enten så er du en mann uten penger, eller en feit dame som troller på kvinneguiden fordi du ikke får det noe😂 Either way, good luck!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i Monaco for noen år siden og jeg har aldri sett så vakre og perfekte damer før. Huden var feilfri, de var syltynne, hadde modellkropp, perfekt hår og sminke. Altså du får tøff konkurranse der…

Anonymkode: 2cd64...652

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg er ikke veldig rik, men jeg skulle ønske jeg hadde truffet kvinnen i mitt liv i en fase da ingen av oss hadde oppnådd noe, at vi valgte hverandre for det den andre er, ikke for det den andre har oppnådd. 

Når det gjelder dette å bli valgt av en kvinne som er på jakt etter en rik mann, står det for meg som noe ganske fornedrende - hvis jeg hadde blitt valgt på grunn av min økonomi, ville jeg følt meg nedvurdert som mann, den samme kvinnen kunne kanskje likegodt valgt en mann uten mine kvaliteter hvis han bare hadde like mye penger, så jeg ville ikke føle meg trygg på at det var meg hun ville ha eller at hun overhodet vurderte meg som attraktiv som mann. Jeg tror at jeg skulle vært ganske desperat om jeg skulle innlatt meg med en kvinne jeg mistenkte for å være ute etter en rik mann. 

Endret av Cuckold
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 21.14):

Er det en dum ide?  De fleste menn der er jo rike

God tur, og lykke til! 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner ingen menn som er like? 

Men lykke til i mannejakten, høres spennende ut å reise til et nytt sted å lete etter en 

Anonymkode: ea5b3...0fc

AnonymBruker
Skrevet

Æ joine dæ! K22

Anonymkode: e1b5e...8e3

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Rike menn?🤭

Vet han ene var rik, han fant meg på instagram og levde et luksusliv 

Anonymkode: c2bd3...003

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! Men pass deg så det ikke blir en slags sesong 2 av Tinder-svindleren. Aka Monaco-svindleren.

Anonymkode: 542a7...5f6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Æ joine dæ! K22

Jeg er K22 også, ikke TS da men let’s gooooo!! Jeg har så lyst haha

Anonymkode: 2ba5c...a73

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er jo at alle andre "ambisiøse" kvinner vet dette, og det samme gjør de rike høy-status mannfolka. 

Da havner du i en situasjon der modelljenter kaster seg etter gamle griser - så da bør du også:

A) Se ut som en modell 

B) Være ung 

C) Være villig til å spille spillet, uten noen garanti for varig forhold

Rike mannfolk dater stort sett bare kvinner i sin egen sosioøkonomiske klasse, men kan gjerne ha det gøy med fine jenter fra alle andre klasser. 

Anonymkode: f7dcd...ef2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Kan du ikke lage en dagbok ts. Operasjon Monaco .

Vil gjerne høre hvordan det går. Skal ikke høre på alle andre. Har du trua sjøl så kjør på. Du kan komme langt med å tro at du klarer det.😊

Hva med å få seg jobb der og bli en del av samfunnet ??

Endret av GrønnNellik68
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg også! Haha! Syns vi burde dra😆

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 23.46):

Hehe let’s do it

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...