Gå til innhold

Vil reise til monaco og finne men en mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en dum ide?  De fleste menn der er jo rike

Anonymkode: 16dde...94d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så en dokumentar om dette. En russisk kvinne som dro til Monaco for å finne seg rik mann. Dette var en av mange kvinner som hadde brukt år på å gå på dannelseskurs ala balansere bøker på hodet for å lære feminin gange, lære rikingmanerer etter adelkultur og hadde brukt mye penger og tid på utseendet sitt. 

Reisen var ikke en suksess i dokumentaren, hun kom ikke i kontakt med noen og satt alene å blomstret på en cafe og trodde menn ville oppsøke henne. At hun hadde med seg datteren sin på ca 10 år var kanskje ikke et godt sjakktrekk men det var en greie at øst europeiske kvinner dro dit så hun var ikke den eneste. Man kan helt sikkert ha flaks, men beboere der sa at det var viktig å kjenne folk der for å komme i kontakt med andre og at de var lei av turister som kom for å leke rike en helg. 

Kunne godt tenke meg en tur dit selv jeg, men å jakte etter en mann på den måten er ikke helt meg. Man blir nok fort gjennomskuet og bare brukt for sex ille kjærlighet. Om man har anledning til å flytte dit i noen måneder er nok sjansen mye større! 

Anonymkode: 183f4...329

• Hjerte 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så en dokumentar om dette. En russisk kvinne som dro til Monaco for å finne seg rik mann. Dette var en av mange kvinner som hadde brukt år på å gå på dannelseskurs ala balansere bøker på hodet for å lære feminin gange, lære rikingmanerer etter adelkultur og hadde brukt mye penger og tid på utseendet sitt. 

Reisen var ikke en suksess i dokumentaren, hun kom ikke i kontakt med noen og satt alene å blomstret på en cafe og trodde menn ville oppsøke henne. At hun hadde med seg datteren sin på ca 10 år var kanskje ikke et godt sjakktrekk men det var en greie at øst europeiske kvinner dro dit så hun var ikke den eneste. Man kan helt sikkert ha flaks, men beboere der sa at det var viktig å kjenne folk der for å komme i kontakt med andre og at de var lei av turister som kom for å leke rike en helg. 

Kunne godt tenke meg en tur dit selv jeg, men å jakte etter en mann på den måten er ikke helt meg. Man blir nok fort gjennomskuet og bare brukt for sex ille kjærlighet. Om man har anledning til å flytte dit i noen måneder er nok sjansen mye større! 

Tusen takk for langt svar! Vet du hva den dokumentaren heter?

AnonymBruker
Skrevet

Slike kvinner finner man overalt hvor det er mennesker med penger, og det er såpass åpenbart at det ikke akkurat er et godt sjakktrekk. 

Ser ofte disse kvinnene når vi er på ganske så dyre hoteller i utlandet. Der har de spart i god tid for å leke rike en helg, en uke, i håp om å møte en rik mann, men det er veldig tydelig, og tviler på at mange ender opp med mer enn kanskje sex en natt eller to, om det overhodet. 

Anonymkode: 62bb3...30e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slike kvinner finner man overalt hvor det er mennesker med penger, og det er såpass åpenbart at det ikke akkurat er et godt sjakktrekk. 

Ser ofte disse kvinnene når vi er på ganske så dyre hoteller i utlandet. Der har de spart i god tid for å leke rike en helg, en uke, i håp om å møte en rik mann, men det er veldig tydelig, og tviler på at mange ender opp med mer enn kanskje sex en natt eller to, om det overhodet. 

Hadde ikke planer om å leke rik, men er sikkert vannskelig å finne noen der som du sier. Rike menn liker jo ofte pene damer men de får seg jo sikkert hvem som helst med penger så hvorfor velge meg. Hadde vært en drøm om det hadde skjedd😩

• Hjerte 1
Skrevet

Med mindre du har et nettverk som gjør at du har bekjente der nede så er det nok ikke en vits i å bruke tid og penger på noe sånn. Det er kun på film at veldig rike sjekker opp the girl next door. Du skal jo og måtte passe inn i de kretsene der.

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for langt svar! Vet du hva den dokumentaren heter?

Det husker jeg desverre ikke. Jeg mener den gikk på NRK eller NRK3 og var om hvordan russiske kvinner lette etter rik mann både innenlands og utenlands. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan du bare glemme. Rikinger er paranoide gærninger og det skal godt gjøres å få en på kroken. Mest sannsynlig havner du på kroken selv.

Anonymkode: 3ace7...06c

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var der på ferie i fjor og ble sjekket opp støtt og stadig av fancy menn, så ikke enig i at det skal mye til. Selv er jeg sykepleier og ikke akkurat rik

Anonymkode: c2bd3...003

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 21.14):

Er du en hot dame, så er du "eliten" når du bor i et vestlig land. Du trenger ikke finne "en" rik mann. 

Du har noe som heter Financial Domination. I stedet for å være "submissive" i oppførselen, noe en rik og mektig mann sikkert vil forvente, så kan du heller være det motsatte - vær bossy og plukke omtrent penger ut av hånda fra submissive menn. 

Financial Domination er ganske velkjent, og du trenger ikke en gang ha sex med menn. Har du "bossy" attitude, og liker gjerne å kle deg litt hot, så er det ingen grenser omtrent. Det kan renne inn fort millioner av kroner. 

Anonymkode: a97fa...832

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det kan du bare glemme. Rikinger er paranoide gærninger og det skal godt gjøres å få en på kroken. Mest sannsynlig havner du på kroken selv.

Anonymkode: 3ace7...06c

Ikke etter min erfaring. Det er oftere man hører menn med helt ordinær lønn anklage kvinner for å være golddiggere og nekte å spandere daten fordi de ikke vil ha en golddigger og anklager damer som avviser de eller skiller seg fra de for å kun ha vært ute etter pengene dems osv.

Skikkelig rike menn de driter i om damer liker de for pengene sine for de har nok av dem uansett, og ser på det som en rettferdig byttehandel at han får en vakker trofekone andre menn med status kan misunne. Menn med høy økonomisk status er også veldig opptatt av den sosiale statusen og hvordan de oppfattes av andre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 21.36):

Hadde ikke planer om å leke rik, men er sikkert vannskelig å finne noen der som du sier. Rike menn liker jo ofte pene damer men de får seg jo sikkert hvem som helst med penger så hvorfor velge meg. Hadde vært en drøm om det hadde skjedd😩

Kan ikke forstå at det er en drøm å finne en rik mann og bli en del av fiffen. Delvis på grunn av tilfeldigheter og bekjente som hører til blant de rike har jeg hatt mulighet til å være litt i det miljøet. Tilstrekkelig til at jeg har sett hvor mye forsømmelse, tristhet, redsel og diverse som er i veldig rike miljøer. Det er som å leve i en evig konkurranse, og jeg har til gode å møte et ekte og oppriktig lykkelig menneske i det miljøet. Stressede gretne gubber, nervøse koner, sure bortskjemte barn. Hva man eier og tjener betyr mye, og det er alltid noen som eier og tjener mer, og redsel for å rykke nedover angående status. 

Penger er virkelig ikke oppskriften på lykke har jeg konkludert. Iallefall ikke veldig mye penger. Da har vi som har det ganske behagelig økonomisk, men ikke i den kategorien, betydelig bedre liv. Ekte relasjoner, ekte glede, ikke en forferdelig redsel for å bli veid og funnet for lett, eller for å miste status. 

Har truffet noen veldig rike på normale steder, der de skjulte at de var velstående akkurat for å slippe unna det jaget, til de virkelig blir kjent med folk. De har fortalt om det samme som jeg har observert, men er heldige i at de begge som par søker bort fra det, for å oppsøke mer ekte opplevelser og lykke. Det er visst ikke ofte begge to i en slik situasjon ser det slik, og klarer å innse at å være i det veldig rike miljøet ikke er lykke, men et forferdelig jag. 

• Liker 4
Skrevet

Dette er en ide som kun fungerer på film. Du kan vel i anstendighetens navn tjene dine egne penger og bli rik?

Jeg kjenner folk som har prøvd dette - resultatet er utnyttelse, voldtekt, havne i arresten, osv. Du finner ikke en snill, singel milliardær på nærmeste bar der nede. Flertallet er kyniske drittsekker, i beste fall får du en ONS, i verste fall blir du forgiftet og misbrukt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en venninne som gjorde akkurat det. Og hun fant lykken! Hun har veldig høy selvtillit da og nærmest mener hun omtrent fortjener ingenting mindre. Tror man må være litt sånn. Jeg hadde aldri turt det. Ikke hadde jeg villet heller. De var sammen i 4 år. Cruiset rundt i privatfly, fine restauranter hver kveld og champagne. Så var han utro, og hun avsluttet forholdet. 

Anonymkode: ad07c...908

• Liker 3
Skrevet

De viktigste parametrene for en partner for deg er at det er en mann og at han er rik? OK.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en dum ide ut ifra innlegget. Du skal være svært pen og attraktiv for at en rik mann kommer uoppfordret bort og sjekker deg opp. Det skjer på film og ikke den virkelige verden i 2023.

Kan fort skje som i innlegget under St du bare vil ende opp med å blomstre alene på en cafe. 

Disse suksessfulle mennene har allerede unge, attraktive damer rundt seg. Hvordan kan du konkurrere? Hva skiller deg ut? 

Anonymkode: 2ea72...a5e

Skrevet
On 4/29/2023 at 9:14 PM, AnonymBruker said:

Fikk meg til å tenke på en gammel sang:

A man like that is hard to find but I can't get him off my mind
Ain't it sad?
And if he happens to be free I bet he wouldn't fancy me
That's too bad
So I must leave, I'll have to go
To Las Vegas or Monaco
And win a fortune in a game, my life will never be the same

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tror det er en dum ide men har ikke prøvd det selv så vet egentlig ikke. Reis, ha det gøy og forvent ingenting 

Anonymkode: 9e1db...a5e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 21.00):

Var der på ferie i fjor og ble sjekket opp støtt og stadig av fancy menn, så ikke enig i at det skal mye til. Selv er jeg sykepleier og ikke akkurat rik

Anonymkode: c2bd3...003

Rike menn?🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...