AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #21 Skrevet 29. april 2023 Har en som jeg tenner ekstremt på. Når vi ligger inntil hverandre og kliner lenge og kåter hverandre opp, og jeg kjenner den store pikken hans stange mot åpningen.. Når han etter en lang tid kommer inn i meg, går det kjempesterkt for meg, skjelver i hele meg… Fantatisk deilig for begge.. Anonymkode: 9c299...824 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #22 Skrevet 29. april 2023 De beste orgasmene mine får jeg når jeg har butplugen i rumpa, penisring på penis og penis i fleshlighten.. Det er utrolig digg!! Anonymkode: 85989...55f
Coachshinny Skrevet 29. april 2023 Forfatter #23 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De beste orgasmene mine får jeg når jeg har butplugen i rumpa, penisring på penis og penis i fleshlighten.. Det er utrolig digg!! Anonymkode: 85989...55f Det hørtes ekstremt deilig ut
Mæn40 Skrevet 30. april 2023 #24 Skrevet 30. april 2023 Vil ikke nødvendigvis si at det er en spesiell stilling. Men en kombinasjon av runde nr 2 og veldig rolige men bestemte støt. Da blir det bygd opp noe veldig. Ikke langt unna å svime av da virker det som. Og en virkelig god bj 🙂
snillochsøt Skrevet 30. april 2023 #25 Skrevet 30. april 2023 De kraftigste orgasmene får jeg når typen slikker meg 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #26 Skrevet 30. april 2023 Coachshinny skrev (23 timer siden): Det hørtes ekstremt deilig ut Oh yes! Er ikke ofte jeg stønner når jeg runker, men akkurat når jeg bruker den "pakka" ligger jeg og stønner for meg selv... Kroppen rister lenge før orgasmen og lenge etterpå... Anonymkode: 85989...55f
Bamseklemmer Skrevet 1. mai 2023 #27 Skrevet 1. mai 2023 snillochsøt skrev (10 timer siden): De kraftigste orgasmene får jeg når typen slikker meg I know🤭 Jeg slikket ei i 2t og 45 min.. hun fikk 2 sifret orgasmer og kraftige spasmer mot slutten. Hun klarte ikke å prate, så jeg fant ut at jeg skulle slutte. Etterpå sa hun at hun holdt på å klikke.. for hun hadde null kontroll over kroppen og tale evnen. Sent på kvelden spurte hun igjen, så hun tok ikke skade av det😇
Coachshinny Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #28 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 0.11): Oh yes! Er ikke ofte jeg stønner når jeg runker, men akkurat når jeg bruker den "pakka" ligger jeg og stønner for meg selv... Kroppen rister lenge før orgasmen og lenge etterpå... Anonymkode: 85989...55f Det høres bare helt amazing ut å få en slik orgasme🤩 Det må jo neste blåse deg i filler og vare i mange minutter, fra ristingen starter til den slutter etter orgasmen er over😍 Hvor ofte bruker du den «pakka»?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #29 Skrevet 22. mai 2023 Coachshinny skrev (På 21.5.2023 den 7.07): Det høres bare helt amazing ut å få en slik orgasme🤩 Det må jo neste blåse deg i filler og vare i mange minutter, fra ristingen starter til den slutter etter orgasmen er over😍 Hvor ofte bruker du den «pakka»? Ikke veldig ofte, men hvis jeg en sjelden gang er helt alene hjemme en kveld så går jeg "all in"... Tror det er greit å ikke gjøre det så ofte, da fosvinner sikkert litt av "magien". Anonymkode: 85989...55f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #30 Skrevet 22. mai 2023 Å bli rimmet av dama mens jeg runker gir meg den beste orgasmen. Anonymkode: ca2e1...869
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #31 Skrevet 22. mai 2023 De beste orgasmene får jeg når jeg ligger på rygg og han fingrer meg skikkelig hardt og trykker oppover mot g-punktet. Han får til å stimulere klitoris samtidig, og den kombinasjonen er helt magisk. Da spruter jeg av og til også, og det er enda deiligere. Jeg kan komme 50 ganger på denne måten, blir ikke lei. 😅 Ellers kommer jeg alltid mer intenst om han har et fast tak rundt halsen min samtidig. Og når han slikker meg i munnvikene - høres helt merkelig ut, men det er sykt godt. Anonymkode: d9315...d18
Coachshinny Skrevet 23. mai 2023 Forfatter #32 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): De beste orgasmene får jeg når jeg ligger på rygg og han fingrer meg skikkelig hardt og trykker oppover mot g-punktet. Han får til å stimulere klitoris samtidig, og den kombinasjonen er helt magisk. Da spruter jeg av og til også, og det er enda deiligere. Jeg kan komme 50 ganger på denne måten, blir ikke lei. 😅 Ellers kommer jeg alltid mer intenst om han har et fast tak rundt halsen min samtidig. Og når han slikker meg i munnvikene - høres helt merkelig ut, men det er sykt godt. Anonymkode: d9315...d18 Alt høres skikkelig digg ut🤩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå