Gå til innhold

Sorg

Helene

Anbefalte innlegg

Jeg sørger. Jeg tenker daglig over søsteren jeg mistet. Har samtaler i hodet mitt. Jeg kjente henne godt. 

Jeg sørger over forholdet som ikke fungerte. Jeg gav 18 år av mitt liv til han. Han var den ene jeg ikke hadde hemmeligheter til. Jeg blottla meg. 

Kommer aldri til å gjøre det igjen. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skjønte ikke helt? Ødela eksmannen din forholdet deres? 

Anonymkode: 38409...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Skjønte ikke helt? Ødela eksmannen din forholdet deres? 

Anonymkode: 38409...5fd

Nei, hun har mistet søsteren sin.
I tillegg til det har hun vært med en mann i 18 år, og sørger over forholdet som ikke fungerte (som hun skriver).
Og at hun delte alt med han, og anser nok at hun har brent seg da hun skriver hun ikke vil gjøre det igjen (dessverre har jeg bare en ting å melde til dette TS: Samme her. Kunne ønske jeg hadde vært den erfaringen foruten, for jeg misunner de som får oppleve det og hvor det går bra.

Anonymkode: 8c493...715

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 23.47):

Nei, hun har mistet søsteren sin.
I tillegg til det har hun vært med en mann i 18 år, og sørger over forholdet som ikke fungerte (som hun skriver).
Og at hun delte alt med han, og anser nok at hun har brent seg da hun skriver hun ikke vil gjøre det igjen (dessverre har jeg bare en ting å melde til dette TS: Samme her. Kunne ønske jeg hadde vært den erfaringen foruten, for jeg misunner de som får oppleve det og hvor det går bra.

Anonymkode: 8c493...715

Takk for at du ser meg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...