Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svigerinnen min skal få baby shower i Mai, og jeg er helt blank på hva hun skal få i gave..

Jeg trenger tips til fine (og oppfinnsomme) gaver, og har tenkt at 1000 kr er en grei sum å bruke. 

Håper jeg får noen fine innspill her nå!😊

Anonymkode: ff0f6...dbb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det enkleste er jo å be de fortelle hva de trenger/mangler til baby, men hvis du vil at det skal være en overraskelse så er min faste babyshower-gave å gi et tynt, mykt ullpledd.  Det er gjerne ikke det første man kjøper inn selv, og skulle de ha ett fra før av så er det kjekt med flere, for da kan man ha ett i vask, eller ett til vogn og ett til hjemmebruk osv.

Min favoritt er modellen Alida fra MarMar Copenhagen i ull/silke. Det er såå mykt og silken gjør at det også passer godt til de som ikke er så glad i ull. De har også en versjon i modal for de som ikke tåler ull, men den har jeg ikke prøvd.

Om man vil gi et mer klassisk helseteppe så har både Stokke og Easygrow modeller i ull ☺️

Anonymkode: e0d26...a44

AnonymBruker
Skrevet

Spør om det er noe du trenger. Hvis de ikke gir konkret svar er klær i større størrelser, leker, bøker og ting til mor sjelden feil. 

Anonymkode: 8a78e...425

AnonymBruker
Skrevet

Veldig lurt å prøve finne hva de mangler til baby 😊 Klær fikk jeg mer enn nok av, alle fall i de minste størrelse. Ble så glad når jeg fikk noe i størrelse 62. 

Noe jeg fikk som jeg ikke hadde tenkt på å kjøpe selv til baby var denne! Den var super genial når vi skulle bade baby. Den passet også til Stokke sin badebalje. 

https://www.jollyroom.no/babyutstyr/baderom/badebaljer/twistshake-badekarpute-pastellgra?gclid=EAIaIQobChMI0oHcxuPO_gIVGLnVCh0_cQNHEAQYAyABEgIXQvD_BwE

Anonymkode: 9752f...9e4

AnonymBruker
Skrevet

Det kan også være hyggelig med en gave til mor: en kurv med litt av hvert, hudpleie, gavekort på morgenlevering osv. 

Anonymkode: 5acce...5f3

AnonymBruker
Skrevet

Da svigerinnen min hadde babyshower kjøpte jeg ansiktsmaske til henne og en bamse til baby.

Anonymkode: 04f42...3b1

Skrevet

Velvære til mor - håndkrem, lypsyl

"Ammekurv" med div en kan trenge når en sitter fast med baby: vannflaske, snacks, ammeinnlegg, snacks, neglefil til baby, snacks, gulpekluter osv

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville laget en gavepose/kurv med mye forskjellig småting man trenger. Det satt jeg hvertfall pris på i min babyshower.

Fyll den med feks. gulpekluter, våtservietter, bepanthen, badeolje, en bok til baby, baby tannbørste osv

Også noe egenpleie til mor, fuktighetskrem, ansiktsmaske, en god te feks.

Anonymkode: 6f9bd...20a

AnonymBruker
Skrevet

Spleis med noen på en cosyfix ammepute 😊 Helt fantastisk for riktig ammestilling i starten, men såpass dyr at mange kvier seg på å kjøpe den

Anonymkode: 6351b...ab7

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Spleis med noen på en cosyfix ammepute 😊 Helt fantastisk for riktig ammestilling i starten, men såpass dyr at mange kvier seg på å kjøpe den

Anonymkode: 6351b...ab7

Det kan jo hende hun har bbhugme som veldig mange andre har og bruker den under graviditeten og så til amming.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan jo hende hun har bbhugme som veldig mange andre har og bruker den under graviditeten og så til amming.

Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å bruke gravidputen til amming, den er jo så sykt stor og umulig å plassere. Jeg hadde cosyfix i starten og kjøpte seinere bbhugme ammepute da cosyfix ble for høy. Men dette var en avsporing, beklager. 

Anonymkode: 938f3...83d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...