AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Eller holder det med solhatt og parasoll? Anonymkode: 53b38...f32
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Jeg brukte ikke solbriller ifjor på min født i februar. Hadde alltid solhatt med bred brem og/eller var i skyggen. Anonymkode: c599b...096
Anononyma Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Det holder nok 😊 …håper jeg! Min lille nekter å ha på solbriller, røsker og river til han får de av. Tenker som så at folk hadde da synet i behold i gamledager før det fantes solbriller også - og de var nok mye mer ute i solen enn dagens babyer!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #4 Skrevet 29. april 2023 Anononyma skrev (19 timer siden): Det holder nok 😊 …håper jeg! Min lille nekter å ha på solbriller, røsker og river til han får de av. Tenker som så at folk hadde da synet i behold i gamledager før det fantes solbriller også - og de var nok mye mer ute i solen enn dagens babyer! Men før i tiden levde vi kortere og vi hadde flere sykdommer og lidelser som kunne vært unngått med enkle grep. Kunnskap er makt. Anonymkode: 20fa0...e43 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #5 Skrevet 29. april 2023 Jeg prøver ta solbriller på, men hun river de bare av uansett. Selv med det båndet rundt. Så her blir det caps 😅 Anonymkode: e315a...9c2
Andro Skrevet 29. april 2023 #6 Skrevet 29. april 2023 Anononyma skrev (19 timer siden): Tenker som så at folk hadde da synet i behold i gamledager før det fantes solbriller også - og de var nok mye mer ute i solen enn dagens babyer! Jeg ble snøblind og har fortsatt problemer med øynene fordi foreldene mine var idioter, og ikke satte på meg solbriller. Det stiller kommentaren din i et pussig lys, eller?
Anononyma Skrevet 29. april 2023 #7 Skrevet 29. april 2023 Andro skrev (1 time siden): Jeg ble snøblind og har fortsatt problemer med øynene fordi foreldene mine var idioter, og ikke satte på meg solbriller. Det stiller kommentaren din i et pussig lys, eller? Vel, kommentaren min var vel aldri at solbriller er feil, heller en mager trøst for en mor som prøver og prøver, men jeg kan ikke akkurat lime brillene på ungen heller… 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #8 Skrevet 29. april 2023 Andro skrev (1 time siden): Jeg ble snøblind og har fortsatt problemer med øynene fordi foreldene mine var idioter, og ikke satte på meg solbriller. Det stiller kommentaren din i et pussig lys, eller? Det er stor forskjell på sommer og vinter da. Selv er jeg nazi på solbeskyttelse på vinteren. Bryr meg mindre om sommeren da bakken ikke reflekterer sterkt lys. Anonymkode: 21c0f...2f8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 Min kan ikke bruke solbriller (bruker spesialbriller som ikke kan lages med filter), og øyelegene sier det ikke er noe å stresse med. Solhatt, parasoll/solseil og ryggen mot sola hvis mulig. Anonymkode: 22a0f...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå