Fjollefyr Skrevet 29. april 2023 #41 Del Skrevet 29. april 2023 Vet at jeg ikke svarer på spørsmålet nå, men jeg hadde ikke flyktet. Jeg hadde blitt her, gjort min plikt og gjort den motstand jeg hadde evnet. Mange av våre forfedre kjempet for at vi skulle kunne leve i et fritt land. Det betyr at vi skylder både dem og våre etterkommere akkurat det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 29. april 2023 #42 Del Skrevet 29. april 2023 Ryddet for brukerangrep. Lomvi, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #43 Del Skrevet 30. april 2023 Lett å være tøff i kjeften å si at man ville blitt igjen i landet og kjempet. Noe annet å faktisk være villig til å gjøre det. Selv hadde jeg flyktet og tatt med meg min nærmeste familie. Ikke bare er det tryggere enn å slåss, men det er jo faktisk å ta vare på ens nærmeste i motsetning å risikere livet for en tapt sak. Anonymkode: fa212...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas95 Skrevet 30. april 2023 #44 Del Skrevet 30. april 2023 Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 30. april 2023 #45 Del Skrevet 30. april 2023 Canada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #46 Del Skrevet 30. april 2023 Lengst mulig bort hvis flukt var eneste alternativ. New Zealand høres fint ut. Kanskje dit. Anonymkode: e2434...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 30. april 2023 #47 Del Skrevet 30. april 2023 Ville ikke flyktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 30. april 2023 #48 Del Skrevet 30. april 2023 Et trygt vestlig land. Helst et land jeg har venner eller slektninger i for å gjøre det lettere å stå opp på egne bein. Hvorfor skal jeg kvitte meg med id-papirene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 1. mai 2023 #49 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Lett å være tøff i kjeften å si at man ville blitt igjen i landet og kjempet. Noe annet å faktisk være villig til å gjøre det. Selv hadde jeg flyktet og tatt med meg min nærmeste familie. Ikke bare er det tryggere enn å slåss, men det er jo faktisk å ta vare på ens nærmeste i motsetning å risikere livet for en tapt sak. Anonymkode: fa212...86a Ja, det er jo egentlig sant. Men statistisk er jeg over halvveis i livet. Jeg har barn som ville blitt kalt inn til tjeneste, og ei kone som og ville blitt satt til tjeneste. Men det å gjennomføre førstegangstjeneste gjør noe med innstilling og tankegang rundt det å kjempe. Ser ikke på de som flykter som feig, eller mindre verdt. Vi har alle forskjellige utgangspunkt for å kunne yte motstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2023 #50 Del Skrevet 3. mai 2023 Hadeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå