Gå til innhold

Hva og bestille på Egon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er verdt pengene/mest for pengene på Egon? Burger, salaten, pizza? Hva anbefaler dere? :) 

Anonymkode: 14acf...3df

Skrevet (endret)

Egon er generelt veldig dårlig verdi for pengene. Det koster like mye med mat der som det koster på bra steder, og kvaliteten er veldig middelmådig og bærer preg av masseproduksjon. Ikke verdt det - bruk heller litt tid til å finne en bedre matopplevelse til samme pris..

Ikke det du spurte om, men jeg føler jeg egentlig ikke kan anbefale noe på Egon. Eller Fridays. Eller Big Horn. Eller Jensens Bøfhus. Eller tilsvarende kjeder. 

Restaurantanmeldelse av Egon Tårnet: Smakløst og fullt av merkelige teksturer | Godt.no

Endret av isw
  • Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
isw skrev (2 minutter siden):

Ikke det du spurte om, men jeg føler jeg egentlig ikke kan anbefale noe på Egon. Eller Fridays. Eller Big Horn. Eller Jensens Bøfhus. Eller tilsvarende kjeder.

Å? Såpass elendig mat på Egon? Føler de da smaker OK.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i dette.👆

Når det er sagt pleier jeg å bestille en eller annen burger om jeg "må" spise på Egon (hender jo at man er i en gruppe der flertallet vil dit) og synes de jevnt over har vært gode. 

Anonymkode: 67c73...806

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare spist burger der og de har vært helt ok.

Anonymkode: a7184...487

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å? Såpass elendig mat på Egon? Føler de da smaker OK.

Altså - maten gjør deg mett og er helt grei, men ta f.eks. en burger - koster vel 200-250 kroner på Egon. Til lavere pris kan du i Oslo få en skikkelig digg burger på Døgnvill, Kverneriet, Illegal, osv.. hvor de faktisk KAN burger.

Samme med biff. Du betaler 350-400 kr for noe du kunne fått til samme pris f.eks. på Köd, eller en BRA biffrestaurant. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare spist burger der og de har vært helt ok.

Anonymkode: a7184...487

Nesten 300,- for burger, wow.

AnonymBruker
Skrevet
isw skrev (Akkurat nå):

Altså - maten gjør deg mett og er helt grei, men ta f.eks. en burger - koster vel 200-250 kroner på Egon. Til lavere pris kan du i Oslo få en skikkelig digg burger på Døgnvill, Kverneriet, Illegal, osv.. hvor de faktisk KAN burger.

Samme med biff. Du betaler 350-400 kr for noe du kunne fått til samme pris f.eks. på Köd, eller en BRA biffrestaurant. 

Godt poeng. Er faktisk syk pris. Men 220,- for cheeseburger + pomfritt er vel helt ok.

AnonymBruker
Skrevet

Vær forberedt på en tjue siders lang tråd med folk som vil fortelle deg hvor harry det er på Egon og hvor jævlig maten er.

For min del spiser jeg gjerne både på Egon og på Maaemo. Nå har jeg bare spist på Egon 1 gang de siste 10 årene, men sist jeg spiste der for ca 5 år siden spiste jeg noen dritgode kyllingfajitas. Usikker på om menyen er den samme overalt eller om det forskjell på kvalitet og meny på de forskjellige restaurantene. Jeg spiste på Egon på Nordstrand.

Anonymkode: db261...332

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vær forberedt på en tjue siders lang tråd med folk som vil fortelle deg hvor harry det er på Egon og hvor jævlig maten er.

For min del spiser jeg gjerne både på Egon og på Maaemo. Nå har jeg bare spist på Egon 1 gang de siste 10 årene, men sist jeg spiste der for ca 5 år siden spiste jeg noen dritgode kyllingfajitas. Usikker på om menyen er den samme overalt eller om det forskjell på kvalitet og meny på de forskjellige restaurantene. Jeg spiste på Egon på Nordstrand.

Nei.

Jeg sier ikke at maten er jævlig, for det er den ikke. Maten er som sagt helt OK på smak. Om det er harry eller ikke driter jeg egentlig i.

Men det jeg sier er at innen hver av de utallige segmentene de har på Egon, er det andre restauranter som leverer utrolig mye bedre til samme pris.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
isw skrev (2 minutter siden):

Nei.

Jeg sier ikke at maten er jævlig, for det er den ikke. Maten er som sagt helt OK på smak. Om det er harry eller ikke driter jeg egentlig i.

Men det jeg sier er at innen hver av de utallige segmentene de har på Egon, er det andre restauranter som leverer utrolig mye bedre til samme pris.

Det var ikke rettet mot deg. Det er 100% relevant og riktig det du skriver. Det er de som elsker å hive seg på disse trådene for å demonstrere sin "fortreffelige smak" og Harry-jegerne, som er en lidelse å bevitne.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det var ikke rettet mot deg. Det er 100% relevant og riktig det du skriver. Det er de som elsker å hive seg på disse trådene for å demonstrere sin "fortreffelige smak" og Harry-jegerne, som er en lidelse å bevitne.

Men prisene på Egon er dyre, er du enig? 270,- for en burger. Andre steder får man supre til maks 200.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig in å mislike Egon for tiden. Selv har jeg spist der flere ganger og liker maten. Har smakt flere ting så hva du skal bestille kommer jo an på hva du liker. Asiatisk, burger, pasta...?

Anonymkode: 55f59...68a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er verdt pengene/mest for pengene på Egon? Burger, salaten, pizza? Hva anbefaler dere? :) 

syns burgerne deres er gode. Ikke de beste i verden men bedre enn mcdonalds liksom

Skrevet

Har aldri spist noe mye på Egon, men har prøvd sånn pizza buffet som de har. Den er ganske grei og de har en god hvitløkssaus og en sånn mangosaus man kan ha på pizzaen.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er liksom ikke lov å like Egon, det er jo ikke alle steder man har et kjempeutvalg av restauranter. 

Egon her jeg bor er veldig bra og populært, kan være vanskelig å få bord i middagstid på en vanlig hverdag. Har spist på Egon i Oslo og i Trondheim også, og de er ikke like bra. 

For å svare på det du spør om så er mine favoritter Egonburger og Philly steak sandwich. Pizzaen er også god. 

Anonymkode: e24a0...9c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Egon godt😄 Kjøper alltid fajitas med ekstra guacamole 🥑👍

Anonymkode: 7e88d...e1c

AnonymBruker
Skrevet

Vann og en liten salat. Alt det andre er uspiselig.

Anonymkode: c832f...621

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp det som er billigst på menyen, for ingenting er verdt pengene. 

Anonymkode: d0ab3...60e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting, det er ekstremt overpriset i forhold til kvalitet. 

Anonymkode: 568dc...013

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...