Gå til innhold

10 km med bare løping?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på, dere som legger ut på facebook e.l at dere har løpt 10, 15 eller noe km. Har dere løpt disse 10 km sammenhengende eller er det noe gåing mellom?

Anonymkode: 37124...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sammenhengende, men legger aldri ut på face. De jeg er venn med på strava ser det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenhengende nå, men når jeg begynte å løpe så var det gå å løping om hverandre, legger aldri ut om det på sosiale medier da. Ser ikke noe poeng i det🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenhengende. Men legger ikke ut på fb. Derimot bruker jeg Strava, der jeg har en lukket profil.

Jeg tenker at de jeg kjenner som ønsker å vite om løpeturen min, er de jeg har på Strava. På fb eller Snap kan det komme et bilde jeg har tatt underveis om det var en spesielt fin dag, men ikke noe om løpingen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hva er det for en ting å lure på..? Jeg legger aldri ut at jeg løper i some noe sted. 

Eneste som kan følge med på løpingen min er mannen min, som er eneste vennen jeg har på garmin. 

Noen ganger løper jeg sammenhengende. Andre ganger løper jeg intervaller, og går mellom løpeintervallene. 

Anonymkode: 2fe1d...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eh, hva er det for en ting å lure på..? Jeg legger aldri ut at jeg løper i some noe sted. 

Eneste som kan følge med på løpingen min er mannen min, som er eneste vennen jeg har på garmin. 

Noen ganger løper jeg sammenhengende. Andre ganger løper jeg intervaller, og går mellom løpeintervallene. 

Anonymkode: 2fe1d...9d1

Mange som legger ut på sosiale medier, både grupper for løping og trening, og ellers på vennelista. Synes det er imponerende å løpe 10 km sammenhengende, uten stopp. 

Anonymkode: 37124...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer veldig om jeg løper sammenhengende eller går litt i bakker f.eks. Når du først har knekt koden og kommet over 5 km sammenhengende vil du etter hvert klare lenger og lenger. Jeg løper maraton sammenhengende nå, men har brukt en stund på å komme dit. Cluet er å holde riktig fart og ikke løpe for fort. Da er det muskulær utholdenhet som er viktigst, ikke kondisen.

Anonymkode: f83e2...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper alltid sammenhengende, hvis ikke teller det ikke for meg, blir stressa om jeg må stoppe for å komme meg over veien liksom😅

Anonymkode: 943a7...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri lagt det ut på Facebook, men de gangene jeg har løpt 10 km og mer har vært sammenhengende. De fleste løper 10 km når det blir arrangert løp. Men det finnes jo noen som definerer «gogging» som løping - en kombinasjon av gåing og løping. 🙂

Endret av Embla Othea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/27/2023 at 11:26 PM, AnonymBruker said:

Jeg lurer på, dere som legger ut på facebook e.l at dere har løpt 10, 15 eller noe km. Har dere løpt disse 10 km sammenhengende eller er det noe gåing mellom?

Anonymkode: 37124...040

Jeg gjorde det før. Men ikke nå. Jeg føler det virker som om jeg er oppmerksomhetssyk og skryter av meg selv når jeg gjør det.😆. Men folk må få gjøre som de vil. Det som er koselig er å legge det ut dersom man har andre løpeinteresserte venner. Da kan det bli koselig å dele. Jeg har løpeinteresserte venner, men jeg har også mange facebook-venner som jeg ikke vil dele alt med 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, løper sammenhengende og hele veien når det er løp og jeg konkurrerer fra 5 km til 100 miles (161 km) ultraløp. 
 

Farten variere jo selvfølgelig, Facebook blir sjeldent brukt som «skryte» kanal.

Blir kun lagt ut her om det er løp som jeg av en eller annen grunn er spesielt fornøyd med 🏃‍♀️☀️🏃

Anonymkode: 2c8ec...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 10.35):

Det varierer veldig om jeg løper sammenhengende eller går litt i bakker f.eks. Når du først har knekt koden og kommet over 5 km sammenhengende vil du etter hvert klare lenger og lenger. Jeg løper maraton sammenhengende nå, men har brukt en stund på å komme dit. Cluet er å holde riktig fart og ikke løpe for fort. Da er det muskulær utholdenhet som er viktigst, ikke kondisen.

Anonymkode: f83e2...ad8

Har du noen tips til hvordan unngå stive ben? Løp mitt første lange løp i går og ble utrolig stiv og tung etter ca 14 km

Anonymkode: 08701...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...