AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Del Skrevet 27. april 2023 Hvor er kan jeg låne/leie en bil billigst mulig i 2 mnd? Jeg bryr meg ikke om hvilken bil det er, jeg trenger bare et fremkomst middel i de 2 mnd jeg blir stående uten.. Vestlandet. 😊 Anonymkode: 09f7d...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Del Skrevet 28. april 2023 Hadde tatt bil abo uten bindingstid. Getaround er også nokså billig, eller du kan få det relativt billig. Har brukt det på en 3 ukers leie av varebil en gang. Anonymkode: c159b...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Del Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 20.52): Hvor er kan jeg låne/leie en bil billigst mulig i 2 mnd? Jeg bryr meg ikke om hvilken bil det er, jeg trenger bare et fremkomst middel i de 2 mnd jeg blir stående uten.. Vestlandet. 😊 Anonymkode: 09f7d...acd Du kan forhandle med vanlig bilutleie selskap. De kan gi gode rabatter selv om det står ikke noe om dette på deres nettsider. Bare å ringe dem. Jeg vet ikke om Fleks finnes på vestlandet. Anonymkode: 6bcf3...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #4 Del Skrevet 29. april 2023 Mor. Anonymkode: 242f2...9d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå