Gå til innhold

Enorme smerter etter silikonpupper operasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørtes ut som en infeksjon. 

De jeg kjenner som har fått silikon har opplevd lekkasjer etter 10-20 år. Man må regne med å operere også i fremtiden ved et slikt inngrep. 

Anonymkode: 051df...97b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De jeg kjenner som har fått silikon har opplevd lekkasjer etter 10-20 år. Man må regne med å operere også i fremtiden ved et slikt inngrep. 

Det var veldig "in" å ta silikon rundt 2000 tallet så det er sikkert mange som har vært/er inne for å enten fjerne eller bytte innlegg. Når man tar silikon må man også spare penger til å fjerne de ja.

Anonymkode: d0069...836

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I dag kan de i utgangspunktet holde livet ut, men det må man jo se an litt.

Anonymkode: 65e9a...018

AnonymBruker
Skrevet

Får håp smertene og helsa er verdt det, for å se bra ut for kjæresten og "resten av verden".

Anonymkode: ecee2...f17

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I dag kan de i utgangspunktet holde livet ut, men det må man jo se an litt.

Innleggene kan vare livet ut ja, men sannsynlighet for inkapsling, andre plager og smerter øker uansett. Disse faktorene påvirkes ikke av Innleggenes holdbarhet, men det er det få som snakker om. 

Anonymkode: f1736...8bb

• Liker 1
Gjest Wilma89
Skrevet

Ta kontakt med stedet hun ble operert/legevakt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får håp smertene og helsa er verdt det, for å se bra ut for kjæresten og "resten av verden".

Anonymkode: ecee2...f17

Eller seg selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer smertene fra brystet eller drevet? Høres ut som dere bør ta kontakt med lege. Jeg fjernet brystet og fikk satt inn protese. Jeg tok en sterk paracet etter operasjon, men ellers ingenting. Jeg hadde ubehag fra drenet, men det forsvant da det kom ut. 

Anonymkode: 0fc93...7b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kommer smertene fra brystet eller drevet? Høres ut som dere bør ta kontakt med lege. Jeg fjernet brystet og fikk satt inn protese. Jeg tok en sterk paracet etter operasjon, men ellers ingenting. Jeg hadde ubehag fra drenet, men det forsvant da det kom ut. 

Anonymkode: 0fc93...7b6

Tror ikke det er vanlig med dren etter silikon? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde med meg og jeg ble tatt inn samme natt og operert om igjen. 

Det kan være infeksjon ' hun MÅ kontakte lege ASAP.

Klinikken som opererte henne har garantert er 24/7 nødnummer. 

Om ei, dra til legevakten!

Anonymkode: ce950...0fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 18.40):

Brystoperasjon er ekstremt smertefullt de første ukene, første dagene et helvete sier de jeg kjenner som har gjort det. Gir jo mening at det er vondt som faen når man stapper et stort fremmedlegeme under hud og senere og muskler 😭😖 

Skjønner ikke at du lot henne gjennomføre denne operasjonen! Ikke bare er det et helvete i recovery men mange blir kronisk syke, ufør pga autoimmune sykdommer pga kroppens immunforsvar prøver å støte fremmedlegemet bort også må man i tillegg utsette seg for ny operasjon hvert 10 år for å bytte implantater 😫 Er så sykt at disse operasjonene er lovlige! Hvor sykt samfunn lever vi i når kvinner gjør dette mot kroppen og helsa for å være "SEXY" som om det er kvinners viktigste oppgave og eneste verdi 😭

Føler virkelig med henne og får håpe at de værste dagene er over om noen dager ❤️😫

Anonymkode: 75cae...ff9

Lot henne? Et voksent menneske tar da slike avgjørelser selv? Ingen som kan tillate seg å nekte noen å gjøre som de ønsker med egen kropp. 

🤔

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...