AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Hei. Samboeren min tok for 2 dager siden silikonpuppe operasjon. Hun har fått oxycodone + paracet, men det hjelper ingenting. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre enn å hjelpe henne med å være hennes hender. Hun har bare smerter på den ene brystet. Det er så ille at hun er på gråten. Hun har tidligere erfaringer med å være immun imot smertestillende. Hva kan jeg gjøre for at hun ska få mindre smerter? er det noe annet hun kan ta enn oxycodone? Anonymkode: 63f1b...c42
Rumle Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Hun må kontakte stedet hun ble operert og få råd der. 4 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 Ta kontakt med legen for å høre om det er noe galt. Men det er veldig vanlig å ha vondt altså, de første dagene var ikke gode. Anonymkode: 65e9a...018 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 Hun må ringe legevakten og forhøre seg. Anonymkode: 7cd2b...519 1
Plushie Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 Rumle skrev (5 minutter siden): Hun må kontakte stedet hun ble operert og få råd der. Ok, det er stengt akuratt nå. Men får se om hun klarer seg en dag til.
Rumle Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 Plushie skrev (Akkurat nå): Ok, det er stengt akuratt nå. Men får se om hun klarer seg en dag til. Da ville jeg ringt legevakten og fått råd der. 1
_popcorn_ Skrevet 27. april 2023 #7 Skrevet 27. april 2023 Ryddet for krenkende innlegg. _popcorn_, adm 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #8 Skrevet 27. april 2023 Plushie skrev (8 minutter siden): Ok, det er stengt akuratt nå. Men får se om hun klarer seg en dag til. Kontakt legevakten Anonymkode: f1a4d...a81 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #9 Skrevet 27. april 2023 Prøvd med massasje? Anonymkode: 3c1db...3f1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #10 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøvd med massasje? Anonymkode: 3c1db...3f1 Det skal man absolutt ikke gjøre da det er åpne sår som akkurat er sydd! Anonymkode: 89e45...bbf 4 1
Tøvftta Skrevet 27. april 2023 #11 Skrevet 27. april 2023 Hun har sydd uekte materiale inn i kroppen sin, det vil gjøre ondt. Går det ikke over innen 14 dager ville jeg derimot blitt bekymret. Ps. Håper hun har lest seg opp på alle negative bivirkninger silikonpupper kan medføre. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #12 Skrevet 27. april 2023 Plushie skrev (20 minutter siden): Ok, det er stengt akuratt nå. Men får se om hun klarer seg en dag til. Husk at hun må legge høyt med overkroppen i sengen. Kontakt klinikken hun ble operert i morgen og hvis det blir værre så forhør deg hos legevakten. Anonymkode: d0069...836
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #13 Skrevet 27. april 2023 Ta kontakt med legevakten. Hun er nyoperert og bør sjekkes for pågående infeksjon. Vær obs på at Paracet kamuflerer infeksjonstegn, f eks feber Anonymkode: d9be2...7f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #14 Skrevet 27. april 2023 Jeg tok tilsvarende operasjon for flere år tilbake og husker at det var vondt den første uken men ikke enorme smerter, så det burde dere undersøke så raskt som mulig. Anonymkode: d0069...836 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #15 Skrevet 27. april 2023 Brystoperasjon er ekstremt smertefullt de første ukene, første dagene et helvete sier de jeg kjenner som har gjort det. Gir jo mening at det er vondt som faen når man stapper et stort fremmedlegeme under hud og senere og muskler 😭😖 Skjønner ikke at du lot henne gjennomføre denne operasjonen! Ikke bare er det et helvete i recovery men mange blir kronisk syke, ufør pga autoimmune sykdommer pga kroppens immunforsvar prøver å støte fremmedlegemet bort også må man i tillegg utsette seg for ny operasjon hvert 10 år for å bytte implantater 😫 Er så sykt at disse operasjonene er lovlige! Hvor sykt samfunn lever vi i når kvinner gjør dette mot kroppen og helsa for å være "SEXY" som om det er kvinners viktigste oppgave og eneste verdi 😭 Føler virkelig med henne og får håpe at de værste dagene er over om noen dager ❤️😫 Anonymkode: 75cae...ff9 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #16 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brystoperasjon er ekstremt smertefullt de første ukene, første dagene et helvete sier de jeg kjenner som har gjort det. Gir jo mening at det er vondt som faen når man stapper et stort fremmedlegeme under hud og senere og muskler 😭😖 Skjønner ikke at du lot henne gjennomføre denne operasjonen! Ikke bare er det et helvete i recovery men mange blir kronisk syke, ufør pga autoimmune sykdommer pga kroppens immunforsvar prøver å støte fremmedlegemet bort også må man i tillegg utsette seg for ny operasjon hvert 10 år for å bytte implantater 😫 Er så sykt at disse operasjonene er lovlige! Hvor sykt samfunn lever vi i når kvinner gjør dette mot kroppen og helsa for å være "SEXY" som om det er kvinners viktigste oppgave og eneste verdi 😭 Føler virkelig med henne og får håpe at de værste dagene er over om noen dager ❤️😫 Anonymkode: 75cae...ff9 Hva med de som får det dekket pga medfødte misdannelser, manglende utvikling av brystvev eller de som har hatt brystkreft? Jeg fikk dekket silikon av staten i 2009 og har ikke hatt noen plager Anonymkode: 89e45...bbf 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #17 Skrevet 27. april 2023 Bare jeg som synes det høres rart ut at hun bare har smerter i det ene brystet? Ville ringt og forhørt meg med legevakt pga det Anonymkode: 71052...f05 3 1
Topsi Skrevet 27. april 2023 #18 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Brystoperasjon er ekstremt smertefullt de første ukene, første dagene et helvete sier de jeg kjenner som har gjort det. Gir jo mening at det er vondt som faen når man stapper et stort fremmedlegeme under hud og senere og muskler 😭😖 Skjønner ikke at du lot henne gjennomføre denne operasjonen! Ikke bare er det et helvete i recovery men mange blir kronisk syke, ufør pga autoimmune sykdommer pga kroppens immunforsvar prøver å støte fremmedlegemet bort også må man i tillegg utsette seg for ny operasjon hvert 10 år for å bytte implantater 😫 Er så sykt at disse operasjonene er lovlige! Hvor sykt samfunn lever vi i når kvinner gjør dette mot kroppen og helsa for å være "SEXY" som om det er kvinners viktigste oppgave og eneste verdi 😭 Føler virkelig med henne og får håpe at de værste dagene er over om noen dager ❤️😫 Anonymkode: 75cae...ff9 Hvorfor skulle det ikke være lov? Det påvirker ingen andre enn henne selv på noensom helst vis 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #19 Skrevet 28. april 2023 Hvordan gikk det.. Anonymkode: d0069...836
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #20 Skrevet 28. april 2023 Topsi skrev (19 timer siden): Hvorfor skulle det ikke være lov? Det påvirker ingen andre enn henne selv på noensom helst vis Ikke hun personlig, men som et fenomen så påvirker det andre selvfølgelig, spesielt unge jenter. Hvis det ikke hadde vært vanlig så hadde jo ikke jenter følt behov for å ta det. Anonymkode: 12744...7ee 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå