Gå til innhold

Har vi pratet sammen før?

Fremhevede innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg tenker ikke så mye på det egentlig. Om jeg kjenner noen her inne fra andre steder, vel da tviler jeg på at de får vite noe nytt om meg her inne. Prøver imidlertid å tenke meg om når det gjelder å skrive om andre (venner/familie). syns alle skal få velge selv hvor eksponert de skal være..

Kan godt hende jeg har møtt mange her inne på gaten/og andre steder, det er jo litt morsomt å tenke på, men ikke så viktig egentlig.

Men det er èn person her inne jeg har vært litt nysgjerrig på og som jeg nok kunne snust opp hvem er i forb med jobb, men har klokelig latt det være. Ikke all nysgjerrighet som trenger å stilles!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk opplevet opptil flere ganger å treffe på mennesker som det har vist seg at jeg har pratet med på forskjellige nettsteder/annet. Norge er et lite land, og Oslo er en særlig liten by.

Skrevet

Tanken har streifet meg et par ganger, men det er sjelden jeg tenker på det.

Men, hvis jeg leser innlegg fra folk som bor på samme sted, så blir jeg jo veldig nysgjerrig :)

Gjest gjest1
Skrevet

Er jo ikke helt usansynlig at noen inne her kjenner hverandre bedre enn de kanskje tror :)

Jeg var inne på et annet forum, og leste tilfeldigvis et innlegg som minnet meg om noe venninna mi hadde gått og såvidt snakket om, så på profilen hennes og fødselsdato og bosted stemte (vi bor på et lite sted..). Synes det er litt ekkelt å vite det, siden det er et "erotisk" forum, så der er jeg ikke mer. Er jo ikke alt man vil vite om vennene sine heller. Var jo mer som et uhell og tilfeldig...

Skrevet

Har flere ganger møtt folk tilfeldig som det etter litt prat har vist seg at jeg har "møtt" på nettet før.

Er generelt skeptisk til å skrive avslørende om andre, da man ikke vet hvem som leser i andre enden.

Forresten satt jeg i kassa i butikken i fjor og fikk mye kjeft fra sure kunder, men jeg nå nettopp har fått meg en sjefsstilling, så akkurat det syntes jeg var en veldig bra sammenlikning! ;)

Skrevet
Kanskje du er den kjekke og hyggelige fyren nede på butikken min???  :ler:

Nei, det er jeg ikke, det kan jeg love. ;)

Skrevet

Med alle brukerne som er her inne så er det antagelig liten sjans for at jeg ikke har truffet en eller flere av dere!

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...