Gå til innhold

Har vi pratet sammen før?


Gjest mannen i gata

Anbefalte innlegg

Gjest mannen i gata

Hvor stor tror dere at sannsynligheten er for at mannen i gata

(damen bak deg i butikk køen, personen i bilen som kjører bak deg, en du passerer på fortauet, mannen på bussen,trikken,t-banen)

er en du kanskje nettop har snakket med på telefonen, skrevet brev/mail til osv. sånn eks. i jobbsamenheng, personlige henvendelse eks. trygdekontoret, legekontoret o.l???

Har dere tenkt på det!

Det samme gjelder oss her på KG.

Hvor stor tror dere sannsynligheten er det for at du og jeg har snakket med hverandre, passert hverandre osv en eller annen gang i en eller annen sammenheng?

Er det noen av dere som tenker på det noen gang?

Det gjør jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg har snakket med mange av dere :)

I butikken, eller når jeg selv er på jobb. Vet jo at jeg har snakket med noen da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Smart å tenke på. For kassadamen du var frekk mot i butikken nettopp kan være nesten ferdig utdannet, om kort tid er det hun som sitter og intervjuer deg når du har søkt på drømmejobben... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart å tenke på. For kassadamen du var frekk mot i butikken nettopp kan være nesten ferdig utdannet, om kort tid er det hun som sitter og intervjuer deg når du har søkt på drømmejobben... :sjarmor:

Tenker på det ganske ofte, er også livredd hver gang jeg har vært kort mot en kunde at det var en herfra som skulle sjekke ut hvem jeg er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Varg-Menja
Er det noen av dere som tenker på det noen gang?

Jeg har det i bakhodet ihvertfall, og er derfor litt forsiktig med å diskutere internetthendelser med samboeren min i det offentlige rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, tenker på det av og til. Men jeg ser ingen betenkeligheter med det :) De fleste her legger jo ikke ut så mye om seg selv at noen kjenner dem igjen.

Det kan godt være at flere av oss kjenner hverandre uten å vite at de er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Det kan godt være at flere av oss kjenner hverandre uten å vite at de er her!

Det har jeg tenkt på før!! Tenker at "hun minner meg litt om xxx" ,men antakeligvis er det jo bare likheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Har dere tenkt på det!

Ja.

Jeg blir alltid litt overveldet av store folkemengder - tenker at det må da være noen her jeg kjenner! Men nei - verden er nok større enn jeg tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine

Ja, det tenker jeg ofte på!

Kanskje hu sure dama der er den samme som jeg fikk dårlig kundebehandling av på tlelefonen, mailen o.l.

Kanskje den mannen der er den hyggelige mannen jeg snakket med på tlf. da jeg lurte på om de hadde den og den tingen på lageret i butikken osv....

man vet jo aldri!

Det kan godt være jeg har møtt noen av dere her på K.G. eks ute på byen, på fest hos venner (der ukjente også er)

Nå tenker jeg mest på de her inne som bor i Oslo, siden jeg selv bor her.

Det er ikke usansynlig, da jeg har lett for å bli kjent med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Har tenkt på det, ja! Har lagt ut om endel her, men da ikke som innlogget. Endel av det ville folk kjent meg igjen på, og det er ikke noe kult å tenke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tenker ikke så mye på det, men tror kanskje at jeg kan ha gått forbi Melk på gata en eller annen gang, eller bak henne på vei til jobb, eller foran henne, eller hva som helst, fordi vi en periode jobbet i nabobygninger.

Ellers vet jeg ikke om noen her inne som kommer fra samme sted som meg.

På Ski Storsenter kan det nok hende jeg har møtt noen uten å vite om det, for der vet jeg at enkelte er innom fra tid til annen.

Når det er sagt, så er vel oddsen for det veldig liten også, for jeg treffer aldri folk jeg kjenner der heller...

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest christineemily

Ja, det tenker jeg endel på! Lurer bla.a på hvor mange på KG jeg egentlig kjenner. Det er jo nødt til å være noen kjentfolk her inne! Fra barneskolen, ungdomskolen, videre utdanning, fritisdsaktiviteter jeg har hatt, jobber jeg har vært i, steder jeg har bodd, folk jeg har møtt i forbifarten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker igrunnen mest på hva jeg selv skriver her inne eller i andre fora, fordi at sannsynligheten for at jeg kjenner flere av dere som skriver her er ganske stor. :ler:

Derfor skriver jeg bare ting jeg mener og som jeg står for, og bekymrer meg lite.

Kanskje du er den kjekke og hyggelige fyren nede på butikken min??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Betty Boop

At jeg treffer på folk jeg har vært i kontakt med før tror jeg er noe som skjer relativt ofte jeg. Og helt sikkert oftere enn man tror. Jeg har en hel del pussige episoder som innvolverer venner, slekt, lærere og strekker seg over både tid og rom. Overraskende mange egentlig. Jeg synes det er fasinerende. Tenker ikke noe spesielt over hvor vidt det inkluderer noen som er på KG. Kommer kanskje av at jeg er relativt ny her.

Men om man tenker over det kan det jo være en spore til å være litt ekstra hyggelig overfor damen i kassa på super'n kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg er innmari åpen i dagboken min, og de som kjenner meg vil antakelig kjenne meg igjen derfra, men det er ikke farlig for meg. Det står egentlig ikke noe der som jeg ikke har fortalt nærme venner uansett. Orker ikke skjuling og juging for å holde fasaden jeg, for jeg er så dårlig til det, husker jo ikke hvem som har fått vite hva, og da driter jeg meg ut uansett.

Ellers bruker jeg kun forbokstaver på personer jeg omtaler for at ikke de eller folk de kjenner skal føle seg uthengt eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir veldig ofte tatt for å være en annen en jeg er, jeg ligner tydeligvis på en eller annen.

Spesielt når jeg er i Oslo sentrum, hilser folk.....?

Jeg er ny registrert medlem på KG og er nok forsiktig med hva jeg skriver.

Jeg vil tørre å måtte fronte det jeg sier i andre fora enn her, siden venner av meg vet at jeg opererer her.

Jeg vet av erfaring at den som virkelig vil knekke koder og finne ut hvem som er bak så er det fult mulig.

Det er min erfaring fra andre fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg tenkt på mange ganger, og syns det er en fascinerende tanke. Kanskje jeg har møtt noen av dere i jobbsammenheng eller privat? Eller kanskje en jeg møter på gaten er en jeg har snakket med på telefon tidligere? Våre veier krysses nok oftere enn vi tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...