AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #21 Del Skrevet 27. april 2023 Med den temperaturen som er meldt, går jeg for noe som dette: Anonymkode: e577d...f65 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #22 Del Skrevet 27. april 2023 Jeg skal ha på denne. Forkleet til min er riktignok lenger enn det som er vist på bildet 😊 Anonymkode: 6759e...938 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #23 Del Skrevet 27. april 2023 24 minutter siden, skruf said: Bunaden min, håper den ikke er for stor i år. Elsker bunaden, hater bunadskoene (selv om de er skikkelig kvalitetsko i skinn med en liten hæl så får jeg hysterisk vondt i beina etter noen timer….,har vurdert bunadstøvletter, kanskje de er bedre..) Kunne ønske det hadde eksistert bunadsjoggesko. Typ sorte med ei sølje på eller noe. Tror det ville solgt bra😃 Jeg hadde en 17.mai kjøpt meg nye bunadsko med liten hæl. Skulle møte min daværende kjæreste. Fikk helt sykt vondt i føttene og måtte avbryte for jeg klarte ikke å gå. Det var som kniver inn i føttene. Helt grusomt. Kjøpte bunadstøvletter fra Klaveness, og da gikk jeg som bare det 😊 Anonymkode: a3df2...c8b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #24 Del Skrevet 27. april 2023 Denne: https://nelly.com/no/produkt/nelly-ruche-bustier-dress_241604-0646/ Anonymkode: d3e29...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. april 2023 #25 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde en 17.mai kjøpt meg nye bunadsko med liten hæl. Skulle møte min daværende kjæreste. Fikk helt sykt vondt i føttene og måtte avbryte for jeg klarte ikke å gå. Det var som kniver inn i føttene. Helt grusomt. Kjøpte bunadstøvletter fra Klaveness, og da gikk jeg som bare det 😊 Anonymkode: a3df2...c8b Det er Klaveness jeg har kanskje problemet er at jeg rekker ikke å gå de inn siden de er så sjeldent i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #26 Del Skrevet 27. april 2023 https://www.bunadrosen.no/damebunad/amlibunad Anonymkode: 83114...cda 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. april 2023 #27 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg hadde en 17.mai kjøpt meg nye bunadsko med liten hæl. Skulle møte min daværende kjæreste. Fikk helt sykt vondt i føttene og måtte avbryte for jeg klarte ikke å gå. Det var som kniver inn i føttene. Helt grusomt. Kjøpte bunadstøvletter fra Klaveness, og da gikk jeg som bare det 😊 Anonymkode: a3df2...c8b Kjenner godt til den smerten. Det er ofte greit å forsøke å "gå de inn litt" før den store dagen. Det finnes også skoblokkere som er fine å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. april 2023 #28 Del Skrevet 27. april 2023 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #29 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/happy-holly/lange-kjoler/ellinor-long-dress-coral-red-patterned Anonymkode: 8d596...91b Kjempefin! Anonymkode: 87a21...059 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #30 Del Skrevet 27. april 2023 abanabi skrev (1 time siden): Hvilken landsdel er denne fra? Kjempefin! Er det Valdres? Anonymkode: 87a21...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 27. april 2023 #31 Del Skrevet 27. april 2023 Antrekket mitt blir Hardangerbunad med koneskaut, foruten de som går i buekorpsuniform så blir det Hardanger jente bunad med kyse og herre/gutte utgaven av Hardangerbunad (hjemmesydde) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #32 Del Skrevet 27. april 2023 7 minutter siden, Honey Dew said: Kjenner godt til den smerten. Det er ofte greit å forsøke å "gå de inn litt" før den store dagen. Det finnes også skoblokkere som er fine å bruke. Jeg gjorde det, gikk med de lave i en måned inne i huset og dét gikk greit. Gikk ute, ca 500 meter og måtte snu pga smerte. Hjelper heller ikke på at jeg har hypermobile ledd. Støvlettene derimot– kan ikke få skrytt nok. Anonymkode: a3df2...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 27. april 2023 #33 Del Skrevet 27. april 2023 Ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, seksualiserende bilder, og avsporinger, og svar til det. _popcorn_, adm 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 27. april 2023 #34 Del Skrevet 27. april 2023 17 mai er noe for barna. Det har jeg alltid ment. Men jeg synes det er fint at foreldre tar med ungene for å se på barnet og spise pølser. Men selv har aldri ekstrem nasjonalisme hatt noe tiltrekning. Selv om det ser hamløst ut, så er det bare ikke noe jeg mener passer meg. Jeg er litt for selvstendig. Men jeg ser jo at barna liker det. Jeg likte det selv også som unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #35 Del Skrevet 27. april 2023 Anonymkode: 689be...193 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #36 Del Skrevet 27. april 2023 Dette er det jeg har råd til å gå med i år, etter at regjeringen har lagt opp til stor grad av fattigdom i Norge: Og det er nesten ikke kødd en gang. Håper den får stå, og det er ikke ment som latterliggjøring, men et reelt bilde av situasjonen til mange i Norge i dag. Anonymkode: 877ea...bbf 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #37 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er det jeg har råd til å gå med i år, etter at regjeringen har lagt opp til stor grad av fattigdom i Norge: Og det er nesten ikke kødd en gang. Håper den får stå, og det er ikke ment som latterliggjøring, men et reelt bilde av situasjonen til mange i Norge i dag. Anonymkode: 877ea...bbf Står det så ille til at du har måttet selge penklærne som du har brukt tidligere år? 😳 Anonymkode: b5ff5...d72 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #38 Del Skrevet 27. april 2023 Michaelhe skrev (14 minutter siden): 17 mai er noe for barna. Det har jeg alltid ment. Men jeg synes det er fint at foreldre tar med ungene for å se på barnet og spise pølser. Men selv har aldri ekstrem nasjonalisme hatt noe tiltrekning. Selv om det ser hamløst ut, så er det bare ikke noe jeg mener passer meg. Jeg er litt for selvstendig. Men jeg ser jo at barna liker det. Jeg likte det selv også som unge. Grunnen til at du ikke feirer at Norge ble et selvstendig land, er at du er for selvstendig...? Anonymkode: 012eb...cdf 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #39 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette er det jeg har råd til å gå med i år, etter at regjeringen har lagt opp til stor grad av fattigdom i Norge: Og det er nesten ikke kødd en gang. Håper den får stå, og det er ikke ment som latterliggjøring, men et reelt bilde av situasjonen til mange i Norge i dag. Anonymkode: 877ea...bbf Dette er vel den svenske bunaden? Er du svensk kanskje? Anonymkode: 21eed...b3c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #40 Del Skrevet 27. april 2023 Har alltid ønsket meg bunad men ikke sjans på å få råd til hverken ny eller brukt på Finn. Nå har jeg spart i to år for å få råd til festdrakt og gleder meg veldig til å bruke den! Håper ingen jeg møter tenker at det er teit og fake bunad eller ser veldig godt at den er billig..! Anonymkode: 37588...f96 11 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå