Gå til innhold

Nabo som bedriver psykisk terror


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mye smelling med dører. Flytting av møbler så det høres gjennom blokka. Hva gjør man med sånne dritt folk? Det er en voksen person som holder på sånn. Jeg har bodd flere steder men aldri opplevd maken. En godt voksen dame som smeller med dører, flytter møbler. Eller bråker tidlig lørdag og søndag for at vi skal våkne. 

Anonymkode: 6fd22...ad2

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mye smelling med dører. Flytting av møbler så det høres gjennom blokka. Hva gjør man med sånne dritt folk? Det er en voksen person som holder på sånn. Jeg har bodd flere steder men aldri opplevd maken. En godt voksen dame som smeller med dører, flytter møbler. Eller bråker tidlig lørdag og søndag for at vi skal våkne. 

Anonymkode: 6fd22...ad2

Wow, høres ut som hun som bor over meg det. 

Anonymkode: 1a4e2...5fe

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra til styret. Men hvordan kan dette karakteriseres som psykisk terror? Kan du ikke bruke ørepropper el lign?

Anonymkode: 42f21...1b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG i et nøtteskall! Psykisk terror du  liksom . Er naboen din psykopat og narssisist i tillegg?

Anonymkode: 42f21...1b1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mye smelling med dører. Flytting av møbler så det høres gjennom blokka. Hva gjør man med sånne dritt folk? Det er en voksen person som holder på sånn. Jeg har bodd flere steder men aldri opplevd maken. En godt voksen dame som smeller med dører, flytter møbler. Eller bråker tidlig lørdag og søndag for at vi skal våkne. 

Anonymkode: 6fd22...ad2

Dette kan ikke sammenlignes med psykisk terror, hva er poenget ditt med å bruke slike begreper og retorikk? Det fremmer ikke akkurat din egen sak med slike overdrivelser. Faktisk blir man tatt mindre seriøst. 

Anonymkode: 4278f...020

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hare er så lei av å høre andres lyder hver dag hele tiden. 🤮

Anonymkode: 42f21...1b1

 

Anonymkode: 6fd22...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For at dere skal våkne tidlig? Hva har hun å tjene på det? Og, hvorfor er du så sikker? Du kan ikke kontrollere andre folk. Eneste løsning er å finne ut hvorfor du har så mye sinne rettet mot en tilfeldig person. Du terroriserer deg selv.

Anonymkode: 96676...a05

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mye smelling med dører. Flytting av møbler så det høres gjennom blokka. Hva gjør man med sånne dritt folk? Det er en voksen person som holder på sånn. Jeg har bodd flere steder men aldri opplevd maken. En godt voksen dame som smeller med dører, flytter møbler. Eller bråker tidlig lørdag og søndag for at vi skal våkne. 

Anonymkode: 6fd22...ad2

Har det slått deg at hun har en annen døgnrytme og kanskje er glad i å ommøblere? Kai du ikke heller spørre om du kan hjelpe henne om hun skal flytte på noe? Kanskje hun skriver her imorgen og klager på nabo som aldri hjelper til, selv om du sikkert hører at hun sliter med møblene 🙂

Anonymkode: 947aa...f84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det er psykisk terror eller bevisst i det hele tatt. Kanskje en stol blir flyttet på ved matbordet? Tidligere våken enn deg? Spør, snakk med naboen! 

Anonymkode: c1eac...41f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det finnes alltid egosentriske folk som ikke tar hensyn til naboer....noen liker kanskje å plage andre.

Anonymkode: 6d1ca...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er min nabo over også. Mister ting hardt i gulvet veldig ofte, ommøblerer annenhver time, osv osv. Naboene ved siden av skriker og skåler i oppgangen fra tidlig morgen til sen kveld og smeller med døra. De skulle hatt den sure naboen jeg hadde som liten, hun tålte ikke en eneste lille lyd før det ble klager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 13.13):

Mye smelling med dører. Flytting av møbler så det høres gjennom blokka. Hva gjør man med sånne dritt folk? Det er en voksen person som holder på sånn. Jeg har bodd flere steder men aldri opplevd maken. En godt voksen dame som smeller med dører, flytter møbler. Eller bråker tidlig lørdag og søndag for at vi skal våkne. 

Anonymkode: 6fd22...ad2

Du tror naboen flytter møbler for å irritere deg? At hun skyver møbler rundt, gnir seg i hendene og godter seg over at det plager deg? 

Anonymkode: d565d...669

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mindre du har vært i konflikt med vedkommende er det da virkelig ingen grunn til å tro at hun gjør dette for å plage deg.

Må være slitsomt å være så mistenksom og småparanoid, det må da skape problemer i livet ellers også?

Anonymkode: a0bcf...77a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du tror naboen flytter møbler for å irritere deg? At hun skyver møbler rundt, gnir seg i hendene og godter seg over at det plager deg? 

Anonymkode: d565d...669

Det finnes slike, ja 

Anonymkode: 1051d...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråk i fengselet altså? 

Kjøp deg enebolig..

 

Anonymkode: 2b0e0...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bråk i fengselet altså? 

Kjøp deg enebolig..

 

Anonymkode: 2b0e0...152

Det hadde jeg gjort for lenge siden hvis jeg hadde råd. 

Anonymkode: 6fd22...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? jeg hadde forstått det om det var høy musikk som spiltes på dagtid, men hvordan hører du i det hele tatt hvor hardt hun smeller igjen døra? Og bare stå opp tidligere, det er bra for deg

Anonymkode: 0a3c5...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hæ? jeg hadde forstått det om det var høy musikk som spiltes på dagtid, men hvordan hører du i det hele tatt hvor hardt hun smeller igjen døra? Og bare stå opp tidligere, det er bra for deg

Anonymkode: 0a3c5...e9b

Dører som smeller i kompakte blokker høres skikkelig. Det vibrerer i veggene av vakuumet som oppstår og trykk og lyd forplanter seg og lager lyder inni andres leiligheter. Har bråvåkna ørten ganger selv av naboer som smeller ytterdører. 

Anonymkode: c1eac...41f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...