Gå til innhold

Har du tatt narkotika?

Har du prøvd narkotika?  

102 stemmer

1. 1. Ja eller nei?

• Ja, har prøvd en gang eller to
      13
    • Ja, men mild narkotika
      28
    • Ja, hard narkotika
      18
    • Nei, aldri
      43

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aldri Mann 35 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men jeg kjenner en som var avhengig. Hun klarte å kutte ut dop da hun så hvor syk hennes nyfødte barn var. Født som «narkoman», og måtte bli på sykehuset for å bli avruset.

Anonymkode: 21691...e3b

Skrevet

Har brukt nesten alt, og angrer ikke på noe. Nymoralistene her høres ut som et ekko fra -70-tallet. På hvilken måte plager det dere at andre ruser seg?! Vi går på jobben og betaler skatt. Ta dere sammen! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt og bruker cannabis. Har aldri prøvd noe annet narkotisk stoff. Er kvinne på 40 år.

Startet å eksperimentere med cannabis som 16-åring. Egentlig tilfeldig at jeg aldri prøvde noe annet, jeg var ganske nysgjerrig, men også ganske redd, samt at jeg aldri fikk tilbudet før jeg var sent i 20-årene. Jeg hadde samme evne til selvrefleksjon som en tidligere i tråden, der jeg innså at det bare ville blitt nok en ting jeg ikke ville klare å slutte med, så har ikke tenkt å prøve noe annet. 

Anonymkode: 6b7ef...57f

Skrevet

Uff,ja...

Brukte hasj og amfetamin over flere år..

Er heldigvis maaaaaaange år siden.

Ble paranoid av bruken.

AnonymBruker
Skrevet

Jaaa,masse🤠

Anonymkode: 9edb6...1a1

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har prøvd en del forskjellig i en periode på to år. Har prøvd hasj, xtc, mdma, kokain, amfetamin, ghb, sopp, og lsd. Jeg syns det var veldig gøy men har aldri vært i nærheten av et ukontrollert bruk eller avhengighet. Har aldri higet etter mer. Jeg kunne ta feks mdma istedenfor alkohol på en fest. Jeg er en person som er veldig nysgjerrig og som også går veldig fort lei av ting så nå bruker jeg ingenting lenger. Drikker heller ikke. Ikke fordi jeg prinsipielt er imot rusmidler for det er jeg ikke, men jeg har ingen behov. Alt er prøvd ut og ikke spennende lenger. 
K33

Anonymkode: 37a1d...4d5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært motstander så derfor har jeg prøvd kokain, amfetamin og hasj. En gang hver. 

Rusen var absolutt ikke så fabelaktig at den veier opp for alt det negative den fører med seg. 

Jeg drikker heller ikke alkohol eller røyker, vaper eller snuser nikotin, men har selvsagt prøvd. 

Ingen kan nå avfeie mine meninger om at jeg ikke har prøvd så da aner jeg ikke hva jeg prater om. 

Anonymkode: ff459...c49

Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov, og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...