Gå til innhold

Har du tatt narkotika?

Har du prøvd narkotika?  

102 stemmer

1. 1. Ja eller nei?

• Ja, har prøvd en gang eller to
      13
    • Ja, men mild narkotika
      28
    • Ja, hard narkotika
      18
    • Nei, aldri
      43

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra min tid har det vært veldig mange som har tatt narkotika, det har sunket gradvis de siste årene. Nå skal det være en av de periodene med minst kriminalitet når det kommer til narkotika. Har en datter i slutten av ungdomsårene. Hun har aldri tatt narkotika, men mener det er relativt lett å få tak i det. Jeg begynner å tenke på om det er kanskje politiet som er mer late å sjekke.

Tror dere at kriminaliteten (ta narkotika) blant unge har sunket pga. late politi folk?
Har du tatt narkotika? skriv gjerne alder

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri prøvd. Men det er ikke helt av ideologiske årsaker eller høy moral. Men av rein selvinnsikt. Begynte å røyke tobakk i ungdommen. Fant raskt ut at det var vanskelig å slutte med. Er veldig glad i usunn mat, sjokolade, vin ol. Også vanskelig og begrense.

Hadde jeg prøvd narkotika det hadde jeg sikkert likt det og jeg trenger ikke enda flere vonde vaner.😊

Og narkoman vil jeg ikke bli, det skjønte jeg.

Det er bare en selverkjennelse at jeg ikke har all verdens viljestyrke mange prøver noen ganger og går videre. Er redd jeg ville vært den som "bare skulle prøve litt gang til".

Anonymkode: 51ab6...3a9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Aldri i livet.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har aldri prøvd. Men det er ikke helt av ideologiske årsaker eller høy moral. Men av rein selvinnsikt. Begynte å røyke tobakk i ungdommen. Fant raskt ut at det var vanskelig å slutte med. Er veldig glad i usunn mat, sjokolade, vin ol. Også vanskelig og begrense.

Hadde jeg prøvd narkotika det hadde jeg sikkert likt det og jeg trenger ikke enda flere vonde vaner.😊

Og narkoman vil jeg ikke bli, det skjønte jeg.

Det er bare en selverkjennelse at jeg ikke har all verdens viljestyrke mange prøver noen ganger og går videre. Er redd jeg ville vært den som "bare skulle prøve litt gang til".

Anonymkode: 51ab6...3a9

Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Aldri i livet.

Det er best dere ikke gjør det heller, har sett mange fra vidergående som fikk et helt jævlig liv 

Skrevet

Fått litt morfin intravenøst én gang på sykehus, men det er vel ikke det du sikter til :ler:

Ellers nei, aldri røykt eller snust heller.

AnonymBruker
Skrevet
solflekken skrev (18 minutter siden):

Fra min tid har det vært veldig mange som har tatt narkotika, det har sunket gradvis de siste årene. Nå skal det være en av de periodene med minst kriminalitet når det kommer til narkotika. Har en datter i slutten av ungdomsårene. Hun har aldri tatt narkotika, men mener det er relativt lett å få tak i det. Jeg begynner å tenke på om det er kanskje politiet som er mer late å sjekke.

Tror dere at kriminaliteten (ta narkotika) blant unge har sunket pga. late politi folk?

"late politifolk"???? Er du oppdatert på lovgivningen???? Politiet SKAL ikke arrestere folk som bruker/går med litt til eget bruk,så du bør kanskje sette deg inn i loven før du skriver late politifolk....alltid en fordel å ha greie på det en skriver om.

Anonymkode: 9b158...ec5

Skrevet
Fame skrev (4 minutter siden):

Fått litt morfin intravenøst én gang på sykehus, men det er vel ikke det du sikter til :ler:

Ellers nei, aldri røykt eller snust heller.

Det beregnes ikke som narkotika siden det var brukt lovlig (på sykehus) 🙂🙂

Skrevet
solflekken skrev (1 minutt siden):

Det beregnes ikke som narkotika siden det var brukt lovlig (på sykehus) 🙂🙂

Yeye, prøvde egentlig bare være litt gøyal ^^

AnonymBruker
Skrevet

En del hasj på vgs, én gang LSD (hva tenkte jeg på!)

Så ble man voksen og da var det slutt.

Anonymkode: 99545...8ce

Skrevet

Ja, jeg har brukt "narkotika". Usikker på hva som klassifiseres som mild eller hard narkotika i denne sammenhengen, men det er nok mest mild. Var gøy noen ganger, men ikke noe for meg.

Politiet hadde ikke noe å gjøre med verken at jeg begynte eller at jeg sluttet. Det er mange land hvor selv bruk eller besittelse til eget bruk straffes med alt fra stokkeslag til dødsstraff, så at straffeforfølgelse skal ha noe særlig innvirkning på folks rusbruk har jeg liten tro på. Det fungerte ikke med alkohol og det er ingen ting som tyder på at det fungerer for andre rusmidler heller.

• Liker 1
Skrevet

Ikke utenfor sykehus.

Skrevet
Fame skrev (17 minutter siden):

Yeye, prøvde egentlig bare være litt gøyal ^^

Ja, skjønte den. 🤣 Ville bare svare for å være sikker 🙂😃

Skrevet

Går på medisiner som inneholder canabis så ja

AnonymBruker
Skrevet

Mange år siden. Har prøvd det meste. Foretrekker å være helt rusfri . Syns lite rus er verdt blowback'en man alltid får før eller senere. Kanskje litt bin en sjelden gang i blant. Skulle det fantes bivirkningsfri benzo, da skulle jeg rusa meg dagen lang.

Anonymkode: c2e19...4f9

AnonymBruker
Skrevet

Prøvd en del forskjellige i festsammenheng når jeg var mellom 25-30år. Hadde aldri ett rusproblem, var null problem å avslutte den livsstilen når jeg bestemte meg for det, og angrer ikke ett sekund. Men jeg ville uansett ikke anbefalt det til noen, ikke alle takler det på den måten

Anonymkode: 03355...bd7

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøvd en del forskjellige i festsammenheng når jeg var mellom 25-30år. Hadde aldri ett rusproblem, var null problem å avslutte den livsstilen når jeg bestemte meg for det, og angrer ikke ett sekund. Men jeg ville uansett ikke anbefalt det til noen, ikke alle takler det på den måten

Jeg er en mann på 39 år 

Skrevet
solflekken skrev (2 timer siden):

Skulle ønske politiet gjorde mer. Ransaker de folk, er det helt ok at de beslaglegger narkotika. Om fyren/damen har til eget bruk eller ikke, skulle ikke hatt noe å si.

Hadde politiet gjort en bedre innsats, hadde vi blitt kvitt alle dopsamlingene rund i byene våre.

• Liker 2
Skrevet
solflekken skrev (2 timer siden):

Nå skal det være en av de periodene med minst kriminalitet når det kommer til narkotika. Har en datter i slutten av ungdomsårene. Hun har aldri tatt narkotika, men mener det er relativt lett å få tak i det.

Mamma? :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd alt mulig i 20 årene. En vill periode i livet. Nå er jeg i 30 årene, har god jobb, mann, hus og holder meg vekke fra rusmidler inkludert alkohol. 😊 Fikk nok i 20 årene gitt. Hadde det blitt lovlig med cannabis så er jeg ikke fremmed for å ta meg et blås. Men liker meg best edru 😊

Anonymkode: 338e4...002

Skrevet

Narkotika som ikke er utskrevet av lege... ja har prøvd hasj 2 ganger, det var ikke noe å skryte av for å si det sånn. Ellers prøvd CBD, men det er jo ikke narkotika selv om Norge er bakstreversk på dette

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...