AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #21 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forumet renner over med historier om ubrukelige barnefedre. Lær litt av disse historiene. Gjør litt kvalitetskontroll før du lager barn med en idiot. Anonymkode: 96dfc...af0 Hurra for etterpåklokskap! Og verden ble til ett bedre sted. Anonymkode: a14e1...a51 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #22 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Njaa.. det er nok sant at negative sider mye lettere kan komme fram når livet blir vanskeligere, men nekter å tro at det er særlig mange som fullstendig endrer personlighet etter å ha fått barn. Anonymkode: 146fe...2bb Det kan du fint tro. Han endret ikke personlighet, men min eks begynte å misbruke alkohol, var utro og fikk sinneproblemer etter at vi fikk barn. Det er tre ting jeg overhodet ikke kunne ha forutsett. Fra å ta en øl på en og annen lørdagskveld var det en sixpack hver dag, fra å ikke ense andre kvinner så var det plutselig sex med eksen, og fra å være litt hissig men aldri sint, slo han knyttneven i kjøkkenbenken så hardt at han brakk håndleddet. Hadde jeg visst dette, hadde jeg aldri aldri aldri aldri aldri fått barn med den mannen. Anonymkode: 473a4...9f2 3
Sirah Skrevet 27. april 2023 #23 Skrevet 27. april 2023 En ting som er litt viktig å huske på når man leser tråder her, er at vi bare får høre den ene siden av saken - fremlagt slik TS ønsker å fremlegge den. Mye mulig den andre siden er ganske annerledes enn den vi får servert. Det finnes alltid tre sider av en sak: Din, min og sannheten. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #24 Skrevet 27. april 2023 Min mann er svært ansvarsfull - på jobben. Hjemme klarer han ikke å se helheten og klarer ikke å følge opp ungene. Aldri snakk om å rydde opp noe etter ungene eller oppdra de, så jeg er alltid den strenge mammaen, den som må ha all oversikt og kjøre de overalt, mannen måtte bare jobbe litt til. Så kommer fredag og lørdag og bare MÅ ta en øl på kvelden- så da blir nesten alt også mitt ansvar. Det er fryktelig slitsomt å ha ansvar for å rydde/vaske et helt hus uten mye hjelp - hans jobb er jo såååå viktig. Han var fantastisk som onkel og venners barn, men orker ikke med egne barn, så manglende ansvar kunne jeg ikke forutse. Anonymkode: cf601...da4
Blåttvann Skrevet 27. april 2023 #25 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Forumet renner over med historier om ubrukelige barnefedre. Lær litt av disse historiene. Gjør litt kvalitetskontroll før du lager barn med en idiot. Anonymkode: 96dfc...af0 Hvorfor heter ikke tråden "ikke stikk av fra ansvaret ditt etter at du blir far"? 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #26 Skrevet 27. april 2023 Merkelig at menn får så mye hets her inne. Jeg har bare erfaring med veldig egoistiske og direkte skadelige kvinner. Kvinner som syns at mannen skal betale alt, mens hun sparer (fordi hun er feminist 😶). Kvinner som mener at de har eneretten på barna, mens mannen skal betale, (fordi kvinner er mere glad i barna enn menn 😶). Kvinner som psykisk mishandler sine menn og bruker barna som sjakkbrikker. Jeg har enda ikke møtt en mann som ikke stiller opp, og tar ansvar for familien sin 🤷♀️ Lurer på hvor dere finner disse mannfolka? Har jeg bare vært heldig, som har familie og venner med bare solide, trygge, gode og flotte menn? Anonymkode: 07f68...0d4 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #27 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Merkelig at menn får så mye hets her inne. Jeg har bare erfaring med veldig egoistiske og direkte skadelige kvinner. Kvinner som syns at mannen skal betale alt, mens hun sparer (fordi hun er feminist 😶). Kvinner som mener at de har eneretten på barna, mens mannen skal betale, (fordi kvinner er mere glad i barna enn menn 😶). Kvinner som psykisk mishandler sine menn og bruker barna som sjakkbrikker. Jeg har enda ikke møtt en mann som ikke stiller opp, og tar ansvar for familien sin 🤷♀️ Lurer på hvor dere finner disse mannfolka? Har jeg bare vært heldig, som har familie og venner med bare solide, trygge, gode og flotte menn? Anonymkode: 07f68...0d4 Jeg kjenner flere sånne ordentlige menn jeg og, men fikk dessverre barn med en som viste seg å ikke være sånn. Og selv om du har erfaring med slike kvinner, så betyr det ikke at alle er det. Jeg vil gjerne at eksen min skal ha barnet vårt mer, jeg tjente mest i vårt forhold og betalte også mest, jeg får ikke bidrag fra pappaen, osv. Anonymkode: 473a4...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #28 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg kjenner flere sånne ordentlige menn jeg og, men fikk dessverre barn med en som viste seg å ikke være sånn. Og selv om du har erfaring med slike kvinner, så betyr det ikke at alle er det. Jeg vil gjerne at eksen min skal ha barnet vårt mer, jeg tjente mest i vårt forhold og betalte også mest, jeg får ikke bidrag fra pappaen, osv. Anonymkode: 473a4...9f2 Jeg sier absolutt ikke at alle kvinner er sånn. Jeg sier at av de samlivsbruddene jeg har bekjenskap til, så er det kvinnene som er den egoistiske parten. Anonymkode: 07f68...0d4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #29 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg sier absolutt ikke at alle kvinner er sånn. Jeg sier at av de samlivsbruddene jeg har bekjenskap til, så er det kvinnene som er den egoistiske parten. Anonymkode: 07f68...0d4 Ja, de finnes nok de og. Men på Kvinneguiden er det vel mest historier hvor menn er idiotene 😄 Anonymkode: 473a4...9f2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #30 Skrevet 27. april 2023 Skulle vært like strengt som å adoptere å få egne barn Anonymkode: 00c62...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #31 Skrevet 27. april 2023 Mange her som sier at de ikke visste at mannen var idiot før ungen ble født. Her kan andre kvinner lære masse. Blant annet å ikke lage barn 5 måneder etter å ha møtt en fyr. Bli godt kjent med han først. Gjerne over mange år før dere lager barn. Jeg vet det er vanskelig siden dere er så kåte. Men prøv. Anonymkode: 0eb5f...2c9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #32 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mange her som sier at de ikke visste at mannen var idiot før ungen ble født. Her kan andre kvinner lære masse. Blant annet å ikke lage barn 5 måneder etter å ha møtt en fyr. Bli godt kjent med han først. Gjerne over mange år før dere lager barn. Jeg vet det er vanskelig siden dere er så kåte. Men prøv. Anonymkode: 0eb5f...2c9 Jeg var sammen med min eks i seks år først, man skulle vel tro det var lenge nok? Anonymkode: 473a4...9f2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #33 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Merkelig at menn får så mye hets her inne. Jeg har bare erfaring med veldig egoistiske og direkte skadelige kvinner. Kvinner som syns at mannen skal betale alt, mens hun sparer (fordi hun er feminist 😶). Kvinner som mener at de har eneretten på barna, mens mannen skal betale, (fordi kvinner er mere glad i barna enn menn 😶). Kvinner som psykisk mishandler sine menn og bruker barna som sjakkbrikker. Jeg har enda ikke møtt en mann som ikke stiller opp, og tar ansvar for familien sin 🤷♀️ Lurer på hvor dere finner disse mannfolka? Har jeg bare vært heldig, som har familie og venner med bare solide, trygge, gode og flotte menn? Anonymkode: 07f68...0d4 Ja du er heldig. Dette handler mye om oppvekst og miljø, har du vokst opp som deg med en solid, trygg god pappa/mor eller omsorgspersoner. Er sjansen mye større for at du selv ser etter like kvaliteter ubevisst i partner. Ting er ofte ikke så enkelt for alle, men man kan prise seg lykkelig om man har det slikt som deg. Anonymkode: a14e1...a51
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #34 Skrevet 27. april 2023 Hva med å ikke gå etter drittsekker er mitt første tanke. Veldig mange kvinner går for menn som oppfører deg som idiot, men som de selv bare overser pga deres utseende. Snakk om å skyte seg selv I foten. Anonymkode: b570b...bdf 1
Gjest Lurven Skrevet 27. april 2023 #35 Skrevet 27. april 2023 De fleste er vel idioter på et eller annet område så...
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #36 Skrevet 27. april 2023 Eva-Lena skrev (21 timer siden): En ts som ikke vet en skitt om hvordan personer kan forandre seg etter en baby er født. Jeg har to barn med en eks og han var eksemplarisk helt til han falt for ei annen dame. Da kom idioten frem og det vedvarer virker det som. Vi var sammen i over 20 år før han stakk. Hvordan skulle jeg finne ut av det ca 20 år før han stakk av? Jeg synes du skal sette deg ned og tenke over hvorfor han forlot deg. Må være deg det er noe feil med. Bruk tiden på det istede for å dømme og lage kvalme for andre innpå her. Rart at eksen din var en "idiot", når du ellers skriver så opphøyende om menn her inne... Anonymkode: 02bb9...5c6 1
Eva-Lena Skrevet 27. april 2023 #37 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg synes du skal sette deg ned og tenke over hvorfor han forlot deg. Må være deg det er noe feil med. Bruk tiden på det istede for å dømme og lage kvalme for andre innpå her. Rart at eksen din var en "idiot", når du ellers skriver så opphøyende om menn her inne... Anonymkode: 02bb9...5c6 Jeg vet veldig godt hvorfor han stakk, han var utro i minst 2.5 år. Han var verdens beste mann og pappa helt til han flyttet inn hos elskerinna si. Da kuttet han kontakt med barna og prøvde å kaste oss ut på gata av vårt felles hus. Han sa ordrett at han ville ha sin del av huset og om det førte til at barna og jeg måtte bo på gata så brydde han seg ikke om det. Veldig vanskelig å vite hva som var feil med meg når jeg aldri hørte noe. Plutselig bare flyttet han. Vanskelig å endre seg uten å vite hva som var galt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå