Gå til innhold

Ikke lag barn med idioter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forumet renner over med historier om ubrukelige barnefedre. Lær litt av disse historiene. Gjør litt kvalitetskontroll før du lager barn med en idiot.

Anonymkode: 96dfc...af0

• Liker 8
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ofte finner man ut når barnet er født at faren er en idiot, fordi oppførselen hans forandrer seg.

Anonymkode: 7026f...032

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tipset. Skulle hatt det for 18 år siden. Det hadde nok ikke hjulpet likevel, for jeg visste ikke at han var en idiot da. 

Anonymkode: 10daa...07f

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Og et tips til idiot mennene:

Ikke få barn med idiot kvinner. 

Endret av Rights
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Dessverre er det ikke alltid disse sidene kommer fram før barn er kommet.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

1. KG er i stor grad oppdiktede fantasihistorier.

2. Det er stort sett raringene i samfunnet som skriver på KG.

3. For de historiene som er sanne så får vi jo bare høre den ene siden av saken. Motparten har garantert en helt annen versjon...

Anonymkode: 4a896...475

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig.

Problemet er bare at faren oftest blir idiot etter barnet er født.

Anonymkode: c1a0f...812

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

En ts som ikke vet en skitt om hvordan personer kan forandre seg etter en baby er født.

Jeg har to barn med en eks og han var eksemplarisk helt til han falt for ei annen dame. Da kom idioten frem og det vedvarer virker det som. Vi var sammen i over 20 år før han stakk.

Hvordan skulle jeg finne ut av det ca 20 år før han stakk av?

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet

Det sier vel litt om den andre parten også.. :Sciurus:

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hadde han bare fortalt at han hadde tenkt å bli idiot da vi fikk barn så hadde det vært enkelt. 

Anonymkode: 473a4...9f2

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er enig.

Problemet er bare at faren oftest blir idiot etter barnet er født.

Njaa.. det er nok sant at negative sider mye lettere kan komme fram når livet blir vanskeligere, men nekter å tro at det er særlig mange som fullstendig endrer personlighet etter å ha fått barn.

Anonymkode: 146fe...2bb

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Njaa.. det er nok sant at negative sider mye lettere kan komme fram når livet blir vanskeligere, men nekter å tro at det er særlig mange som fullstendig endrer personlighet etter å ha fått barn.

Nekt i vei du. Og pris deg lykkelig for at du kan gjøre det i full tro på at det er sannheten. Dessverre er vi mange som ikke er like heldige, av begge kjønn (dog en overvekt av kvinner kanskje)

Anonymkode: 904b7...89a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt sent når mannen blir idiot etter at ungen er født...

Anonymkode: 6d2b9...0c0

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange idioter som får barn. Både menn og kvinner. 

Anonymkode: c38e4...5a9

Skrevet

Med andre ord folkens!

Ikke få barn! Enten så er kvinnen idiot eller så er mannen idiot. Enkelt og greit! :)🤣

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk heldigvis aldri barn med eksen, han var ordentlig idiot. Men han fant seg en annen dame da, og de har fått 3 barn.

Anonymkode: 9b904...224

AnonymBruker
Skrevet

Skulle skikkelig ønske du kom med det rådet for 18 år siden. Og at jeg kunne se inn i framtiden, og se at han skulle forandre seg til en dust som drev med psykisk og fysisk mishandling. hadde vært sammen i 4 år, og de psyke tendensene kom ikke fram før etter jeg var gravid. Da våknet psykoen i han. 

Anonymkode: 8a65f...fe8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så noen litt røde flagg før vi fikk barn, men jeg var ung, naiv, og han var min første seriøse kjæreste. Så hvordan skulle jeg vite at det jeg opplevde var unormalt? Og jeg ønsket meg veldig barn. Først etter at vi fikk nr 2, så jeg hvor ille det var. For han forverret seg enormt; taklet ikke den krevende småbarnstiden. 

Anonymkode: 89581...fe9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Don't worry. Samfunnet forbedrer seg. Det har aldri vært så mange uønskede menn og kvinner som det er i dag. Dette lover godt for fremtiden.

Anonymkode: 806fc...55d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er nok inne på noe. Det går nok begge veier og. At man kanskje får litt mindre tålmodighet på disse små tingene man har tolerert tidligere og som forverres av motsatt part ved en vanskelig periode.

Mitt utsagn var litt satt på spissen. 

Men jeg er enig i at det er mange tilfeller, spesielt her inne på forumet, hvor man kan begynne å tenke hvorfor enkelte i det hele tatt har bestemt seg for å få barn sammen når det har vært ganske dårlig grunnlag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...