Gå til innhold

Butikker med uvanlige vareutvalg og navn

Arkana

Anbefalte innlegg

Har merket meg et par butikker med et noe annerledes og bredt vareutvalg, og dertilhørende navn, f.eks.

Sola Betong, Video og Reker eller Brønnøysund Blomster og Data. :ler:

Noen flere?

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Ja, en som ligger i Ullevålsveien, som selger selskapskjoler, reiser, og frisørsalong i ett. Men husker ikke hva den heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som jeg vet om som er omtrent frisør/begravelsesbyrå/bilbutikk i samme butikken :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Det er en som har holdt til i Torggata i Oslo i mange år som selger nøtter, øl og brukt pc utstyr. Husker desverre ikke navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Gamle Franks Foto på Kløfta solgte fotoutstyr og alt du trengte for å brygge øl og vin hjemme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spacegirl

Her jeg bor er det en butikk som selger klær, kjøkkenutstyr og blomster. I tillegg selges litt verktøy, og butikken har et stort utvalg av skruer og spikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støytens Trafikkskole

Sukken Begravelsesbyrå

Vinylpushern (selger bl.a. gulvbelegg)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor er det en butikk som selger klær, kjøkkenutstyr og blomster. I tillegg selges litt verktøy, og butikken har et stort utvalg av skruer og spikere.

Vestnes? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

Her er en butikk som er delt i 3. med en gang du kommer inn er det fotobutikk med rammer osv, i midten er det helsekost, og innerst dyreutstyr.

Disken står i helsekost"avdelingen" i midten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Røros er det en butikk som heter Bør Børson. Da jeg var der for noen år siden hadde de leketøy, spill, musikkinstrumenter, suvenirer og sexleketøy blant annet.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter
På Røros er det en butikk som heter Bør Børson. Da jeg var der for noen år siden hadde de leketøy, spill, musikkinstrumenter, suvenirer og sexleketøy blant annet.

:ler:

For alle som har sett American Pie er kombinasjonen musikkinstrumenter og sexleketøy ikke så fjern... ;) (Once, at band-camp, ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr her har halve butikken som helsekost, og den andre halvdelen som rammeverksted.

Da tror jeg kanskje at jeg vet hvor du er fra? ;) Hadde nemlig tenkt å nevne den samme butikken selv, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest barne- og familiemedister

Her er en butikk som selger ferskt brød og diesel, tannkrem og spylervæske, kondomer og engangskjetting, munnvann og underspyling.

Statoil, heter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en butikk som selger ferskt brød og diesel, tannkrem og spylervæske, kondomer og engangskjetting, munnvann og underspyling.

Statoil, heter den.

Jøss, hørtes ut som en merkelig butikk!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted jeg bodde hadde de "Patricks ølutsalg og kondomeri"

Det var en fin kombinasjon (før det het den Johnys ølutsalg og kondomeri :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et sted jeg bodde hadde de "Patricks ølutsalg og kondomeri"

Det var en fin kombinasjon (før det het den Johnys ølutsalg og kondomeri :lol: )

Vi hadde akkurat det samme i Narvik en gang (mulig det er den du mener da ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Vi har en butikk som selger vesker, diverse pynteting, cd-stativ, leker og spill for barn. Den heter Papirhandelen, men jeg har ikke sett at de selger papir.

Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Gamle Franks Foto på Kløfta solgte fotoutstyr og alt du trengte for å brygge øl og vin hjemme  :ler:

Gode, gamle Frank, ja! Hadde en intern spøk på skolen om han Frank og fotografiene hans! Hehe.

Hva med en klesbutikk med kaffebar? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...