AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Har ønsket meg en i flere år og har endelig unnet meg. Av typen tynn genser i kabellignende strikk. Dessverre er jeg ganske så skuffet over kvaliteten. Stoffet føles mer som polyester enn bomull, og det stikker opp flere tråder rundt halskragen. Noen som har erfaring med disse genserene? Har jeg bare vært uheldig? Ble bestilt fra Zalando Anonymkode: 5a7a6...aaf
Honey Dew Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 (endret) Leste ikke godt nok. Endret 26. april 2023 av Honey Dew
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Høres fake ut.. Anonymkode: ccbc2...5a8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres fake ut.. Anonymkode: ccbc2...5a8 Såklart er den ekte om den er bestilt fra zalando Anonymkode: b1e7c...063 3
Sirah Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 Jeg har hatt flere gensere fra Ralph Lauren og de har vært i helt super kvalitet og ikke slik du beskriver. Jeg ville sendt den i retur. 6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Skrevet 26. april 2023 Har hatt masse fra RL gjennom årene, både til meg selv og ungene. Har kjøpt det fordi kvaliteten er fantastisk og plaggene blir aldri slitte. Barneklærne kan arves videre flere ganger. Kvsliteten du beskriver høres fake ut, hvis ikke må du reklamere. Anonymkode: 8e8ff...797 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #8 Skrevet 26. april 2023 Her er link: https://www.zalando.no/polo-ralph-lauren-julianna-jumper-po221i019-a12.html Dessverre var jeg så dum at jeg både brukte og vasket den til tross for skepsisen. Den luktet veldig parfyme da jeg mottok den så det var tydelig en returvare. Vasker den veldig forsiktig på hånd-finvaskprogrammet, men har blitt bare mer og mer skuffet over plagget over tid. Men det er godt å høre at det vanligvis er god kvalitet på disse. Da er det nok bare en dyr lærepenge for meg at jeg burde ha lyttet til den dårlige magefølelsen min da jeg fikk den. Har vært litt inne på tanken at noen kanskje hadde en kopi og bestilte ekte fra zalando for å sende den fake i retur. Men Zalando sjekker vel varene de får i retur? Anonymkode: 5a7a6...aaf
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #9 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er link: https://www.zalando.no/polo-ralph-lauren-julianna-jumper-po221i019-a12.html Dessverre var jeg så dum at jeg både brukte og vasket den til tross for skepsisen. Den luktet veldig parfyme da jeg mottok den så det var tydelig en returvare. Vasker den veldig forsiktig på hånd-finvaskprogrammet, men har blitt bare mer og mer skuffet over plagget over tid. Men det er godt å høre at det vanligvis er god kvalitet på disse. Da er det nok bare en dyr lærepenge for meg at jeg burde ha lyttet til den dårlige magefølelsen min da jeg fikk den. Har vært litt inne på tanken at noen kanskje hadde en kopi og bestilte ekte fra zalando for å sende den fake i retur. Men Zalando sjekker vel varene de får i retur? Anonymkode: 5a7a6...aaf Du kan reklamere selv om den er brukt. Gensere av denne typen fra RL holder vanligvis utrolig godt. Stoffet er mye behageligere da RL ofte bruker pima cotton. Anonymkode: 8e8ff...797 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #10 Skrevet 26. april 2023 Her er en som fant ut at jakken han kjøpte fra Zalando var falsk. Hadde faktisk ikke trodd det om Zalando… https://www.nettavisen.no/okonomi/eric-kjopte-merkejakke-pa-zalando-beklagde-at-de-solgte-falskt-produkt/s/5-95-1056474 Anonymkode: d363d...c90 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #11 Skrevet 26. april 2023 Jeg har en kabelstrikket bomullscardigan fra dem som jeg er veldig fornøyd med. Ingen løse tråder (skulle bare mangle!) og mykt og smidig materiale. Og for å svare på en annen klmmentar her: Varer fra pålitelige nettbutikker kan være fake fordi enkelte svindlere bestiller ekte varer og returnerer falske. Hvis nettbutikken ikke merker det, går denne varen inn i sortimentet. Dette har til og med skjedd med vintage Chanel-vesker. Anonymkode: 590fe...fb2 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #15 Skrevet 26. april 2023 Den virker ganske ekte med tanke på merkelappen? Anonymkode: 5a7a6...aaf
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #16 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Anonymkode: 5a7a6...aaf Denne så skikkelig jævlig ut. Har du et bilde av den broderte logoen/polospilleren? Anonymkode: 8e8ff...797 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #18 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Denne så skikkelig jævlig ut. Har du et bilde av den broderte logoen/polospilleren? Anonymkode: 8e8ff...797 Anonymkode: 5a7a6...aaf
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #19 Skrevet 26. april 2023 Den er ekte, men burde ikke blitt sendt ut av fabrikken Anonymkode: 3ee7c...899 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #20 Skrevet 26. april 2023 BobbySocks skrev (9 minutter siden): Den der MÅ du klage på! Bestilte den for litt over 2 måneder siden, så er et stykke over klagefristen. Og jeg har jo som nevnt brukt den noen ganger. Er Zalando greie på kundeservice? Æsj, altså! Så skuffet over meg selv Anonymkode: 5a7a6...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå