caroliine Skrevet 26. april 2023 #21 Skrevet 26. april 2023 Har samme symptomene.. Nå er jeg sykemeldt og klarer nesten ingenting.. Sengeliggende i snart to uker. Må si jeg blir bekymret når kroppen bare sier stopp som dette. Føler det er noe galt.
caroliine Skrevet 26. april 2023 #22 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg sliter veldig i hverdagen med alle de symptomene. Har akkurat dei samme symptomene som deg, men og dårlig syn pga angsten ( har rett styrke på linser), og prikking/rykninger i fingrer, beina og lår, og ør i hodet. Svimmelheten er verst synes jeg. Er du svimmel hele dagen? Jeg har dessverre ingen strategi som fungere. Har ikke peiling selv. Bruker sobril på de verste dagene, noe jeg hater å bruke. Men noen ganger må jeg for å klare å fungere Anonymkode: 0c26d...235 Ekkelt det med synet. Sliter med det samme selv. Svimmelheten kommer og går her. Men dagelig. Tør ikke gå lengre turer lengre..
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #23 Skrevet 26. april 2023 caroliine skrev (1 time siden): Ekkelt det med synet. Sliter med det samme selv. Svimmelheten kommer og går her. Men dagelig. Tør ikke gå lengre turer lengre.. ja veldig! Hvordan opplever du det med synet?? det tør ikke jeg heller. Synes det er såå mange som sliter med svimmelhet for tiden?! Leser det over alt og hører om det..🤷🏼♀️ Anonymkode: 0c26d...235
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #24 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ja veldig! Hvordan opplever du det med synet?? det tør ikke jeg heller. Synes det er såå mange som sliter med svimmelhet for tiden?! Leser det over alt og hører om det..🤷🏼♀️ Anonymkode: 0c26d...235 Tenker at svimmelhet henger helt sykt med angst.. men etter jeg idag har lest mye oM PPPS, så føler jeg dette er noe som er meget normalt. Å dette kan komme av «traumer» som panikkanfall. Jeg har slitt i 2 år med svimmelhet, og jeg er stygt redd dette blir mitt liv. Nå må jeg finne en måte og takle dette på.. syns dere alle er gode som står på! Anonymkode: 50698...320
Kittykat Skrevet 26. april 2023 #25 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei. Er ikke ute etter kritikk, eller at jeg syns synd på meg selv. Ønsker bare å høre andre sine erfaringer innen generalisert angst. Hvordan opplever dere hverdagen med symptomer på angst? Noen som har en strategi som kan fungere? Jeg sliter med ekstrem kvalme, svimmelhet, ustødig, skjelver mye, følelsen av å besvime, vil ut av min egen kropp. Går i behandlig, men kroppen fungere ikke helt for tiden til å styre tankene… håper noen har tid til å svare 😊 Anonymkode: 50698...320 Jeg har generalisert angst, panikkangst og panikkanfall. Jeg har slitt med det i ca 16 år nå. Bruker medisin daglig (har brukt medisin nesten helt siden det begynte, så veldig mange år). Har gått til psykolog. Ble henvist til dps 2 ganger og gikk 3-6 måneder begge gangene. Det er ikke mer dps kan gjøre for meg. fikk jeg vite av legen når dps kom opp i samtale. I begynnelsen så hadde jeg kvalme, følelse av håpløshet, hjertebank, på gråten/klarte ikke å slutte å gråte, urolig, rastløshet m.m. Nå mange år senere, så har jeg på en måte lært meg å leve med angsten. Jeg får fremdeles panikkanfall, men sjeldnere enn før. Når jeg får et panikkanfall, så distraherer jeg meg selv med å spille et dataspill, se på tiktok, youtube, netflix osv. De fleste ganger så klarer jeg å berolige meg selv og anfallet går over, men så har man de gangene det ikke hjelper. Og da er jeg utslått mentalt 1-2 dager etterpå. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå