AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #21 Skrevet 1. oktober 2023 On 4/25/2023 at 11:29 PM, AnonymBruker said: Kvinner mer sosiale en mange menn, og kvinner har generelt sett av ukjente årsaker lettere for å snakke om følelser en menn. Kvinner har ofte i større grad større interesse av sladre om sine medsøstre under slike stemnemøte en menn har for å sladre om andre mannfolk i sosiale samanhenger. Tidligere var det kvinnfolk som blei omtalt som sladrekjerringer, og i møte med desse kvinnfolka blei en advart, og burde ein helst velge sin ord, og vera varsam med hva ein snakket om. De"lekket som ein tesil" og det å dra på besøk til andre vennienner å snakke om andre er del av hverdagen. Idag er det vel blitt slik at mange elsker å snakke om hverandre. ..en med hverandre ? Anonymkode: 9a1fc...ded Ja de finnes. Fra en generasjon til en annen Anonymkode: 72112...ac6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #22 Skrevet 1. oktober 2023 De har samlet seg her på Rampelys. Anonymkode: b239c...3bf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #23 Skrevet 1. oktober 2023 De finnes fortsatt. Jeg var en av de på et tidspunkt. Arvelig belastet, da min mor satt i telefonen 24/7 da jeg var yngre. Men jeg har tatt grep, og leder samtalen inn på noe annet om jeg føler det blir for slarvete. Anonymkode: cdb69...783
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #24 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.4.2023 den 23.29): Kvinner mer sosiale en mange menn, og kvinner har generelt sett av ukjente årsaker lettere for å snakke om følelser en menn. Kvinner har ofte i større grad større interesse av sladre om sine medsøstre under slike stemnemøte en menn har for å sladre om andre mannfolk i sosiale samanhenger. Dette stemmer ikke. Du gjengir kvinnehat fullstendig ukritisk og framstiller det som fakta, og tragisk nok svarer mange som om det skulle være fakta. Kvinner er ikke mer sladrete enn menn. Å være sladrete har ingen sammenheng med kjønn. Anonymkode: d624d...321 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #26 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg kommer opprinnelig fra en ganske liten bygd med bare litt under 3000 innbyggere og vet av flere slike gamle damer som er såkalte "bygdadyr". De henger som regel inne på nærbutikken og så snart de treffer noen de kjenner så begynner det. Da prater de om alt mulig de har fått med seg av sladder og dritt om hvem som helst. Anonymkode: 409ff...c03 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #27 Skrevet 1. oktober 2023 De fleste slarvfolk sitter nok på Fricks nå Anonymkode: 5fec9...7fa
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #28 Skrevet 1. oktober 2023 Norge er i en særstilling på slarv.. Og jantelov. Anonymkode: 5d9d4...daa 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #29 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg har bodd i blokk i mange år og stemningen endrer seg ettersom hva slags nye damer som flytter inn. Nå for tiden er det mengder av gamle, enslige damer og sladder er en hobby de har og jeg tror ikke at de tenker noe om at det de holder på med er veldig negativt. Slitsomt for oss som blir utsatt for baksnakking og fordømmelse. Det er damer og ikke menn som gjør slikt her, men jeg kjenner også et par menn rundt førti-femti som sladrer like godt som noen dame og det er like uønsket uansett hvem som gjør det. En pest og en plage! Anonymkode: 7b607...f8c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #30 Skrevet 1. oktober 2023 Javisst. Både på bygda og i byene. Det kryr av dem i Sandefjord. Anonymkode: eb7c3...626
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #31 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har bodd i blokk i mange år og stemningen endrer seg ettersom hva slags nye damer som flytter inn. Nå for tiden er det mengder av gamle, enslige damer og sladder er en hobby de har og jeg tror ikke at de tenker noe om at det de holder på med er veldig negativt. Slitsomt for oss som blir utsatt for baksnakking og fordømmelse. Det er damer og ikke menn som gjør slikt her, men jeg kjenner også et par menn rundt førti-femti som sladrer like godt som noen dame og det er like uønsket uansett hvem som gjør det. En pest og en plage! Anonymkode: 7b607...f8c Hva slags sted er det du bor som det flytter "mengder av gamle, enslige damer" inn? Eldrehjem? Jeg vet om flere som er noen skikkelige sladre og slarve mennesker. De finnes i begge kjønn og i alle aldre. Og på mange arbeidsplasser og i lokale foreninger, på skolen osv. Ja, noen fremstår som de har det som hobby, men en par stk jeg kjenner i 2 ulike borettslag har fått et ufortjent rykte som sladderkjerringer kun fordi noen ikke liker at de er opptatt av at alle skal følge reglene så langt det lar seg gjøre og holde alt ryddig og rent. Det mange ikke innser er at uten slike "sladderkjerringer" ville de hatt et forferdelig dårlig bomiljø. Når det gjelder vanlige typiske sladderkjerringer som spør og haler ut av deg alt mulig privat, for så å spre det til halve bydelen, så er det opp til hver enkelt å gi klar beskjed om at de spør om noe de ikke har noe med. Hvis du ikke liker oppførselen til den høyrøsta slarvekjerringa så si ifra. Ellers lærer hun ikke og turer frem som før. Anonymkode: ceba5...dfd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå