Phoenix Heart Skrevet 26. april 2023 #21 Del Skrevet 26. april 2023 Reagere verken negativt eller positivt på det navnet, et helt ordinært navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #22 Del Skrevet 26. april 2023 Liker det ikke i det hele tatt. Anonymkode: 12990...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #23 Del Skrevet 26. april 2023 Et helt greit navn. Min mening: problemet med de «klassiske dobbeltnavnene» som mange har er at folk ofte surrer litt med sammensettingen. Er det Jan Erik, Jan Eirik eller kanskje Jon Erik han het? Snakker av erfaring, sikkert bare 60% av perifere kollegaer, bekjente, i foreldregrupper osv som husker mitt navn riktig, og jeg har et sånn type navn som du foreslår. Anonymkode: 48b4c...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #24 Del Skrevet 26. april 2023 Litt intetsigende! Og stor fare for at folk husker feil (som personen over skriver). Vi har mange sånne navn på jobben og jeg blander alle sammen. Jan/Jon/Per/Tor/Knut/Nils/Svein -Erik/Eirik/Helge/Tore/Petter/Harald/Espen 🙃 Det høres ut som et kompromiss, oppkalt etter én bestefar på hver side. Anonymkode: b02a1...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #25 Del Skrevet 26. april 2023 Syntes det er seriøst og fint. Triumfer majoriteten mannenavn om jeg skal strekke strikken, men: Gud er nådig enehersker. Kjør på Anonymkode: 07a6b...0f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #26 Del Skrevet 26. april 2023 Jan Erik er minst 40 år. Anonymkode: c6113...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 26. april 2023 #27 Del Skrevet 26. april 2023 Kjenner 7 stk fra 45 år og opp til 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 26. april 2023 #28 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Synes dere at Jan Erik er et fint dobbeltnavn? Kjenner dere noen som heter det? Vi vurderer å gi vår nye gutt det navnet, men er litt redd det kanskje er et "voksennavn" som ikke helt passer hos små barn. Anonymkode: f5371...047 Hvis du har adoptert en mann på 58 år er det et ok navn, men nei, ikke på et barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. april 2023 #29 Del Skrevet 26. april 2023 (endret) Kjenner en Jan Erik og han er 57. Knakende flott og hyggelig fyr, så jeg har bare positive assosiasjoner til det navnet. Kunne godt brukt det navnet til et barn. Mye finere enn Liam, Milian og Chrisander. Endret 26. april 2023 av jukkapalme 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #30 Del Skrevet 26. april 2023 Kjenner en Jan Erik og en Jan Eirik. Ikke noe galt med navnene, men jeg personlig ville kanskje heller valgt Jens Erik, litt mindre «gubbete» på en måte. Anonymkode: 8b878...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #31 Del Skrevet 26. april 2023 Vet om tre som heter det. En på 2 år - veldig rart En i 20 årene - Litt rart En i 60 årene - Ikke rart Jan Erik er et navn for voksne, men det er utrolig hva man blir vandt til. For jeg vet om en liten guttebaby som heter Konrad, og det er det ingen under 80 år som burde hete, men det funker, utrolig nok. Det finnes mange rare folk der ute, enn å se på et nydelig velskapt lita jente på føden som du har ventet så lenge på og tenk tanken..... "Linda, hun skal hete Linda". Bare et menneske som heter Linda, les ordet, flere ganger, Linda, wtf. Så Jan Erik er ikke det verste, kan jo bruke Erik i oppveksten også sleng på Jan når han har passert 40 år. Ei som heter Linda er stuck med Linda livet ut om hun ikke har et pent mellomnavn å bruke. Anonymkode: 04d1c...ea6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. april 2023 #32 Del Skrevet 26. april 2023 Synes det er veldig fint navn. Vi bør heie frem norske navn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archduke_Autopsy Skrevet 26. april 2023 #33 Del Skrevet 26. april 2023 Rett vibber til rett tid, slipp løs løvene! Honey Dew skrev (Akkurat nå): Synes det er veldig fint navn. Vi bør heie frem norske navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #34 Del Skrevet 26. april 2023 Onkelen min heter Jan-Erik. Han er 77 år. Har møtt opp til flere i de fleste aldersgrupper med dette navnet. Føler at navnet er ganske tidløst. Anonymkode: 8bceb...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #35 Del Skrevet 26. april 2023 Jan Erik er ofte en mann av hel ved! Skikkelig kar, ikke noe tull! Dette navnet gir tillitt! Av og til er det helt OK med det «kjedelige», men trygghet hører vel også fortiden til?? Alt handler vel om å få mest mulig «likes» i dag for å skille seg ut! Når foreldrene begynner å bli tørre bak øra, så tenker de kanskje at f.eks Krissander ikke var så smart alikevel??… Anonymkode: c80d0...a3a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #36 Del Skrevet 26. april 2023 Fint navn! Og hva så om det er mest voksne, eldre menn som heter det? Merkelig argument! Alle de har også vært barn en gang, og de aller fleste barn blir voksne. Jeg ble for øvrig døpt Karoline i 1975, da var det et «gammel dame navn». Kan ikke si jeg har lidd noe av det. Anonymkode: ed64c...c83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archduke_Autopsy Skrevet 26. april 2023 #37 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jan Erik er ofte en mann av hel ved! Skikkelig kar, ikke noe tull! Dette navnet gir tillitt! Av og til er det helt OK med det «kjedelige», men trygghet hører vel også fortiden til?? Alt handler vel om å få mest mulig «likes» i dag for å skille seg ut! Når foreldrene begynner å bli tørre bak øra, så tenker de kanskje at f.eks Krissander ikke var så smart alikevel??… Anonymkode: c80d0...a3a Fistbumper deg der. Krisander er jo nødt til å være en pokemon tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. april 2023 #38 Del Skrevet 26. april 2023 halloheihei skrev (38 minutter siden): Rett vibber til rett tid, slipp løs løvene! Hæ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #39 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Fint navn! Og hva så om det er mest voksne, eldre menn som heter det? Merkelig argument! Alle de har også vært barn en gang, og de aller fleste barn blir voksne. Jeg ble for øvrig døpt Karoline i 1975, da var det et «gammel dame navn». Kan ikke si jeg har lidd noe av det. Anonymkode: ed64c...c83 Nettopp! Det er heller ikke særlig mange år siden at de som het Ludvig, Johannes, Ellinor eller Konstanse nesten utelukkende var sykehjemsbeboere. Anonymkode: 9baf8...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archduke_Autopsy Skrevet 26. april 2023 #40 Del Skrevet 26. april 2023 Honey Dew skrev (5 minutter siden): Hæ? Oppfordrer også til norske navn, vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå