AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #21 Skrevet 26. april 2023 Har du mye tarmkreft i familien, bør fastlegen din søke deg til DNR (Radiumhospitalet) hvor de følger opp pas med familiær belastning og tar jevnlige kontroller av dem. Mulig første instans er poliklinikken ved lokalsykehuset, men du bør søkes inn der Anonymkode: 8a027...0d8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #22 Skrevet 26. april 2023 Legen tror at blod i avføringen kommer av depresjon?! Herregud, bytt lege ASAP. Send inn avføringsprøve, og få henvisning til koloskopi. Anonymkode: 53277...e85 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #23 Skrevet 26. april 2023 Kan du be om henvisning til psykolog? Hvis fastlegen mener at det skyldes depresjon tenker jeg. Når psykologen utelukker at tarmproblemene skyldes depresjon, blir kanskje fastlegen mer villig til å undersøke mer. Anonymkode: 21786...2d5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #24 Skrevet 26. april 2023 Jeg blir slik av matallergi, kanskje du skal sjekke ut slikt? Ellers har jeg slitt med det samme, men mer kun diare og ekstremt vekttap. Hittil sjekket ut i et helt år uten funn. Venter på koloskopi. Anonymkode: 57388...e87
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #25 Skrevet 26. april 2023 Kjøp en koloskopi privat. Men du kan jo ta avføringsprøver først da, via fastlege. Alle som kan tas, en med vattpinne i avføringen din. Også en der du leveres et glass med avføring. Krev dette. Anonymkode: 74ae8...3d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå