AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Del Skrevet 25. april 2023 Jeg har søkt helseinformatikk Og lurer på hva jeg kan jobbe med etter endt studie? Er det lett og få jobb? Hvordan var studie lagt opp? jeg lurer også på om dette er et studie det er lett og komme videre inn på et forskningsprogram, phd? Finner ikke så mye informasjon om helseinformatikk på nett. Anonymkode: f4382...cc3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #2 Del Skrevet 25. april 2023 Hvor har du søkt da? Anonymkode: 19878...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Del Skrevet 7. mai 2023 Lurer på det samme Anonymkode: 18790...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mønster122 Skrevet 12. mai 2023 #4 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 25.4.2023 den 13.19): Jeg har søkt helseinformatikk Og lurer på hva jeg kan jobbe med etter endt studie? Er det lett og få jobb? Hvordan var studie lagt opp? jeg lurer også på om dette er et studie det er lett og komme videre inn på et forskningsprogram, phd? Finner ikke så mye informasjon om helseinformatikk på nett. Anonymkode: f4382...cc3 Jeg har søkt på erfaringsbasert master i helseinformatikk på ntnu. Hvor har du søkt? Aner ikke om det er lett å få jobb, men tror og håper på tips underveis på studie. Oppbygging av studie på ntnu: https://www.ntnu.no/studier/mhi/studiets-oppbygning Er så spent jeg om jeg kommer inn eller ikke! Har endelig funnet noe som kan passe for meg 😃👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Del Skrevet 16. mai 2023 Hos oss har vi en vanlig IT-avdeling med utviklere, men vi har også en egen, mindre avdeling i HSO som også sier de driver med utvikling. De har nok et litt annet syn på utvikling enn hva vi har, men de jobber med å anskaffe nye systemer, finne nye løsninger på markedet, finne på idéer som gjerne ender opp med å involvere oss som skriver kode på IT. Virker som et spennende studie og en fin retning å gå når man har jobbet en del år innen helsesektoren. Hvor teknisk den er er jeg usikker på, men jeg tror det er et relativt stort gap mellom min bachelor i informatikk og en helseinformatikk-grad - selv til tross for forskjellen i utdanningsnivå (bachelor mot master). Men, et lite råd - ikke søk på studier uten å allerede ha satt seg inn hva studiet innebærer. Det er et stort sjansespill å ta, noe jeg dessverre har sett litt for mange gjøre hvor det har resultert i bortkastede studieår. Anonymkode: a9677...21e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mønster122 Skrevet 16. juni 2023 #6 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 25.4.2023 den 13.19): Jeg har søkt helseinformatikk Og lurer på hva jeg kan jobbe med etter endt studie? Er det lett og få jobb? Hvordan var studie lagt opp? jeg lurer også på om dette er et studie det er lett og komme videre inn på et forskningsprogram, phd? Finner ikke så mye informasjon om helseinformatikk på nett. Anonymkode: f4382...cc3 Kom du inn? Jeg er på venteliste! 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #7 Del Skrevet 16. juni 2023 Mønster122 skrev (22 minutter siden): Kom du inn? Jeg er på venteliste! 😱 Hvilket nummer? Anonymkode: 19878...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #8 Del Skrevet 16. juni 2023 Jeg kom inn. Uia 😊 Anonymkode: f4382...cc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mønster122 Skrevet 18. juni 2023 #9 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 21.58): Jeg kom inn. Uia 😊 Anonymkode: f4382...cc3 Gratulerer så mye! 😃 Jeg er nr 78 på UiA 😅 Hørte det er ca 200 som søkte. Er også på venteliste på ntnu. Om jeg ikke kommer inn så søker jeg igjen neste år. Men håper veldig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #10 Del Skrevet 18. juni 2023 Hvor kan man se antall søkere på studier? Anonymkode: f4382...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #11 Del Skrevet 18. juni 2023 Så gøy at det er blitt populært! Jeg søkte i 2013, men det var ikke nok søkere (Trondheim). Så jeg fortsatte med juss som jeg hadde begynt på. Angrer ikke på det, men det har tydeligvis utviklet seg 😀 Håper dere på venteliste kommer inn, lykke til 😀 Anonymkode: dc17e...996 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mønster122 Skrevet 18. juni 2023 #12 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor kan man se antall søkere på studier? Anonymkode: f4382...cc3 Jeg sendte mail til UiA 😅 Utålmodig og sprø her ja 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå