AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Del Skrevet 24. april 2023 Er dette nok alkohol til bryllupsfesten (kl. 21-2) for 85 gjester? Ca 10 som ikke drikker alkohol. Ikke inkludert vin til maten. 200x drinker 240x 0,33 øl 4x 3l hvitvin kartong 4x 3l rødvin kartong evnt, hva ville dere hatt mer av? Anonymkode: 11a36...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Del Skrevet 27. april 2023 Skal dere ha noe til kaffen? Noen cider eller slikt er jo kanskje godt og? Så kan dere jo kjøpe noen flasker vin utenom? Ting som ikke er åpnet kan leveres inn på polet og man får pengene tilbake. Det er bedre å ha for mye enn for lite iallefall Anonymkode: 27f26...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal dere ha noe til kaffen? Noen cider eller slikt er jo kanskje godt og? Så kan dere jo kjøpe noen flasker vin utenom? Ting som ikke er åpnet kan leveres inn på polet og man får pengene tilbake. Det er bedre å ha for mye enn for lite iallefall Anonymkode: 27f26...e96 Vi har baileys til kaffe da gjestene ikke er noe særlig konjakkdrikkere. Cider kan vi vurdere ja:) syns det er vanskelig å beregne vin, tenker du at det vi har er for lite? Vi kan godt kjøpe inn mer ja, vil ikke gå tom Anonymkode: 11a36...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har baileys til kaffe da gjestene ikke er noe særlig konjakkdrikkere. Cider kan vi vurdere ja:) syns det er vanskelig å beregne vin, tenker du at det vi har er for lite? Vi kan godt kjøpe inn mer ja, vil ikke gå tom Anonymkode: 11a36...6e6 Vin er helt umulig å beregne 😅 derfor jeg tenkte at noen flasker kan være greit å ha i tilfelle, for de får du levert inn igjen om de ikke blir drukket Anonymkode: 27f26...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Del Skrevet 28. april 2023 Jeg synes det er veldig lite vin/prosecco, og litt vel mye drinker og øl... De fleste jeg kjenner nøyer seg med en drink, og heller drikker vin/prosecco. Regner du cognac/baileys osv inn i drinker? Anonymkode: 27554...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Del Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er veldig lite vin/prosecco, og litt vel mye drinker og øl... De fleste jeg kjenner nøyer seg med en drink, og heller drikker vin/prosecco. Regner du cognac/baileys osv inn i drinker? Anonymkode: 27554...390 Regner ikke med baileys i drinker nei, det er utenom:) har vel tenkt at folk ikke drikker så mye vin på kvelden etter å ha drukket det i flere timer til maten, en del av gjestene våre velger hvertfall øl over vin etter middagen. Men skjønner at jeg kanskje må bestille inn litt mer vin ja, kan jo returneres. har selvfølgelig også masse kaffe, brus og annen alkoholfri drikke i tillegg Anonymkode: 11a36...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #7 Del Skrevet 28. april 2023 Til en hel kveld ville jeg regnet 8-10 enheter pr person. Så er det bare å begynne å regne. Anonymkode: 5f91f...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #8 Del Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Til en hel kveld ville jeg regnet 8-10 enheter pr person. Så er det bare å begynne å regne. Anonymkode: 5f91f...3dc Ja sånn sett er det nok drikke. Men tenk om alle vil ha øl og ingen vil ha drinker liksom🙈 har ikke vært i bryllup med fri bar før så aner ikke hva som er vanlig Anonymkode: 11a36...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (På 28.4.2023 den 12.12): Regner ikke med baileys i drinker nei, det er utenom:) har vel tenkt at folk ikke drikker så mye vin på kvelden etter å ha drukket det i flere timer til maten, en del av gjestene våre velger hvertfall øl over vin etter middagen. Men skjønner at jeg kanskje må bestille inn litt mer vin ja, kan jo returneres. har selvfølgelig også masse kaffe, brus og annen alkoholfri drikke i tillegg Anonymkode: 11a36...6e6 Jeg er godt voksen og har vært i mange bryllup gjennom årene. Har erfart at gjester drikker litt vin til maten, men passer stort sett på å ikke drikke for mye, men tar heller mer etter mat og taler. Sist bryllup gikk det mye prosecco, Anonymkode: 27554...390 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå