AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Ja, som overskriften sier.. Jeg er gravid et sted mellom uke 5 og 6, og har ingen symptomer på graviditet. Ingen kvalme, ingen ømme bryst, altså absolutt ingenting. Er som om tenker at den graviditetstesten ljuger. Har hatt noen småblødninger for et par uker siden, og litt blødning i går, men ingen smerte forbundet med det. Når begynte du å få symptomer? Burde jeg være bekymret? Anonymkode: 2fd09...843
Sofakona Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Du kan jo ta en hgc blodprøve hos legen med 2 dager mellomrom. Og kan du være kortere? Det er ikke alle som får masse symptomer med engang. Der betyr ikke noe
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Hadde heller ingen symptomer så tidlig. Morgenkvalmen kom i uke 8-9 som første symptom Anonymkode: 3f156...425
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Sofakona skrev (32 minutter siden): Du kan jo ta en hgc blodprøve hos legen med 2 dager mellomrom. Og kan du være kortere? Det er ikke alle som får masse symptomer med engang. Der betyr ikke noe Nei, kan ikke være kortere.. har snakket med legen og hun foreslår at vi venter til ultralyd om et par uker. At det ikke er noe vi kan gjøre til eller fra uansett, noe hun har rett i… Anonymkode: 2fd09...843
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hadde heller ingen symptomer så tidlig. Morgenkvalmen kom i uke 8-9 som første symptom Anonymkode: 3f156...425 Godt å høre at det ikke er helt unormalt å ha null symptomer. Hører bare om alle som har alle mulige symptomer i uke 6. Får bare håpe at det vokser som det skal Anonymkode: 2fd09...843
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 Merket ingenting før magen kom i uke 15/16. Helt surrealistisk følelse alle de ukene. Anonymkode: d2990...73d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 Hadde ingen symptomer før jeg fikk mage i uke 24. Anonymkode: e0f5f...d56
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 Ikke for å skremme deg, men har hatt 2 MA som ble oppdaget på ultralyd, og de gangene hadde jeg nesten ingen symptomer. Er gravid igjen og ble skikkelig dårlig med en gang jeg var i slutten av uke 4, og denne gang ser alt bra ut med svangerskapet. Håper du er bare en av de som ikke får kvalme og andre symtomer så tidlig. Anonymkode: 2c6c2...5a3
Tanuki Skrevet 25. april 2023 #9 Skrevet 25. april 2023 Jeg hadde heller ingen symptomber så tidlig, er gravid med barn 2 nå, med første så var det null symptomer før uke 9-10. Nå er jeg ca 4 mnd på vei og bortsett fra at jeg er mer trøtt så har jeg ingen symptomer.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #10 Skrevet 25. april 2023 Det er ikke alle som får symptomer fra dag 1. jeg fikk tydelige symptomer rundt uke 8. Noen er jo også heldige å slipper unna mye ☺️ Prøv så godt du kan å ikke bekymre deg. Blødningen trenger ikke bety noe heller, men ta en vanlig graviditetsstrimmel for å se om streken holder seg sterk dersom du er nervøs og ikke klarer å legge det fra deg. ❤️ Anonymkode: 41f8a...f6c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #11 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke for å skremme deg, men har hatt 2 MA som ble oppdaget på ultralyd, og de gangene hadde jeg nesten ingen symptomer. Er gravid igjen og ble skikkelig dårlig med en gang jeg var i slutten av uke 4, og denne gang ser alt bra ut med svangerskapet. Håper du er bare en av de som ikke får kvalme og andre symtomer så tidlig. Anonymkode: 2c6c2...5a3 Muligheten er jo der! Jeg håper det ikke er tilfellet, men klarer ikke glede meg før jeg får se at alt er bra! Håper du får et fint svangerskap❤️ Anonymkode: 2fd09...843
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #12 Skrevet 25. april 2023 Tanuki skrev (5 timer siden): Jeg hadde heller ingen symptomber så tidlig, er gravid med barn 2 nå, med første så var det null symptomer før uke 9-10. Nå er jeg ca 4 mnd på vei og bortsett fra at jeg er mer trøtt så har jeg ingen symptomer. Gratulerer ❤️ fint å lese solskinnshistorie! Anonymkode: 2fd09...843
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #13 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er ikke alle som får symptomer fra dag 1. jeg fikk tydelige symptomer rundt uke 8. Noen er jo også heldige å slipper unna mye ☺️ Prøv så godt du kan å ikke bekymre deg. Blødningen trenger ikke bety noe heller, men ta en vanlig graviditetsstrimmel for å se om streken holder seg sterk dersom du er nervøs og ikke klarer å legge det fra deg. ❤️ Anonymkode: 41f8a...f6c Takk❤️ fortsetter jeg å være bekymret tar jeg en tur til legen igjen. Anonymkode: 2fd09...843
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #14 Skrevet 25. april 2023 12 hours ago, Sofakona said: Du kan jo ta en hgc blodprøve hos legen med 2 dager mellomrom. Og kan du være kortere? Det er ikke alle som får masse symptomer med engang. Der betyr ikke noe Jeg syns det er veldig bortkastet å bruke den knappe ressursen fastlegen er bare for å sjekke, når det er så tidlig er det ingenting man kan gjøre. Og det er helt normalt å ikke ha symptomer. Det man leser om på internett er dem som ofte har prøvd en stund og nikjenner etter hver minste potensielle endring i kroppen. Anonymkode: c109c...612
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #15 Skrevet 25. april 2023 Hadde aldri noe annet symptom enn LITT ømme bryster av og til. Når jeg nærmet meg 3. trimester fikk jeg bekkensmerter, så det var da jeg merket at ting skjedde i grunn (pluss større mage åpenbart). Følte meg skikkelig unormal siden alt jeg har hørt om er den fæle kvalmen osv. men er utrolig vanlig å ikke ha synptomer også, eller bare litt som kommer og går 😛 jeg sitter her med ei frøken på snart 5 mnd 🥰 Anonymkode: 3d1b1...d31
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #16 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, som overskriften sier.. Jeg er gravid et sted mellom uke 5 og 6, og har ingen symptomer på graviditet. Ingen kvalme, ingen ømme bryst, altså absolutt ingenting. Er som om tenker at den graviditetstesten ljuger. Har hatt noen småblødninger for et par uker siden, og litt blødning i går, men ingen smerte forbundet med det. Når begynte du å få symptomer? Burde jeg være bekymret? Anonymkode: 2fd09...843 Jeg hadde ingen i første trimester. Anonymkode: bb20c...070
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #17 Skrevet 25. april 2023 Jeg hadde ingen symptomer hele første trimester, annet enn tretthet. Følte meg ikke gravid før magen kom og jeg begynte kjenne baby rundt uke 24. Anonymkode: 1ed14...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå