Gå til innhold

"Gode råd"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min svigermor er også sånn.. Ikke så ille nå lenger som Victoria er 9mnd, men jeg husker i begynnelsen! Om hun fortalte opp igjen og opp igjen tuuuuusen ganger om hvordan det var når hennes tre sønner var små. Da gjorde hun sånn og sånn, akkurat som om ting ikke forandrer seg på 30år :frustrert:

Mamma er stortsett grei, men er det noe hun maser om som hun ikke har noe med, så sier jeg i fra. Verre med svigermor, greier liksom ikke få sagt noe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Mamma er stortsett grei, men er det noe hun maser om som hun ikke har noe med, så sier jeg i fra. Verre med svigermor, greier liksom ikke få sagt noe!

Helt enig med deg mye lettere å sifra til egen mamma enn svigermor..

min svigermor faller igjennom og faller igjennom gang på gang.. først "vet best" tonen og så når hun får junior i fanget så klarer hun ikke å holde han engang.. jeg sier ikke noe.. lar hun bare få sitte å "tape".. Så prøver hun med å taigjen med at den andre svigerdatteren gjør alltid sånn og datteren hennes gjorde alltid sånn alt er MYE bedre enn jeg kommer noen gang til å gjøre.. så gidder jeg aldri å svare på det heller..men fy f så slitsomt det er..

Jag rättade till din citering /Furstina (moderator)

Endret av Furstina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...