AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #61 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva skal menn advare om da? Pass deg for hun her, hun tar imot gratis middag men vil ikke ligge etterpå. Eller hun her ble påtrengende og desperat etter sex. Eller hun her bruker hold-in-drakt, så ikke ut da klærne kom av. Eller obs: slapp fitte, dårlig ligg. Anonymkode: 2b429...f81 Er det virkelig bare dette du kan komme på av potensielt negative sider ved damer? Dårlig utseende, dårlig sex, slapp fitte og ikke nok horete (føler seg forpliktet til å ligge med menn som spanderer)? Wow... Hva med psykopatiske trekk, kronisk utro, skikkelig golddigger/svindler, eller voldelig? Det er sånne ting man bør dele i sånne grupper, hvis man først skal delta. Jeg synes det er på kanten å ha sånne grupper. Tanken bak er grei, men det er altfor lett å misbruke gruppa til å spre stygge løgner eller hevne seg på ekser man er snurt på. Anonymkode: 48f17...502 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #62 Del Skrevet 24. april 2023 Hva heter disse gruppene? Vil melde meg inn. Anonymkode: e49e0...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #63 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva heter disse gruppene? Vil melde meg inn. Anonymkode: e49e0...fde De heter jo det som står i overskrifta. Evt «Are we dating the same woman». Men det er ikke noen norske versjoner for øyeblikket. Tror jeg ikke. Anonymkode: f9527...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #64 Del Skrevet 11. desember Hei folkens. Dette er en fin tråd hvor dette temaet kan diskuteres. Selv er jeg nå utsatt for falske anklagelser og uthenging av meg selv med mitt navn, alder og bosted, i et tilfelle også med bilde av meg. Dette er min eks. hun er meget kynisk, hevngjerrig og rett og slett en ond person. Dårlig av meg å ikke se dette komme før, men vi hadde det veldig bra i perioder. Men nå som det er slutt, så gjør hun alt i sin makt for å ødelegge mitt liv og hun har postet på hvertfall 2-3 av disse gruppene og fortsetter vel med dette så lenge hun vil. Helt uten konsekvens for henne, og dette er meget frustrerende. Fordi jeg har ikke vært voldelig eller utro slik hun beskriver. Hun er gal, jeg har fått meldinger av hun i etterkant at hun skal både anmelde meg for det ene og det andre. Dette er så trist. Jeg har hatt noen muldvarper i gruppene, de har sendt meg screenshots. Til og med hennes navn dukker opp, så det er ikke tvil om at det er hun. I tillegg, da sender jeg henne screensshotsene og sier at hun må fjerne dette ellers kontakter jeg politiet og det vil ikke bli bra. Da klarer hun på mystisk vis å finne hvem muldvarpen er og får dem kastet ut av gruppene via administrator. Dere som mener disse gruppene er bra, beklager dere tar feil. Det finnes for mange gale damer der ute. Hun er er en latin amerikaner og jeg blir sjokkert når jeg ser hvor mye sinne og hat hun har i seg nå som hun forsøker å ødelegge livet mitt i etterkant. Hun har også truet meg med å sende folk på meg. Men det værste er at hun sier at jeg har utøvd vold mot henne. Noe jeg ikke har gjort. Forferdelig. Skam dere Anonymkode: fed64...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #65 Del Skrevet 11. desember Er en grunn til at vi har en domstol som skal være nøytrale. Mennesker evner sjeldent å legge følelser til side, og «justismord» vil prege slike sider. Derfor er det helt forkastelig med slike sider Anonymkode: 25a55...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. desember #66 Del Skrevet 11. desember AnonymBruker skrev (På 24.4.2023 den 11.20): Artikkel på NRK.no om dette fenomenet. Her peker de på noen problematiske sider ved dette mtp. personvern etc. At det kan skli ut i skittkasting. At vanlige menn blir baksnakket uten mulighet til å forsvare seg. Kanskje fyrer som bare er litt sosialt klønete og ute av trening, men ikke manipulerende eller voldelige. Det er jo ugreit. Men. Det er jo ikke så rart at en del kvinner kjenner behov for å forhøre seg litt rundt, behov for å advare andre dersom man har blitt utsatt for noe. Når det finnes dårlige menn. Voldelige menn. Menn som har partner hjemme men vil ligge rundt på si. Menn som dater mange parallelt (uten å si noe til noen av dem). Blant andre ting som kvinner kanskje har behov for å advare mot. Det er jo for eksempel slik at voldtektsanmeldelser har en skammelig lav sannsynlighet for å ende med dom. Jeg vet at de fleste liker å tro at man kan ta sine forholdsregler og derved unngå ubehagelige opplevelser, men man kan faktisk ikke lukte om en fyr er farlig. Seksuell vold og vold mot kvinner er et stort samfunnsproblem. Hva faen skal man gjøre? Så lenge det gjøres saklig og ikke plastres usannheter utover nettet, så må det være lov å dele om man har hatt reelt dårlige opplevelser med en fyr? Eller skal vi ha svenske tilstander hvor man dømmes for ærekrenkelser om man navngir voldtektsmannen sin? Hva mener du? Bra tiltak? Dårlig tiltak? Bra tiltak så lenge gruppereglene nevnt i artikkelen håndheves? Anonymkode: 2b429...f81 Nå er jeg ikke på facebook for øyeblikket, men jeg har vært i noen sånne grupper og jeg følte ikke at jeg fikk noe ut av det. Du kan ha kjempeflott kjemi med en person, samtidig som en annen person kan dra ut mange av dine stygge sider. Jeg har aldri sett noen kommentarer om vold etc så akkurat det vet jeg lite om, men akkurat det der er utrolig komplisert med datingapper fordi du vet ikke hva som er i andre enden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitt i livet Skrevet 17. desember #67 Del Skrevet 17. desember (endret) i rest my case Endret 17. desember av Mitt i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå