Gå til innhold

Kaller inn til intervju fortløpende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg søkte på en jobb for en uke siden, og i annonsen står det at de kaller inn til intervju fortløpende. Er håpet ute for at jeg blir kalt inn til intervju? (søknadsfristen er om en uke, men det stod at det var lurt å søke tidlig da de kontakter aktuelle kandidater fortløpende)... 

Anonymkode: a2d0c...484

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neida, håpet er ikke ute for å bli kalt inn på intervju.

Men om du ikke søker flere jobber, og venter bare på den ene... Så anbefaler jeg at du fortsetter å søke jobber. 

Anonymkode: 9fbe9...7de

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva slags jobb du søker. Firmaet jeg jobber i har stillinger ledig hele året rundt. De søker gjerne 50-75 nye flere ganger i året. Dette er snakk om en villa gjennomtrekk firma. Bedriten ledelse som ikke gjør så ansatte trives. Derav fortløpende intervjuer.

Anonymkode: 4c31b...ca3

AnonymBruker
Skrevet

Når ikke fristen er ute er det definitivt ikke slutt på å ta inn folk til intervju. Det er jo en frist av en grunn. At de tar inn folk fortløpende betyr bare at de har mulighet til å starte prosessen før fristen er ute, ikke at de vil avslutte og ansette noen før fristen er ute.

Anonymkode: f7c9f...897

AnonymBruker
Skrevet

Jeg søkte på en jobb en uke før fristen, det sto de kontaktet aktuelle kandidater forløpende, men hørte ikke noe før 3 uker etter fristen utløp 😆

Anonymkode: d83db...a12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...