Gå til innhold

Trenger tips til innkjøp av sovesofa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere komme med tips til en sovesofa som både er pen å se på og god å sitte/sove i? Vil at den skal være i stoff og være beige eller grå, samt hjørnesofa/sofa med sjeselong. Fint hvis den ikke er alt for dyr, men kvalitet er viktigst 😊 har til nå ikke funnet "the one" etter flere uker med googling.

Anonymkode: 69088...502

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Holmsund fra Ikea, og er fornøyd! Jeg synes den er fin, god å sitte i, og god å sove på! :)

AnonymBruker
Skrevet
Taluno skrev (11 minutter siden):

Jeg har Holmsund fra Ikea, og er fornøyd! Jeg synes den er fin, god å sitte i, og god å sove på! :)

Har dårlig erfaring med sofa fra ikea, synes de forfaller veldig fort 🫤 Hvor lenge har du hatt din? 

Ts

Skrevet

Vimle fra Ikea har en god sovedel, mulighet for oppbevaring av dyne/pute i sjeselong og er helt ok å sitte i også. Litt irriterende med løse puter som må dyttes på plass når man skal sitte i den. Mulig å bytte trekk helt og å variere / sette sammen ulike moduler slik som man vil.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv bed inside fra Hovden møbler. De er dyre, men funker om en absolutt må ha den litt vriene kombinasjonen der

Anonymkode: 0f737...c0f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har dårlig erfaring med sofa fra ikea, synes de forfaller veldig fort 🫤 Hvor lenge har du hatt din? 

Ts

Er vel seks år nå. Byttet trekk for rundt tre år siden på grunn av kattene.

Har tidligere hatt Friheten, den forfalt raskt, den ble nedsittet, og ryggputene mistet form, det har ikke skjedd med Holmsund.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Prøv bed inside fra Hovden møbler. De er dyre, men funker om en absolutt må ha den litt vriene kombinasjonen der

Anonymkode: 0f737...c0f

Tror faktisk vi har hatt en toseter sovesofa fra Hovden tidligere, men av eldre modell. Den var god å ligge i husker jeg, men selve sofaen er ganske tung er den ikke?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Taluno skrev (1 time siden):

Er vel seks år nå. Byttet trekk for rundt tre år siden på grunn av kattene.

Har tidligere hatt Friheten, den forfalt raskt, den ble nedsittet, og ryggputene mistet form, det har ikke skjedd med Holmsund.

Så bra, da skal jeg sjekke den ut. Takk for tips 😊

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Skeeter skrev (6 timer siden):

Vimle fra Ikea har en god sovedel, mulighet for oppbevaring av dyne/pute i sjeselong og er helt ok å sitte i også. Litt irriterende med løse puter som må dyttes på plass når man skal sitte i den. Mulig å bytte trekk helt og å variere / sette sammen ulike moduler slik som man vil.

Den var fin! Takk for tips 😊

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...