Gå til innhold

Noen gamere her?

Fremhevede innlegg

Gjest Refreng
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg snakker om damer som spiller pc-spill. Ikke mobilspill. Folk som spiller mobilspill anser jeg ikke som gamere

Finnes jo utallige fler spill enn Eurotruck simulator (som jeg forøvrig spiller, og har truffet på et par andre damer/jenter der)

Haugevis med jenter i WoW og LoL. CoD er det en god del damer som spiller. 
Grunnen til at man kanskje ikke ser/hører så mange damer er bok mye pga kulturen blant menn som flamer

Anonymkode: c5553...fb9

Ja, jeg vet. Jeg snakket om kvinner på over 50 som spiller spill type eurotruck simulator. De er det ikke mange av. Kan godt være det er mange kvinner som spiller lol, men det er ikke mange kvinner på over 50 som spiller eurotruck s.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Refreng skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg vet. Jeg snakket om kvinner på over 50 som spiller spill type eurotruck simulator. De er det ikke mange av. Kan godt være det er mange kvinner som spiller lol, men det er ikke mange kvinner på over 50 som spiller eurotruck s.

Hvorfor henger du deg opp i akkurat det spillet 🤷‍♀️ prøver du å få fram et poeng jeg ikke skjønner? Som sagt, bare fordi det ikke finnes mange damer som spiller eurotruck så betyr ikke det at det ikke finnes godt voksne damer som gamer 😂

Gjest Refreng
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor henger du deg opp i akkurat det spillet 🤷‍♀️ prøver du å få fram et poeng jeg ikke skjønner? Som sagt, bare fordi det ikke finnes mange damer som spiller eurotruck så betyr ikke det at det ikke finnes godt voksne damer som gamer 😂

Ja, det er mulig du ikke skjønte hva jeg mente.

Vi snakker om kvinner godt opp i årene Du sa det finnes mange kvinner godt opp i årene som spiller. Jeg protesterte, spesielt på andelen norske kvinner. Den er ikke høy, det er ikke vanlig å møte en eldre kvinne som gamer. Jeg la til at spesielt når det gjelder den type spill, så er det nok enda færre. Fordi det er en type spill som tiltrekker visse typer personligheter som ikke er så vanlige. Selv blant kvinner og menn flest som spiller, så vil en relativt liten % bruke mange timer på den type spill.

Personen er sjelden, selv blant gamere.

Vet ikke hvordan si dette på en bedre måte.

AnonymBruker
Skrevet

Driver kun med kjørespill/simulator. Rally, Gran turismo osv.. Ratt og stol, vurderer VR2.

Ser aldri noen her som driver med dette. Regnes kanskje ikke som gaming?

Anonymkode: 18cf8...cdb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Driver kun med kjørespill/simulator. Rally, Gran turismo osv.. Ratt og stol, vurderer VR2.

Ser aldri noen her som driver med dette. Regnes kanskje ikke som gaming?

Har gamingrigg hvor vi spiller F1 mm. Har også ekstra ratt så man kan sette inn mer egnet ratt for f.eks Eurotruck, men siden det er en racingseat så er det ikke like behagelig å bruke den til å kjøre lastebil 😄 så rattet setter jeg som regel på skrivebordet med et ekstra pedalsett under 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei kvinne, 42, og gamer. Både jeg og samboeren min men vi er også småbarnsfamilie så det blir lite gaming, mest Pokemon go. Siste spill jeg spilte på pc, er Return to Mysteriet Island, Skyrum og Witcher 3. Og Pokemon Lets go på Nintendo. Samboeren spiller Witcher og the last of us på PS. 

Anonymkode: 20e0a...a64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Har gamingrigg hvor vi spiller F1 mm. Har også ekstra ratt så man kan sette inn mer egnet ratt for f.eks Eurotruck, men siden det er en racingseat så er det ikke like behagelig å bruke den til å kjøre lastebil 😄 så rattet setter jeg som regel på skrivebordet med et ekstra pedalsett under 

Kult. Og hvis du kjører euro-truck simulator så bør du vel ha køyer bak seteryggen hvis det skal bli skikkelig realistisk 😁

Hvilken F1 bane synes du du får mest flyt på, og kanskje derfor favoritt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Kult. Og hvis du kjører euro-truck simulator så bør du vel ha køyer bak seteryggen hvis det skal bli skikkelig realistisk 😁

Hvilken F1 bane synes du du får mest flyt på, og kanskje derfor favoritt?

Ser jo ikke så mye på køya når man kjører lastebil da så det hadde ikke gitt meg så mye 😅 

Jeg er en sucker for Silverstone jeg da. Alltid likt den banen og sikkert derfor jeg liker å kjøre den også. Men de fleste syns den er kjedelig. Ellers er Spania interresant pga det tekniske 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser jo ikke så mye på køya når man kjører lastebil da så det hadde ikke gitt meg så mye 😅 

Jeg er en sucker for Silverstone jeg da. Alltid likt den banen og sikkert derfor jeg liker å kjøre den også. Men de fleste syns den er kjedelig. Ellers er Spania interresant pga det tekniske 

Javel ja. Silverstone tror jeg ikke topper hos altfor mange. Synes du virkelig Catalunya er så utfordrende? Jeg har Suzuka på topp som mest utfordrende, alt av svinger og bremsepunkt er forskjellig, vanskelig med flyt. Verre enn Monaco til og med, synes jeg i hvert fall. Derfor en vellykket banekonstruksjon kan man kanskje si. Ellers elsker jeg Monza, Spa, Hungaroring og faktisk Monaco. Alt i alt, de gode klassiske banene.

Kjørte himla mye F1 før...😁

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid likt å game, men aldri sånn at jeg har blitt skikkelig hekta. Har gått i alle de ulike Super Mario-spillene og lite annet. 

Nå har jeg begynt å spille Red Dead Redemption 2. Forstår hvorfor folk blir hekta, jeg er helt solgt. 

Håper du finner noen å bli kjent med, TS. 🙂

Hilsen enda ei kvinne på snart 40 år. 

Anonymkode: e2514...a28

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har alltid likt å game, men aldri sånn at jeg har blitt skikkelig hekta. Har gått i alle de ulike Super Mario-spillene og lite annet. 

Nå har jeg begynt å spille Red Dead Redemption 2. Forstår hvorfor folk blir hekta, jeg er helt solgt. 

Håper du finner noen å bli kjent med, TS. 🙂

Hilsen enda ei kvinne på snart 40 år. 

Anonymkode: e2514...a28

Fantastisk spill, jeg har spilt det to ganger og masse RDO (red dead online). Tar en lite pause fra det nå men det har skjemt meg bort i forhold til andre spill.

Skrevet

Ja. Spiller for det meste Warzone 2 og PUBG.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Javel ja. Silverstone tror jeg ikke topper hos altfor mange. Synes du virkelig Catalunya er så utfordrende? Jeg har Suzuka på topp som mest utfordrende, alt av svinger og bremsepunkt er forskjellig, vanskelig med flyt. Verre enn Monaco til og med, synes jeg i hvert fall. Derfor en vellykket banekonstruksjon kan man kanskje si. Ellers elsker jeg Monza, Spa, Hungaroring og faktisk Monaco. Alt i alt, de gode klassiske banene.

Kjørte himla mye F1 før...😁

Spania er ikke utfordrende, men interresant bane

Skrevet
Refreng skrev (På 24.4.2023 den 13.53):

Kanskje ikke mange over 50 år, men det finnes en del damer som spiller Eurotruck iallfall. Er minst 4-5 damer som streamer det spillet, i tillegg finnes det en del som spiller men som ikke gjør seg til syne. Sikkert mange du har sett også, men ikke vet om. Om noen kaller seg uk40 så er det jo umulig å vite om det er en dame eller mann, just saying 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 19.31):

Ja jeg har prøvd, men det ender opp med at jeg ikke hører så mye fra de når vi prøver å avtale. Eller så har 2 spurt meg men da spiller de med veldig mange andre og jeg føler meg så dum når jeg er så stille :’) 

vet ikke helt hvordan jeg skal knekke den sosiale koden

jeg liker å spille veldig mye forskjellig. World of Warcraft, Cs, sons of the forest, minecraft, etc.

Anonymkode: 928c5...a42

Hei! Jeg spiller gjerne med deg!

Jeg er 53 år, har jobb og familie, og jeg kan forsvinne i spillverden i timesvis i perioder (litt lei Minecraft, og har nå lagt min elsk på overlevelsespill - gjerne skrekk! Spiller Northern Lights, The forrest, Green Hell, The infected o.l. Jeg har prøvd multiplayer, men da er også jeg stille - kommuniserer med tekst. Føler meg ikke dum akkurat, men må innrømme at jeg er litt redd for at medspillerne er 17 år gamle gutter som rømmer hvis de finner ut at de spiller med bestemor :P

Jeg syns vi skal være stolte av oss selv som henger med i svingene – kjenner mange på min alder som knapt kan åpne en PC. Selv om det er litt uvant for oss å kommunisere som ungdommene via Discord, tror jeg det er lurt at man bare spiller sammen, kommuniserer det man trenger på spillet, og så kommer "bli kjent"-delen litt og litt.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...